Ga naar inhoud

Ergernis in het verkeer topic

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Inderdaad, iedereen blijft daar 100 rijden en liefst in 't midden of links. Is 't nu omwille van de eco-scheermachienmotortjes of omwille van afwezig te zijn in het gebeuren, ik weet het nog steeds niet. Alleen, 'k moet altijd inhouden. Mét ecodink.

Vooral dat eerste stuk berg op waar niemand op raakt.

Geplaatst:

Dat bedoelde ik inderdaad, en dan de lange bocht naar links is voor sommigen ook te moeilijk zodat ze zeker niet daarbovenop nog eens van vak kunnen veranderen.

Geplaatst:

Bende debielen, ik keer nooit meer naar huis rond 17 uur vanuit Sint-Niklaas. Als ik om 19 vertrek zijn er een pak minder mongolen en wordt er een stuk netter gereden. 

Daarnet bijna botsing omdat er een kerel niet tegen kon dat ik rechts aan het rijden terwijl hij en 5 andere links en in het midden reden.. 

Kwam ineens van helemaal links naar rechts voor mijn neus. Heb stevig mogen remmen om er niet op te zitten. 

Herkenbaar, maar dan enkel op secundaire wegen. Ik werk met plezier nog een tijdje door om alle gefrustreerde mensen op baan te vermijden. Meestal duurt hun rit dan ook nog eens dubbel zo lang als die van mij pakweg anderhalf uur later.

Maar ja, kwestie van kost wat kost als eerstes thuis te zijn zeker?  :huh: 

Geplaatst:

Inderdaad, iedereen blijft daar 100 rijden en liefst in 't midden of links. Is 't nu omwille van de eco-scheermachienmotortjes of omwille van afwezig te zijn in het gebeuren, ik weet het nog steeds niet. Alleen, 'k moet altijd inhouden. Mét ecodink.

Afwezigheid in het gebeuren. Gisteren moeten aanhoren dat een Skoda Superb met 105pk vlot vooruit gaat :fp: 

Geplaatst:

Afwezigheid in het gebeuren. Gisteren moeten aanhoren dat een Skoda Superb met 105pk vlot vooruit gaat :fp:

Het punt is wel dat als iedereen zo licht te slapen je met 105pk best ergens geraakt ;)

Geplaatst:

Het punt is wel dat als iedereen zo licht te slapen je met 105pk best ergens geraakt ;)

Na 47 seconden dan, 160 zat je volgens hem zo aan. Yeah right

Geplaatst:

Na 47 seconden dan, 160 zat je volgens hem zo aan. Yeah right

Kom kom, het kistje van mijn moeder heeft 105 pk en dat lukt perfect om daarmee het verkeer voor te rijden. Achter een M4 misschien niet maar achter de gemiddelde in slaapvallende leaserijder wel.

Geplaatst:

Kom kom, het kistje van mijn moeder heeft 105 pk en dat lukt perfect om daarmee het verkeer voor te rijden

En weegt dat ook 1.600kg? :D

Geplaatst:

En weegt dat ook 1.600kg? :D

Geen idee wat een DS3 droog aan de haak weegt.

Ik rij daily met 74pk en 2,2 ton. En zelfs daar ben ik vaak sneller mee (op binnenbanen)

Geplaatst:

Je kan inderdaad beter in het donker slapen.

Geplaatst:

Geen idee wat een DS3 droog aan de haak weegt.

Ik rij daily met 74pk en 2,2 ton. En zelfs daar ben ik vaak sneller mee (op binnenbanen)

De helft?

Geplaatst:

De helft?

Iets meer dan 1000kg voor de diesel.

Geplaatst:

De helft?

Van 1600kg? Denk het niet :D

Geplaatst:

Overdrijf anders effe :D

Ik zwier me regelmatig met 12 ton op het 2de rijvak aan de lichten hoor, ik versta niet hoe ze het doen maar ofwel geef ik gas en moet ik direkt inhouden ofwel zet ik me direkt op het 2de en laat ik ze achter, zie meer en meer camions dat ook doen.

En dat is enkel aan de lichten, man hoe neig ik nie word opgehouden op secundaire wegen door mensen die echt moeite hebben om aan een bep. snelheid te komen of daar te blijven. Sjans da m'n stuur nie eetbaar was of 'k had er geen meer :D

Geplaatst:

Het is echt een tendens om 30 te rijden waar je 50 mag, 50 waar 70 toegelaten is,...  en dan nog liefst zo onregelmatig mogelijk.

Geplaatst:

Het is echt een tendens om 30 te rijden waar je 50 mag, 50 waar 70 toegelaten is,...  en dan nog liefst zo onregelmatig mogelijk.

Eerder overal 40km/h :fp: 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik krijg ook het "schijt" van ecodrivers of bejaarden die van een hoofdweg aan 5 km/u een zijstraat of hun oprit moeten indraaien, ik denk dan ze zelfs dan nog bang zijn om uit de bocht te vliegen.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Veel ergernis hier vandaag. Heeft het met de warmte te maken? :D

Geplaatst:

Ik stel meer en meer vast dat die rijdende verkeersremmers geen bejaarden zijn, maar vaak jongere mensen.  Heel vaak zitten die dan met oortjes in, zitten ze te tokkelen op hun telefoon, of zijn ze meer met hun passagiers dan met het verkeer bezig.

Deze morgen ook: een Golfje IV, maar met een recente nummerplaat (1-J..-....).  Steekt me vlot voorbij (ik rij 130 op cruisecontrol).  Even later is die aan het linksplakken, aan 110.  Ze gaat wel aan de kant wanneer ik nader (nog altijd op cc), ik kijk: aan het tikken op haar schermpje.  Een paar kilometer verder komt ze me weer voorbij gereden.  En dat zo een paar keer na elkaar.

Geplaatst:

Toch verstandig van haar om te vertragen wanneer ze op haar gsm bezig is  :D

En chapeau dat ze in haar spiegels kijkt. 

Op je gsm bezig zijn achter het stuur is zo gevaarlijk, maar wie doet het niet eens  :ninja:

Geplaatst:

Dat spiegelen was wss toevallig: haar haar moest goed liggen voor een selfie

Geplaatst:

Tis oké elandman, kallem :D

Oortjes is trouwens perfect legaal (aja handsfree bellen)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid