Ga naar inhoud

Ergernis in het verkeer topic

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
36f2f6a3230b83453e6dc9b4794b368b.jpg
  • Vind ik leuk 7
Geplaatst:

Gisteren nog eens de E313 getrotseer richting A'pen en verdorie dan ziet ge toch manoeuvres hoor!

Beste was nog bij thuiskomst toen ne pé in een 3gt (volledig onderuitgezakt tot salonmodus in de wagen) zonder kijken voor mij het linkse vak op wou. Schone elandtest toen ie opeens zag dat er tóch nog andere weggebruikers waren...

Geplaatst:

Ik kan mij ook wel opwinden maar ik ben er niet fier op. Gister leek het wel de Truman show. De ene slak die de andere afloste en allemaal ver onder de limietsnelheid, onderbroken wegen en een niet te missen afspraak om het af te werken. Argh. Ik denk dat die verhuiswagen het tafelporselein netjes op een tafeltje had gestapeld of zo.

Geplaatst:

Soms denkte echt dat sommigen een lading losse eieren en losse rechtopstaande hamers in hetzelfde compartiment aant vervoeren zijn he. Surtout de snelheid en omgekeerd uitwijkmaneuvre dat ze maken om een straat of oprit in te draaien

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Die BMW busjes worden een plaag, 't rijdt echt vol ermee. Deze morgen thv Joris Ide een 220i tussen de 2 drempels ingehaald. Zo traag reed em :fp: 

't Was uiteraard een hoogbejaarde man, zo'n verplichte rijtest aan je 70 lijkt mij toch geen slecht idee hoor als je ziet wat die bejaarden uitsteken.

Geplaatst:

Ik ben voor de verplichte drifttest. Kun je niet driften? Geen rijbewijs.

Da's al een oplossing voor ouderen, en BMW busjes samen :D

• Vind ik leuk 7
Geplaatst:

Da's al een oplossing voor ouderen, en BMW busjes samen :D

Ik vind dat de norm moet zijn driften zonder morsen. En't examen is met hete koffie.

Nee eigenlijk vind ik dat het verkeer zo open mogelijk moet zijn en zo laag mogelijke eisen moet stellen waarbij het systeem toch blijft werken. maw er moet plaats zijn voor zwakke en bange chauffeurs.

Geplaatst:

Nee eigenlijk vind ik dat het verkeer zo open mogelijk moet zijn en zo laag mogelijke eisen moet stellen waarbij het systeem toch blijft werken. maw er moet plaats zijn voor zwakke en bange chauffeurs.

Wtf, er zijn nog geen ongevallen genoeg ofzo? Ik heb er deze morgen anders een paar stoten zien uithalen die VEEL gevaarlijker zijn dan even wat te snel te rijden hoor

Geplaatst:

Zo is het nu toch? Je passeert enkel 3x aan de kassa bij de km.  ;)

Geplaatst:

Deze man wil ik dienen!

Geplaatst:

maw er moet plaats zijn voor zwakke en bange chauffeurs.

Inderdaad, en die plaats is op de bus.

• Vind ik leuk 5
Geplaatst:

Inderdaad, en die plaats is op de bus.

Meestal hebbeb ze zelf al 1 [emoji14]
  • Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Wow die laatste!! :shock:

Niks nieuws daar, das daar dagelijkse kost dat ze van een oprit een afrit maken daar.
Geplaatst:

Ergernissen in het verkeer en... ergernissen op een forum.

Efkes een straffe meegemaakt op een Engels forum:

Een pippo wil naar Frankrijk op vakantie, maar is bang voor de stakingen rond brandstof. Hij vraagt daarom op het forum na wat de beperkingen zijn op het meenemen van een jerrycan met brandstof. 

Er wordt geantwoord dat dat 5 Liter is. En de vraag wordt al snel gesteld "zou ik het mij riskeren meer mee te nemen want met 5 L komt ge niet ver"...

Ik geef daarop mijn mening dat ik, gezien de omstandigheden, gewoon meer zou meenemen. Uiteindelijk is het risico dat je neemt door 20L diesel mee te pakken ipv 5L gewoon onbestaande. 

Ik geef ook aan dat ze dat toch niet checken want "ze hebben belangrijker dingen te doen" in de Britse havens tegenwoordig (nieuwe BMW met twee blonde mensen en een Belgisch en Fins paspoort wordt bvb tegengehouden... maar Syriers en wapens krijgt ge daar zo binnen... soit, enkele droge feiten).

Blijkbaar had ik daar nen Anglees op zijn tenen getrapt.

Krijg ik daar een ganse uitleg van "hoe onverantwoord dit is" en dat "ik mensen aanzet de regels te overtreden" ! 

Want: "als die bidon diesel omvalt en de dop sluit niet goed, dan kan die lekken en de vloer op de boot glad maken waardoor de autos bij ruwe zee kunnen gaan schuiven en..." (en de boot dus gaat zinken) :lolz:

Bij zoveel gekheid, moest ik die pee toch efkes op wijzen dat de Britse mentaliteit van "je moet de regels volgen want het is de regel, en vooral niks in vraag stellen", licht onzinnig is en vooral in dit voorbeeld volledig van de pot gerukt.

En nu zit het spel op de kar :lolz: :lolz:

De Concorde wordt erbij gesleurd, het feit dat ik niet diplomatisch ben (want ik geef een Brit niet zomaar gelijk wanneer hij zegt dat je de regels moet volgen ipv zelf na te denken...), etc.

@@Frekkel, geef uwe bidon naft es door.  :popcorn:

Geplaatst:

Zweed, gij zijt e stokertje.... Maar dan wel met naft.

Geplaatst:

Zweed, gij zijt e stokertje.... Maar dan wel met naft.

Dat weet ek :D

Maar in dit geval was het niet mijn bedoeling te stoken. 

Iemand de raad geven eerder het risico te nemen zonder naft (sorry, mazout) te vallen want er bestaat ergens een regel dat ge maar 5L in een bidon moogt meenemen, is al te zot.

Dan met een verhaal afkomen dat het zo is dat ferries zinken...

Dat gezegd zijnde, ik heb met de Herald en de Estonia gereisd :ninja:

Geplaatst:

Al 8 man gehad vandaag die me kwamen vragen of ik werkte... Neen achter het stuur van een bus zitten is mijn hobby, feitelijk ben ik een hersenchirurg :/

Ergernis in't verkeer, nen auto met vakbondsstickers die mij de pas afsneed en mij de vinger gaf, ja serieus... DE FAK!

Ge had er moeten oprijden :D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Eergisteren, de hele E313 de linkerrijstrook vol vrachtwagens. Inhaalverbod + regen EN inhaalverbod op 2x2 ...

Vandaag, idioten (in mijn ogen dan he) die op de pechtstrook gaan staan aanschuiven op een autosnelweg.
1. Da mag blijkbaar tegenwoordig.icon_confused.gificon_confused.gif (ik moet blijkbaar dringend mijn verkeersregels eens terug leren)
2. Die enkelingen die zich wel nog aan de regels houden worden uitgescholden, krijgen toeterconcerten, vanalles door t raam naar u gegooid.icon_redface.gificon_redface.gif
3. De grote schuldigen zijn in +75% van de gevallen de "groene helden" die liever tegen 25km/u op de afrit naar een rood licht kruipen dan helemaal stil te staan. icon_evil.gificon_evil.gificon_evil.gificon_evil.gif

Geplaatst:

Komiek hoe er nooit een flik te zien is om dat inhaalverbod van vrachtwagens te doen respecteren...

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ge had er moeten oprijden :D

't Heeft nie veel gescheelt, al was het voor de lol :D

Geplaatst:

't Heeft nie veel gescheelt, al was het voor de lol :D

Met ne bus hebde altijd gelijk.

Geplaatst:

Komiek hoe er nooit een flik te zien is om dat inhaalverbod van vrachtwagens te doen respecteren...

Daar houden die mannen hun nie mee bezig, das te moeilijk, de gemiddelde vrachtwagenbestuurder op de E313/E314 verstaat en/of spreekt geen woord Vlaams. :lol:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid