Ga naar inhoud

Ergernis in het verkeer topic

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heb je al op je eigen link geklikt? Ik ga hier echt strijk. Alleen spijtig dat het blijkbaar niet de bedoeling was. :lolz:

Geplaatst:

Aanwezigheid andere weggebruikers, dus ik was in mijn recht, toch?

Geplaatst:

In principe heeft degene die niet aan zijn stuur moet draaien voorrang daar, of je nu iemand volgt of niet.

Geplaatst:

Dat punt :inlove:

Niets hoffelijkheid, ik heb voorrang :D

Geplaatst:

Aan beide kanten.

Dat is echt een kutpunt.

Geplaatst:

Ik geef daar altijd voorrang aan mensen die van slagmolen komen en pak voorrang als ik van slagmolen kom. Nog nooit een probleem gehad en het lijkt me dat de meeste andere weggebruikers dit ook zo interpreteren.

In het weekend een oud koppel in een C3 me aan het irriteren op de ring. Rijden kruispunt Miko voorbij en moest in die zijweg zijn. Nog ff snel erover en dat zijweggetje induiken. Commentaar van de vriendin: "doe is normaal!"

Geplaatst:

In het weekend een oud koppel in een C3 me aan het irriteren op de ring. Rijden kruispunt Miko voorbij en moest in die zijweg zijn. Nog ff snel erover en dat zijweggetje induiken. Commentaar van de vriendin: "doe is normaal!"

Wat bedoel je dan met irriteren? Op het eerste zicht, terechte commentaar zou ik denken :D

Geplaatst:

Vandaag nen Fransman die telkens tussen de 110-130 reed, hij versnelde telkens toen ik er voorbij wou gaan. Geen goed plan, kheb hem van't zelfde laken een broek gegeven:D

Geplaatst:

ivm die versmalling. vandaag net hetzelfde meegemaakt

i krij op een boerenbaantje met om de zoveel meter een inham om tegenliggers te kunnen kruisen.

ik ben al zo'n inham voorbij en in de verte komen er 2 wagens afgereden. op het moment dat ik ze zie (en zij mij, want ik reed net een heuvel op) komen die ook aan een inham en rijden ze die gewoon voorbij. je hebt dus altijd van die nozems die denken als ze met 2 zijn dat ze meer mogen of kunnen. ik rij dus gewoon door en op het moment dat we snoet aan snoet staan kunnen ze op een paar cm van mijn flank en de gracht naast hun gaan rijden want ik blijf staan. (kheb me wel ook zo dicht mogelijk in de kant gezet uit beleefdheid) 't was verdorie serieus nipt en de kruisende wagens waren natuurlijk klanten. ikke beleefd gewuifd en eens gelachen en de anderen keken maar zuur eigenlijk. :D maar ze hadden geluk dat ik niet met de ford was en met de smalle clio. of ze mochten achteruit

Geplaatst:

vandaag ene die aan een driehoek de verkeerde kant opreed en dan nog wilde dat ik achteruit ging rijden.

Je zag dat van hier, handrem opgezet en ze kon de boom in. Ze heeft zich dan maar wat opzij gezet en nog altijd tegenrichting doorgereden.

Geplaatst:

driehoek?

Geplaatst:

:D

http://g.co/maps/t8qxr

Geplaatst:

Ik vertoon verre van offensief rijgedrag, maar als men om half 1 's nachts nog niet de 30km/u haalt op een redelijk ruime straat in de bebouwde kom dan komt er een uitzonderlijke inhaalactie van. Bovendien mag de nozem om dat uur in het weekend niet met een L rondtuffen.

Geplaatst:

daarnet reed er ene voor mij, op de afrit naar de a201 richting evere, 50 per uur uur en niet voorbij kunnen: grrrrrrr :evil:

Geplaatst:
daarnet reed er ene voor mij, op de afrit naar de a201 richting evere, 50 per uur uur en niet voorbij kunnen: grrrrrrr :evil:

De oprit van de A201 richting Zaventem, komende van de buitenring is ook altijd leuk, vooral als je van de tweede rijstrook gebruik maakt om zo'n rijtje sukkelaars voorbij te gaan aan 120 in de bocht. Dan moet je ze zien kijken :lol:

Geplaatst:
Ik vertoon verre van offensief rijgedrag, maar als men om half 1 's nachts nog niet de 30km/u haalt op een redelijk ruime straat in de bebouwde kom dan komt er een uitzonderlijke inhaalactie van. Bovendien mag de nozem om dat uur in het weekend niet met een L rondtuffen.

Wie zegt dat de leerling-chauffeur rondreed? Ik zie genoeg Len gekke stoten uithalen en als je er dan naast staat aan de lichten zie je daar overduidelijk papa of mama zitten.

Ah vandaar blijven die prutsers dus komen :S

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid