janvkn 5.568 Geplaatst: 2 april 2012 Auteur Geplaatst: 2 april 2012 Ja . Toen ik er passeerde, stond daar dus dit: Quote
Tomski 5.334 Geplaatst: 5 april 2012 Geplaatst: 5 april 2012 Ik wou nog een vrachtwagen inhalen voor ik de afrit moest nemen (is toch nog meer dan anderhalve km) en degene die net voor me reed bleef net voor de vrachtwagen hangen op de tweede band, net ver genoeg zodat je er net niet tussen kan voegen... uiteindelijk moet je gewoon weer laten zakken tot je achter de vrachtwagen weer moet invoegen om de afrit te nemen op zo een moment heb ik altijd zin om er tegen te rijden en ze voort te duwen :evil: Ze steken u godverdomme eerst zelf voorbij (dus ze rijden rapper) en op het moment dat ze de vrachtwagen voorbij zijn beginnen ze ook 90 te rijden, een 3 meter voorbij de vrachtwagen, raaaaaaaah Quote
Dawud 4.616 Geplaatst: 5 april 2012 Geplaatst: 5 april 2012 Mja, dat is een beetje zoals dat er iemand voor u rijdt, mooi +-120, maar plots vertraagt die zachtjes. Aangezien ik meestal op cc rij, ga ik naar links. Ik zie ondertussen dat in de verte iets snel komt afgereden. Terwijl ik bijna voorbij mijn voorligger ben, geeft die kerel heel zachtjes gas zodanig dat hij mij heel rusting inhaalt en ik dus niet naar rechts kan. Ondertussen hou ik dan wel mijn achterligger op, totdat ik terug achter mijn voorligger kan invoegen. 't zelfde verhaaltje valt dan meestal 2km verder nog is voor, maar dan geef ik gas bij en kan hij achter me rijden. Quote
Riskitalltowin 3.293 Geplaatst: 5 april 2012 Geplaatst: 5 april 2012 Mja, dat is een beetje zoals dat er iemand voor u rijdt, mooi +-120, maar plots vertraagt die zachtjes. Aangezien ik meestal op cc rij, ga ik naar links. Ik zie ondertussen dat in de verte iets snel komt afgereden. Terwijl ik bijna voorbij mijn voorligger ben, geeft die kerel heel zachtjes gas zodanig dat hij mij heel rusting inhaalt en ik dus niet naar rechts kan. Ondertussen hou ik dan wel mijn achterligger op, totdat ik terug achter mijn voorligger kan invoegen. 't zelfde verhaaltje valt dan meestal 2km verder nog is voor, maar dan geef ik gas bij en kan hij achter me rijden. ik ken dat en je hebt dat alleen maar voor als je op CC rijdt... Quote
Riskitalltowin 3.293 Geplaatst: 5 april 2012 Geplaatst: 5 april 2012 Ook het rechterbaanvak is een baanvak, gebruikt het AUB Pinkers zijn er niet alleen in het wit of oranje, maar ook om gebruikt te worden Quote
DenDuvel 4.679 Geplaatst: 5 april 2012 Geplaatst: 5 april 2012 Ook het rechterbaanvak is een baanvak, gebruikt het AUBPinkers zijn er niet alleen in het wit of oranje, maar ook om gebruikt te worden Zeg dat die tegen die ouwe knollen in hun Mercedessen. Quote
gewoon ik 8.349 Geplaatst: 5 april 2012 Geplaatst: 5 april 2012 Zeg dat die tegen die ouwe knollen Eventjes verder veralgemeend Quote
DenDuvel 4.679 Geplaatst: 5 april 2012 Geplaatst: 5 april 2012 Eventjes verder veralgemeend Of was het 'knullen in hun ouwe Mercedessen'. Je doet me twijfelen! Quote
Ugeken 11.748 Geplaatst: 5 april 2012 Geplaatst: 5 april 2012 Ook het rechterbaanvak is een baanvak, gebruikt het AUBPinkers zijn er niet alleen in het wit of oranje, maar ook om gebruikt te worden Efkes aanvullen: voorrang van rechts bestaat ook nog altijd. Quote
janvkn 5.568 Geplaatst: 6 april 2012 Auteur Geplaatst: 6 april 2012 Wat me de laatste tijd vaak ergert: mensen die aan een redelijk normale snelheid (lees: 30km/h trager dan wanneer ik hem vlot zou nemen) de bocht in gaan, en dan halverwege de bocht schrik krijgen en beginnen remmen waardoor ik ook gedwongen word om in de bocht te remmen, tegen al mijn reflexen in. Leer godverdomme toch eens rijden, je gaat echt niet de bocht uitvliegen aan die snelheid, en zelfs als je de bocht toch te snel hebt ingezet, dan gaat bruusk remmen meer kwaad dan goed doen. Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 6 april 2012 Geplaatst: 6 april 2012 Zat vanmorgen bijna boenk op één of andere Mercedes AMG met 3-deuren. Klaverblad oprit dus na de bocht recht stuk om goed op te trekken naar de snelweg toe en meneer stond opeens stil. Heb echt m'n stuur moeten omgooien of zat in z'n gat, dat ze allemaal een Dacia kopen. Dan weet ik dat ze geen pk's hebben!! :chair: Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 6 april 2012 Geplaatst: 6 april 2012 Mja, dat is een beetje zoals dat er iemand voor u rijdt, mooi +-120, maar plots vertraagt die zachtjes. Aangezien ik meestal op cc rij, ga ik naar links. Ik zie ondertussen dat in de verte iets snel komt afgereden. Terwijl ik bijna voorbij mijn voorligger ben, geeft die kerel heel zachtjes gas zodanig dat hij mij heel rusting inhaalt en ik dus niet naar rechts kan. Ondertussen hou ik dan wel mijn achterligger op, totdat ik terug achter mijn voorligger kan invoegen. 't zelfde verhaaltje valt dan meestal 2km verder nog is voor, maar dan geef ik gas bij en kan hij achter me rijden. Ik los dat op door altijd 160 te rijden Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 6 april 2012 Geplaatst: 6 april 2012 Maar echt he. Als je veel te snel rijdt heb je daar allemaal veel minder last van. Maar dan heb je soms last van andere dingen. Quote
DenDuvel 4.679 Geplaatst: 6 april 2012 Geplaatst: 6 april 2012 Duisters zijn wat de nieuwe Hollanders aan't worden, heb ik de indruk. Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 6 april 2012 Geplaatst: 6 april 2012 Maar echt he.Als je veel te snel rijdt heb je daar allemaal veel minder last van. Maar dan heb je soms last van andere dingen. en daar hebben we Coyote systems voor. Quote
DenDuvel 4.679 Geplaatst: 6 april 2012 Geplaatst: 6 april 2012 en daar hebben we Coyote systems voor. Iedereen ligt te kankeren op die Coyote's, maar ik heb de mijne toch al voor de komende tien jaar terugverdiend. Quote
gewoon ik 8.349 Geplaatst: 6 april 2012 Geplaatst: 6 april 2012 Duisters zijn wat de nieuwe Hollanders aan't worden, heb ik de indruk. Ook al gezien. Sukkelen en stilvallen en middenplakken. Quote
DenDuvel 4.679 Geplaatst: 6 april 2012 Geplaatst: 6 april 2012 Ook al gezien. Sukkelen en stilvallen en middenplakken. - Pas afsnijden - Inhalen op het derde vak @ 110. - Nodeloos links plakken - Volledig volgeladen - Verontwaardigd reageren wanneer je ze aan 130 voorbijrijdt. - Zwalpen en onzeker zijn - In kudde rijden Quote
gewoon ik 8.349 Geplaatst: 6 april 2012 Geplaatst: 6 april 2012 - Pas afsnijden- Inhalen op het derde vak @ 110. - Nodeloos links plakken - Volledig volgeladen - Verontwaardigd reageren wanneer je ze aan 130 voorbijrijdt. - Zwalpen en onzeker zijn - In kudde rijden En het wordt nog beter (voor mij), want ze gaan allemaal naar onze kust, waardoor ik die kan gaan ontwijken Quote
DenDuvel 4.679 Geplaatst: 6 april 2012 Geplaatst: 6 april 2012 En het wordt nog beter (voor mij), want ze gaan allemaal naar onze kust, waardoor ik die kan gaan ontwijken Doe dagelijks E40 Bxl - Gent, en hoewel er nu veel minder verkeer is, is zeker niet minder ergernis. Quote
gewoon ik 8.349 Geplaatst: 6 april 2012 Geplaatst: 6 april 2012 Doe dagelijks E40 Bxl - Gent, en hoewel er nu veel minder verkeer is, is zeker niet minder ergernis. Gent-Oostende ook via E40 Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 6 april 2012 Geplaatst: 6 april 2012 Iedereen ligt te kankeren op die Coyote's, maar ik heb de mijne toch al voor de komende tien jaar terugverdiend. idem, dat ding is goud waard ontopic: de auto van mijn vader is een serieuze ergernis :s situatieschets: VW Passat van de vorige generatie, 1.6 TDI ecodoos, fully loaded qua opties op het panodak na. -> ding heeft 105pk en geen koppel, valt direct stil in lage toeren en trekt niet op. Daarjuist moest ik vertrekken op een helling met een auto dicht achter mij, gisteren die helling nog gedaan met m'n 318is en een GT3 -> no problem. Nogtans zou een diesel, met zijn vermogen onderin, daar de bovenhand moeten hebben. Niet dus. Maarliefst 2 keer stilgevallen met dat onding :/ en wil je het dan op de amateur manier doen dmv de handrem -> weer miserie, het ding heeft een elektronische handrem waardoor je dat truukje ook al niet kunt toepassen. Hatelijke kar! Quote
TCT 6.310 Geplaatst: 6 april 2012 Geplaatst: 6 april 2012 idem, dat ding is goud waard ontopic: de auto van mijn vader is een serieuze ergernis :s situatieschets: VW Passat van de vorige generatie, 1.6 TDI ecodoos, fully loaded qua opties op het panodak na. -> ding heeft 105pk en geen koppel, valt direct stil in lage toeren en trekt niet op. Daarjuist moest ik vertrekken op een helling met een auto dicht achter mij, gisteren die helling nog gedaan met m'n 318is en een GT3 -> no problem. Nogtans zou een diesel, met zijn vermogen onderin, daar de bovenhand moeten hebben. Niet dus. Maarliefst 2 keer stilgevallen met dat onding :/ en wil je het dan op de amateur manier doen dmv de handrem -> weer miserie, het ding heeft een elektronische handrem waardoor je dat truukje ook al niet kunt toepassen. Hatelijke kar! Het probleem zit dan bij jou hoor... Quote
janvkn 5.568 Geplaatst: 6 april 2012 Auteur Geplaatst: 6 april 2012 Gisteren op weg naar huis op de E313: Ze hebben van Wommelgem tot aan de Q8 (waar ze eraf gingen) op het tweede vak gereden terwijl er rechts de hele tijd plaats was Quote
Beau 3.909 Geplaatst: 6 april 2012 Geplaatst: 6 april 2012 idem, dat ding is goud waard ontopic: de auto van mijn vader is een serieuze ergernis :s situatieschets: VW Passat van de vorige generatie, 1.6 TDI ecodoos, fully loaded qua opties op het panodak na. -> ding heeft 105pk en geen koppel, valt direct stil in lage toeren en trekt niet op. Daarjuist moest ik vertrekken op een helling met een auto dicht achter mij, gisteren die helling nog gedaan met m'n 318is en een GT3 -> no problem. Nogtans zou een diesel, met zijn vermogen onderin, daar de bovenhand moeten hebben. Niet dus. Maarliefst 2 keer stilgevallen met dat onding :/ en wil je het dan op de amateur manier doen dmv de handrem -> weer miserie, het ding heeft een elektronische handrem waardoor je dat truukje ook al niet kunt toepassen. Hatelijke kar! Vloer dat ding gewoon eens je moet aanzetten? Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.