Miss wax-it 1.265 Geplaatst: 18 november 2011 Geplaatst: 18 november 2011 Enkel met dit De eerste keer dat ik een auto zie in het FLUO-geel. Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 18 november 2011 Geplaatst: 18 november 2011 fak, serieus?Daarom het overaanbod aan pharen Quote
quadrifoglio 3.641 Geplaatst: 18 november 2011 Geplaatst: 18 november 2011 Rotondes met 2 rijstroken:inlove: Deze morgen reed ik richting werk op een weg met 2 rijvakken in elke richting, rustig aan het rijden tegen de maximumsnelheid van 90 km/u (waarom zou ik me haasten om op het werk te zijn?:unknown:). 100-tal meter voor me rijdt een wagen op het rechtervak tegen 90 per uur, met links van hem iemand die inhaalt tegen 90,05 km/u Gevolg was een rij van 4 wagens op het linkervak....tot we dichter bij de rotonde kwamen. Plots 4 pinkers naar rechts en allemaal opschuiven naar het rechtervak om het buitenste vak van de rotonde te nemen. Dan maar zelf pinker naar links opgezet en de binnenkant van de rotonde genomen as always, 5 auto's voorbij gereden. Ik rij van de rotonde af (2de afrit) en zie dat ze ook allemaal die afrit moesten hebben, pak dan toch tenminste 'het juiste vak':fp: fak, serieus?Daarom het overaanbod aan pharen Geweldig! Quote
Sjoerie 399 Geplaatst: 18 november 2011 Geplaatst: 18 november 2011 Niet echt een ergernis maar toch.De extra rijstrook, net na en voor de ring van Antwerpen is toch een een half fiasco, kom er iedere avond op in Wommelgem richting kennedytunnel, alles pot toe op de normale rijstroken, de extra aangelegde geen kat die er zich op begeeft nu voor mij mogen ze zo blijven doen! 8) En natuurlijk moeten er altijd bij zijn die moeten pharen. Da's dus een busstrook. De filestrook loopt enkel van de antwerpse ring naar de splitsing van E313/E34 en alleen maar op bepaalde tijdstippen Waar is dat stomme kalf topic?! Quote
Miss wax-it 1.265 Geplaatst: 18 november 2011 Geplaatst: 18 november 2011 Ik heb wel al gemerkt dat de term RITSEN beter en beter begrepen wordt. Er is hoop. Quote
kaiser 11 Geplaatst: 18 november 2011 Geplaatst: 18 november 2011 Da's dus een busstrook. De filestrook loopt enkel van de antwerpse ring naar de splitsing van E313/E34 en alleen maar op bepaalde tijdstippen Waar is dat stomme kalf topic?! Ja, worden veel dingen duidelijk nu :$Maar is toch pas recentelijk dat daar nu een snelheid op dat bord boven de rijstrook komt, i.p.v een rood kruis (zoals ik denk dat het vroeger was, maar kan ook weer mis daarin zijn) Quote
ir_fuel 58.276 Geplaatst: 18 november 2011 Geplaatst: 18 november 2011 Daarstraks als passagier in een auto van een collega de halve ring rond Brussel gedaan ..... in het 2e rijvak .... Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 18 november 2011 Geplaatst: 18 november 2011 Daarstraks als passagier in een auto van een collega de halve ring rond Brussel gedaan ..... in het 2e rijvak .... Dat heb je toch zelf gezocht he. Was het die met die fiat 500 ? Quote
DenDuvel 4.679 Geplaatst: 18 november 2011 Geplaatst: 18 november 2011 Daarstraks als passagier in een auto van een collega de halve ring rond Brussel gedaan ..... in het 2e rijvak .... De pas niet afgesneden of rechts voorbijgereden door 'n blauwe V50? Quote
Gast caoimhin Geplaatst: 18 november 2011 Geplaatst: 18 november 2011 Blijkbaar is het heel mistig vanavond, want ben er weer een pak gepasseerd die hun achterste mistlichten aan hadden staan. Die zullen nog opgestaan hebben van deze week, en zullen wss blijven opstaan tot ze het interieur nog eens kuisen en de schakelaar terug goed zetten Quote
DenDuvel 4.679 Geplaatst: 18 november 2011 Geplaatst: 18 november 2011 Blijkbaar is het heel mistig vanavond, want ben er weer een pak gepasseerd die hun achterste mistlichten aan hadden staan. Die zullen nog opgestaan hebben van deze week, en zullen wss blijven opstaan tot ze het interieur nog eens kuisen en de schakelaar terug goed zetten Mistlichten zouden veel minder storen mochten ze maximum 40 centimeter van de grond staan, en recht naar achter schijnen. Quote
Gast caoimhin Geplaatst: 18 november 2011 Geplaatst: 18 november 2011 Ze zouden vooral veel minder storen moesten ze correct gebruikt worden! Quote
DenDuvel 4.679 Geplaatst: 18 november 2011 Geplaatst: 18 november 2011 Ze zouden vooral veel minder storen moesten ze correct gebruikt worden! Snelwegen zouden ook minder file vertonen mochten ze correct gebruikt worden. Quote
quadrifoglio 3.641 Geplaatst: 18 november 2011 Geplaatst: 18 november 2011 Vandaag viel het me ook op hoeveel wagens rondrijden met kapotte voorlichten, stuk of 10 tegengekomen op 25 kilometer.:? Quote
ir_fuel 58.276 Geplaatst: 18 november 2011 Geplaatst: 18 november 2011 Dat heb je toch zelf gezocht he. Was het die met die fiat 500 ? Nee die met zijn Toyota iQ Quote
DenDuvel 4.679 Geplaatst: 18 november 2011 Geplaatst: 18 november 2011 Nee die mijn zijn Toyota iQ Allright. Hoe voelt dat op een snelweg? Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 19 november 2011 Geplaatst: 19 november 2011 Nee die met zijn Toyota iQ There is a lesson to be learned here Quote
Carlito 6.293 Geplaatst: 20 november 2011 Geplaatst: 20 november 2011 Daarstraks bijna een peloton wielerterroristen op mijn auto. Was een onbegeleide groep, die blijkbaar voorrang van links had. Jammer dat ik ze niet zag aankomen, en dus verschoot toen ze daar kwamen, en reflexmatig op mijn rem ging staan, anders hadden ze allemaal in mijn flank gehangen. Hoe zit dat trouwens? Is dat 1 "object" of zijn dat allemaal aparte objecten? Anders kan ik binnenkort mezelf eens midden in zo een groep wringen. Quote
walter 4.427 Geplaatst: 20 november 2011 Geplaatst: 20 november 2011 En het is weer Johny Mistphaar weer. Nu goed, beter wat te vroeg aanzetten dan te laat. Maar die voorste branden, met et achtermistlicht is dan weer niet nodig :chair: Quote
Jochen 6.085 Geplaatst: 20 november 2011 Geplaatst: 20 november 2011 En het is weer Johny Mistphaar weer. Nu goed, beter wat te vroeg aanzetten dan te laat. Maar die voorste branden, met et achtermistlicht is dan weer niet nodig :chair: Nooit begrepen trouwens waarom: a) de voorste mistlampen niet automatisch uitgeschakeld nadat het contact wordt afgelegd (net zoals achterste) waarom er geen verklikkerlampje voorzien is voor de voorste mistlichten (net zoals de achterste) Quote
Gast caoimhin Geplaatst: 20 november 2011 Geplaatst: 20 november 2011 Vanaf Ternat tot in Groot-Bijgaarden vlotjes rechts kunnen blijven rijden terwijl op de andere 2 vakken er regelmatig geremd moest worden ^^ Quote
Carlito 6.293 Geplaatst: 20 november 2011 Geplaatst: 20 november 2011 Nooit begrepen trouwens waarom: a) de voorste mistlampen niet automatisch uitgeschakeld nadat het contact wordt afgelegd (net zoals achterste) waarom er geen verklikkerlampje voorzien is voor de voorste mistlichten (net zoals de achterste) Bij Mercedes aanwezig (mistlichten gaan automatisch uit als je je lampen uitzet bij de oudere wagens, geen lampje echter, bij de nieuwste, als ze al aparte mistlampen hebben gaan die uit als je de auto stillegt). Bij Renault ook trouwens, lampje en uitvallen. Quote
walter 4.427 Geplaatst: 20 november 2011 Geplaatst: 20 november 2011 Nooit begrepen trouwens waarom: a) de voorste mistlampen niet automatisch uitgeschakeld nadat het contact wordt afgelegd (net zoals achterste) waarom er geen verklikkerlampje voorzien is voor de voorste mistlichten (net zoals de achterste) Euh, is een 9-3SS nu de enige auto die beide wel doet? Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.