Ga naar inhoud

Ergernis in het verkeer topic


janvkn

Aanbevolen berichten

ik vraag me nog altijd wat ik misdaan heb.

Allé, toch voordat ik m'n 4 pinkers opzette :D

Die baan is dus dagelijkse zever: je mag een stuk 50, een groot stuk 70, dan geen borden meer (en zelfs een 70 met streep door) en wat doet iedereen? 70 blijven rijden tot de volgende zone 70. Da's gewoon niet met 't verkeer bezig zijn, niet snappen hoe het in elkaar zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vraag me nog altijd wat ik misdaan heb.

Allé, toch voordat ik m'n 4 pinkers opzette :D

Die baan is dus dagelijkse zever: je mag een stuk 50, een groot stuk 70, dan geen borden meer (en zelfs een 70 met streep door) en wat doet iedereen? 70 blijven rijden tot de volgende zone 70. Da's gewoon niet met 't verkeer bezig zijn, niet snappen hoe het in elkaar zit.

Zo zijn er veel te veel.

En dat zit mij veel te hoog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach binnenkort is het overal 70 of trager, ben je daar ineens vanaf.

Nee.

Zondag was ik even naar den Brico gereden om een paar betonboren. Hiervoor gebruik ik een steenweg, waar de maximum toegelaten snelheid 70 is. Als er dan iemand voor je rijdt tegen snelheden variërend tussen 45 en 55, dan blijf ik daar echt niet achter.

Sorry.

Link naar reactie
Delen op andere sites

leg dat eens uit aan m'n vrouw, wil je? :D

En aan al die flikkerende flikkers.

Daarom: ik rijd amper nog langs de grote steenwegen, ik neem de alternatieve boerenwegels waar je nog 90 op mag.

En kan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelfs getwijfeld om tussen de paaltjes, die het oude middenvak onbruikbaar maken, door te rijden naar de overkant.

Maar zo voorbijsteken leek me van het goede iets teveel. Was met madam haar firmawagen, en ik zou niet willen dat er toevallig eens ene een pvke opstelt... :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

en dàt is dan ook ergens een beetje agressie uitlokken he :)

Soms heb ik het gevoel dat ik voortdurend op de proef word gesteld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze ochtend nog eentje die 't nodig vond om met zijn grootlichten te knipperen nadat ik hem voorbijstak op de baan Torhout-Oostende.

Ik heb dan maar even de 4 pinkers aangezet, gestopt, uitgestapt en naar hem gestapt om rustig te vragen wat 't probleem is. Maar 't ventje zat krampachtig in zijn auto en bang te kijken. En jammer, z'n deur was op slot.

Hij deed teken dat ik zot was, en ik stapte naar m'n auto, traag met m'n handen klappend boven m'n hoofd; zo ongeveer elke second een klap. Dan even pedal to the metal om rustig m'n traject verder te zetten.

Schijnheiligaards! In hun coconnetje zijn ze sterk maar o wee face to face.

Psycho Bompie!!!!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Soms heb ik het gevoel dat ik voortdurend op de proef word gesteld.

join (and enjoy) the club!

Psycho Bompie!!!!

wie niet imposant is, moet psycho zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het erge aan heel de zaak is, dat ik dat allemaal van kilometers ver zie aankomen.

Soms wou ik dat ik terug het naïeve beginnertje was. :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

en finaal heb je daar heel erg veel gelijk in.

Maar soms heb ik af en toe nog eens een moment dat ik zwicht. Heeft te maken met wat er allemaal rond me gebeurt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Absoluut maar ik probeer op die manier mijn verkeersagressie wat in te tomen...Tegenwoordig begin ik altijd te lachen bij zo'n situaties, dat vinden ze meestal ook nog het meest irritant.

Herinner me zo'n schitterend moment op de E411 bij werken, waar je moest "ritsen" hetgeen in België totaal onmogelijk is. Kerel rechts van me vertrok dusdanig enthousiast om het gat te dichten dat hij stilviel :lolz:

Handje opsteken, bedankt mompelen en rustig naar rechts invoegen :D

Of mensen die willen vechten....gewoon mee stoppen op de pechstrook, wachten tot ie joelend uit z'n kar komt en dan wegstuiven, dan zie je die gast in je spiegel als een gorilla staan gesticuleren...

Heerlijk vind ik dat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Absoluut maar ik probeer op die manier mijn verkeersagressie wat in te tomen...Tegenwoordig begin ik altijd te lachen bij zo'n situaties, dat vinden ze meestal ook nog het meest irritant.

Herinner me zo'n schitterend moment op de E411 bij werken, waar je moest "ritsen" hetgeen in België totaal onmogelijk is. Kerel rechts van me vertrok dusdanig enthousiast om het gat te dichten dat hij stilviel :lolz:

Handje opsteken, bedankt mompelen en rustig naar rechts invoegen :D

Of mensen die willen vechten....gewoon mee stoppen op de pechstrook, wachten tot ie joelend uit z'n kar komt en dan wegstuiven, dan zie je die gast in je spiegel als een gorilla staan gesticuleren...

Heerlijk vind ik dat.

:lolz:

Link naar reactie
Delen op andere sites

da's allemaal relatief :lol:

die gast staat daar op zijn twee poten he, da's pas traag :D

En hij ziet toch niet welke richting ik uitrij met mijn roetwolk 8)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Herinner me zo'n schitterend moment op de E411 bij werken, waar je moest "ritsen" hetgeen in België totaal onmogelijk is. Kerel rechts van me vertrok dusdanig enthousiast om het gat te dichten dat hij stilviel :lolz:

Handje opsteken, bedankt mompelen en rustig naar rechts invoegen :D

Of iemand die je links wilt blokkeren (omdat je tot het einde doorrijdt om te ritsen) langs achter en langs rechts inhalen om vervolgens je voor zijn neus neer te planten.

9450601.jpg

Veruit 1 van mijn vetste acties ooit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid