Ga naar inhoud

Ergernis in het verkeer topic


janvkn

Aanbevolen berichten

Das normaal, die heeft een hele tijd rustig gereden :D

Ik rijd ook altijd rustig met mijn kar. Ik ben daardoor vaak een ergernis voor vele mensen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik rijd ook altijd rustig met mijn kar. Ik ben daardoor vaak een ergernis voor vele mensen.

In Roemenië rijdt gigantisch veel volk extreem traag om brandstof te sparen, en er is er geen enkele die me irriteert.

En dat zijn dan nog allemaal eenvaksbanen :lolz:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag op de E403 aan de werken in Ruddervoorde was er 1 met zijn Mégane die mij niet ging laten ritsen op het einde.

Maar een gat van een halve meter is genoeg om mijn A6 er tussen te steken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag op de E403 aan de werken in Ruddervoorde was er 1 met zijn Mégane die mij niet ging laten ritsen op het einde.

Maar een gat van een halve meter is genoeg om mijn A6 er tussen te steken.

Ik heb vandaag ook moeten doorrijden tot het einde en met er tussen smijten alvorens ze plooiden. Leer toch ritsen, kakkters!

Quota van vandaag: Een goede 500KM vol met ergernissen en onbekwame chauffeurs. *zucht*

Link naar reactie
Delen op andere sites

daarnet een dronken chauffeur gezien denk ik...

de afrit nam ie in rechte lijnen en korte snokken... dus zo recht mogelijk naar de vangrail, snok zodat ie weer in de goeie richting stond, en dat 5-6 keer tot ie er door was... en vervolgens 40 per uur op een 70 baan en zwalpen

kan je daarvoor eigenlijk de politie bellen en nummerplaat doorgeven? Die gast gaat accidenten maken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze morgen 27 op de teller voor rechts inhalen op het stukje Beernem - Gent... En dan heb ik er een tiental die ik ook nog kon doen, niet gedaan omdat ik anders teveel moest vertragen :D

en finaal heb je daar heel erg veel gelijk in.

Maar soms heb ik af en toe nog eens een moment dat ik zwicht. Heeft te maken met wat er allemaal rond me gebeurt.

Deze morgen iets voor wingene ook een reeks van een stuk of 6 ingehaald omdat de eerste aan 65 reed waar 90 mag. Ik kom er voorbij en begint die te flashen... Heeft dan nog een paar keer geflashed en had zo'n zin om een Bompa'ke te doen, maar heb me ingehouden omdat ik geen tijd had...

Of mensen die willen vechten....gewoon mee stoppen op de pechstrook, wachten tot ie joelend uit z'n kar komt en dan wegstuiven, dan zie je die gast in je spiegel als een gorilla staan gesticuleren...

Toptip, ga ik toch ook eens onthouden als ik nog zo'n element tegenkom...

Vandaag op de E403 aan de werken in Ruddervoorde was er 1 met zijn Mégane die mij niet ging laten ritsen op het einde.

Maar een gat van een halve meter is genoeg om mijn A6 er tussen te steken.

E403 is te vermijden nu hoor... Ik rij telkens binnendoor naar Beernem.

Gisteren moest ik eerst iets afhalen in Brugge... Dus oude baan, maar wat een hel was me dat zeg...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of mensen die willen vechten....gewoon mee stoppen op de pechstrook, wachten tot ie joelend uit z'n kar komt en dan wegstuiven, dan zie je die gast in je spiegel als een gorilla staan gesticuleren...

Heerlijk vind ik dat.

Schitterend :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of mensen die willen vechten....gewoon mee stoppen op de pechstrook, wachten tot ie joelend uit z'n kar komt en dan wegstuiven, dan zie je die gast in je spiegel als een gorilla staan gesticuleren...

Wel enkel doen als er geen file of rood licht staat, anders sta je daar ook maar belachelijk met een gorilla aan je raampje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

daarnet een dronken chauffeur gezien denk ik...

de afrit nam ie in rechte lijnen en korte snokken... dus zo recht mogelijk naar de vangrail, snok zodat ie weer in de goeie richting stond, en dat 5-6 keer tot ie er door was... en vervolgens 40 per uur op een 70 baan en zwalpen

kan je daarvoor eigenlijk de politie bellen en nummerplaat doorgeven? Die gast gaat accidenten maken...

ik heb dat gedaan voor iemand die de bloembakken rechtover het app ramde. hij stapt al waggelend uit, kijkt eens en geraakt bijna niet meer in zijn wagen. ik bel en die komen na 20minuten toe

ik zeg langswaar hij gereden is, en ze gaan erachter, maar ze vinden hem niet meer. dus komen ze met hangende pootjes terug. terwijl i kbuiten alles vertel komt diene weer voorbij met zijn bumper nog steeds half eraf. ik zeg dat tegen de flikken en die vlug erachter.

resultaat: ze waren hem weer kwijt, dus komen ze binnen bij mij om alles op hun gemak op te schrijven. wanneer ze terug willen vertrekken zien ze zelfs niet dat diene mercedes er terug staat. :lol: i kheb dus op men sloffen achter de combi gelopen om ze te doen stoppen. 7

manmanman tot zover men hulp aan de maatschappij :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

toch wel drastisch om je site offline te halen om een spellingsfoutje te verbeteren :D

hehe, neen zo ver gaat het inderdaad niet. Twee foutjes, die niets met mekaar te maken hebben, op hetzelfde ogenblik ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast caoimhin
daarnet een dronken chauffeur gezien denk ik...

de afrit nam ie in rechte lijnen en korte snokken... dus zo recht mogelijk naar de vangrail, snok zodat ie weer in de goeie richting stond, en dat 5-6 keer tot ie er door was... en vervolgens 40 per uur op een 70 baan en zwalpen

kan je daarvoor eigenlijk de politie bellen en nummerplaat doorgeven? Die gast gaat accidenten maken...

Dat is "laag" volgens sommigen hier op het forum :ninja:

Link naar reactie
Delen op andere sites

E403 is te vermijden nu hoor... Ik rij telkens binnendoor naar Beernem.

Gisteren moest ik eerst iets afhalen in Brugge... Dus oude baan' date=' maar wat een hel was me dat zeg...[/quote']

Voor mij valt het goed mee. 's Morgens rij ik richting Roeselare, dus geen werken, 's avonds passeer ik tussen 6 en 7 uur, verlies ergens 5 min. Gewoon het 2e vak op en kmtje schuiven.

Rij via Lichtervelde naar de E403, niet oprijden maar rechtdoor gaan, eerste straat links (oude Heirweg). Zo rijden langs binnen naar Ruddervoorde en daar terug de autostrade opkomen. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze morgen beernem-gent weer 37...

Allemaal dankzij de grootste hindernissen op onze wegen: grote sprinter's van transportfirma's... Er zater er dus 4 constant links van DPD die heel de boel aan het blokkeren waren...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Woensdag van Geel naar Oostende: 31 stuks. De dubbele (voorbij op 't eerste met op 't tweede en 't derde hufters) meegerekend.

Deze nacht van Brussel naar Brugge: ze reden meestal sneller of even snel, maar het weinige verkeer dat er op de E40 reed, reed 95% in 't midden.

ALS EEN BLAAS!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren bijna platgedrukt geweest door een kutoostblokker van een vrachtwagenchauffeur. Ik reed in druk verkeer helemaal rechts op de spitsstrook van de E313, op het gemakske 90 achter een bestelwagen en een andere vrachtwagen. Ik had geen haast, geen zin om nog te wringen op de andere 3 rijstroken, en ik moest er over 1500 meter toch af. Links naast mij reed dus een vrachtwagen, en ter hoogte van de Q8 gaat die ineens zonder boe of ba naar rechts. :shock:

Ik claxonneer, geen reactie, uiteindelijk heb ik op het nippertje een botsing kunnen vermijden door vol in de remmen te gaan en in een reflex nog zo ver mogelijk naar rechts uit te wijken. Er ligt daar nog net een klein stukje gearceerd asfalt tussen de spitsstrook en een betonnen muur. Ik denk dat ik op 10cm van dat muurtje zat :?

Zelden zo hard verschoten op de baan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

M'n vriendin stond te wachten op Antwerpsesteenweg op te draaien. Er komt een Audi aanrijden en rijdt zonder pinken dat staartje in. Stak ze haar middenvinger op :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

M'n vriendin stond te wachten op Antwerpsesteenweg op te draaien. Er komt een Audi aanrijden en rijdt zonder pinken dat staartje in. Stak ze haar middenvinger op :lol:

Wat deed die Audi? :unknown:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid