Ga naar inhoud

Ergernis in het verkeer topic

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ja, zodat je 's avonds je carter kapot kan rijden.

Zo hoog zijn die dingen niet. Je kan erover, maar 't is duidelijk genoeg dat het niet de bedoeling is.

Geplaatst:

Zo hoog zijn die dingen niet. Je kan erover, maar 't is duidelijk genoeg dat het niet de bedoeling is.

En wat met rond punt driftjes?  :no:

Geplaatst:

En wat met rond punt driftjes?  :no:

Geplaatst:

Ik snap niet dat ze hier in België nog altijd geen werk maken van turborotondes. Dan is er toch geen discussie meer over waar je moet rijden?

Toch niet voor iedereen ^_^ En dan nog de politie bellen omdat ik zogezegd in fout was :wacko:

qxvqcx.jpg

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Toch niet voor iedereen ^_^ En dan nog de politie bellen omdat ik zogezegd in fout was :wacko:

qxvqcx.jpg

WTF. Ze staat ernaast en ziet NOG de witte lijn niet???

Geplaatst:

Dat zei de politie ook. Die waren op zijn minst gezegd .. boos. :roll:

Geplaatst:

Dat zei de politie ook. Die waren op zijn minst gezegd .. boos. :roll:

En hoelang heb je daar moeten staan wachten. Ik zou gezegd hebben "geen probleem, ik heb uw gegevens hier staan en zal u de factuur sturen van mijn verloren tijd aan €xx/uur!"

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

:lol: Zulke mensen verdienen niet beter dan een vette boet erbovenop te krijgen. Werd PV opgesteld? Ik zie het al gebeuren dat ze dat madammeke aanraden van geen op te stellen, maar ik zou er dan toch wel eentje geëist hebben :)

Geplaatst:

Nee, nog geen vijf minuten nadat politie aankwam, stonden we langs de kant, en was de politie terug vertrokken. Ik had mijn deel van het formulier reeds ingevuld, dus moest enkel nog haar gegevens invullen.

Achteraf bekeken was het beter geweest mocht ze idd nog een boete hebben gekregen voor het overschrijden van de witte lijn, maar ik denk dat het haar zo al genoeg zal kosten. En haar verzekering ook :D

Geplaatst:

Ik snap niet dat ze hier in België nog altijd geen werk maken van turborotondes. Dan is er toch geen discussie meer over waar je moet rijden?

Getuige de stunts in Nederland ben ik daar niet zo zeker van. Veel mensen hebben niet de intellectuele capaciteiten om én te rijden én gedetailleerd naar die borden te kijken, dus blijven ze rechts rijden en merken ze op het einde op de rotonde dat ze op de verkeerde baan zitten, en dan gaan ze toch die betonnen richels over.

Geplaatst:

Zou dat niet geënsceneerd zijn trouwens?

Ik was er ook eerst heel niet mee, maar toen ze begonnen de schoppen op die rol werd het wel duidelijk  :P

Geplaatst:

En toen reed er een Partner tegen mijn voorkant, leve de dashcam zeker. Ik zal het filmpje vanavond eens uploaden.

Ergste van al is dat ze nog beweerde dat IK tegen haar reed hé terwijl ik stilstond :facepalm:

partner.png

Geplaatst:

wat was de reactie toen je zei dat je het op film had?

Geplaatst:

wat was de reactie toen je zei dat je het op film had?

Heb ik niet gezegd, was water aan het gieten en precies niets aan. Straks nog eens gaan kijken bij droog weer :)

Geplaatst:

maar ze heeft dan toch toegegeven dat ze in fout was? of heb je het zo gelaten?

Geplaatst:

maar ze heeft dan toch toegegeven dat ze in fout was? of heb je het zo gelaten?

Ze keek 2 sec en ze zat alweer in haar auto :angry: . De nummerplaat van wax-it zal het goed opgevangen hebben :)

Geplaatst:

Verdorie, moet dringend ook dashcams scoren. Het wordt gekker met de dag. En in zo een geval heb je zonder dashcam geen bewijs.

Geplaatst:

Kom eens 5 min kijken wat sommigen er van bakken op de nieuwe rotonde aan de Sterre :facepalm:.

Geplaatst:

Verdorie, moet dringend ook dashcams scoren. Het wordt gekker met de dag. En in zo een geval heb je zonder dashcam geen bewijs.

Klopt, nu is het niet erg maar bewijs het anders maar eens :(

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid