janvkn 5.568 Geplaatst: 4 augustus 2014 Auteur Geplaatst: 4 augustus 2014 ja, zodat je 's avonds je carter kapot kan rijden. Zo hoog zijn die dingen niet. Je kan erover, maar 't is duidelijk genoeg dat het niet de bedoeling is. Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 4 augustus 2014 Geplaatst: 4 augustus 2014 Zo hoog zijn die dingen niet. Je kan erover, maar 't is duidelijk genoeg dat het niet de bedoeling is. En wat met rond punt driftjes? Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 4 augustus 2014 Geplaatst: 4 augustus 2014 Zo hoog zijn die dingen niet. Je kan erover, maar 't is duidelijk genoeg dat het niet de bedoeling is. En wat met rond punt driftjes? Quote
bertds 207 Geplaatst: 4 augustus 2014 Geplaatst: 4 augustus 2014 Ik snap niet dat ze hier in België nog altijd geen werk maken van turborotondes. Dan is er toch geen discussie meer over waar je moet rijden? Toch niet voor iedereen En dan nog de politie bellen omdat ik zogezegd in fout was 1 Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 4 augustus 2014 Geplaatst: 4 augustus 2014 Toch niet voor iedereen En dan nog de politie bellen omdat ik zogezegd in fout was WTF. Ze staat ernaast en ziet NOG de witte lijn niet??? Quote
bertds 207 Geplaatst: 4 augustus 2014 Geplaatst: 4 augustus 2014 Dat zei de politie ook. Die waren op zijn minst gezegd .. boos. Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 4 augustus 2014 Geplaatst: 4 augustus 2014 Dat zei de politie ook. Die waren op zijn minst gezegd .. boos. En hoelang heb je daar moeten staan wachten. Ik zou gezegd hebben "geen probleem, ik heb uw gegevens hier staan en zal u de factuur sturen van mijn verloren tijd aan €xx/uur!" 1 Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 4 augustus 2014 Geplaatst: 4 augustus 2014 Zulke mensen verdienen niet beter dan een vette boet erbovenop te krijgen. Werd PV opgesteld? Ik zie het al gebeuren dat ze dat madammeke aanraden van geen op te stellen, maar ik zou er dan toch wel eentje geëist hebben Quote
bertds 207 Geplaatst: 4 augustus 2014 Geplaatst: 4 augustus 2014 Nee, nog geen vijf minuten nadat politie aankwam, stonden we langs de kant, en was de politie terug vertrokken. Ik had mijn deel van het formulier reeds ingevuld, dus moest enkel nog haar gegevens invullen. Achteraf bekeken was het beter geweest mocht ze idd nog een boete hebben gekregen voor het overschrijden van de witte lijn, maar ik denk dat het haar zo al genoeg zal kosten. En haar verzekering ook Quote
Gast wooter Geplaatst: 5 augustus 2014 Geplaatst: 5 augustus 2014 Ik snap niet dat ze hier in België nog altijd geen werk maken van turborotondes. Dan is er toch geen discussie meer over waar je moet rijden? Getuige de stunts in Nederland ben ik daar niet zo zeker van. Veel mensen hebben niet de intellectuele capaciteiten om én te rijden én gedetailleerd naar die borden te kijken, dus blijven ze rechts rijden en merken ze op het einde op de rotonde dat ze op de verkeerde baan zitten, en dan gaan ze toch die betonnen richels over. Quote
janvkn 5.568 Geplaatst: 7 augustus 2014 Auteur Geplaatst: 7 augustus 2014 Zou dat niet geënsceneerd zijn trouwens? Quote
ir_fuel 58.289 Geplaatst: 7 augustus 2014 Geplaatst: 7 augustus 2014 Zou dat niet geënsceneerd zijn trouwens? 3 Quote
CharlesV 4.378 Geplaatst: 7 augustus 2014 Geplaatst: 7 augustus 2014 Zou dat niet geënsceneerd zijn trouwens? Ik was er ook eerst heel niet mee, maar toen ze begonnen de schoppen op die rol werd het wel duidelijk Quote
dragonfly 14.975 Geplaatst: 8 augustus 2014 Geplaatst: 8 augustus 2014 En toen reed er een Partner tegen mijn voorkant, leve de dashcam zeker. Ik zal het filmpje vanavond eens uploaden. Ergste van al is dat ze nog beweerde dat IK tegen haar reed hé terwijl ik stilstond Quote
Tomski 5.334 Geplaatst: 8 augustus 2014 Geplaatst: 8 augustus 2014 wat was de reactie toen je zei dat je het op film had? Quote
dragonfly 14.975 Geplaatst: 8 augustus 2014 Geplaatst: 8 augustus 2014 wat was de reactie toen je zei dat je het op film had? Heb ik niet gezegd, was water aan het gieten en precies niets aan. Straks nog eens gaan kijken bij droog weer Quote
Tomski 5.334 Geplaatst: 8 augustus 2014 Geplaatst: 8 augustus 2014 maar ze heeft dan toch toegegeven dat ze in fout was? of heb je het zo gelaten? Quote
dragonfly 14.975 Geplaatst: 8 augustus 2014 Geplaatst: 8 augustus 2014 maar ze heeft dan toch toegegeven dat ze in fout was? of heb je het zo gelaten? Ze keek 2 sec en ze zat alweer in haar auto . De nummerplaat van wax-it zal het goed opgevangen hebben Quote
Gast wooter Geplaatst: 8 augustus 2014 Geplaatst: 8 augustus 2014 Verdorie, moet dringend ook dashcams scoren. Het wordt gekker met de dag. En in zo een geval heb je zonder dashcam geen bewijs. Quote
Ugeken 11.761 Geplaatst: 8 augustus 2014 Geplaatst: 8 augustus 2014 Kom eens 5 min kijken wat sommigen er van bakken op de nieuwe rotonde aan de Sterre . Quote
dragonfly 14.975 Geplaatst: 8 augustus 2014 Geplaatst: 8 augustus 2014 Verdorie, moet dringend ook dashcams scoren. Het wordt gekker met de dag. En in zo een geval heb je zonder dashcam geen bewijs. Klopt, nu is het niet erg maar bewijs het anders maar eens Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.