Stabilo Boss 1.730 Geplaatst: 20 juni 2014 Geplaatst: 20 juni 2014 Op de ring van Leuven staan op de strook tussen de 2 rijrichtingen ook zo 2 meetapparaten die op flitspalen lijken, deze zijn anaar het schijnt voor het meten van mist en fijn stof. (tussen de Stella en de afrit om naar Herent of e314 te gaan) Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 20 juni 2014 Geplaatst: 20 juni 2014 Op die manier allicht niet. Doet me denken aan die tel-units op de A8 vlak voor afrit Frasnes. Hoeveel er daar alles toegooien... Holy crap man. De eerste keer dat ik die tegengekomen ben was toen ik nog met de auto van mijn pa reed. Ik kom s'nachts terug van kweeniewaar flatout aan 250 en ineens "flits" recht in mijn gezicht. je ziet er 3 seconden gewoon vlekjes en dan denk je FUUUUUUUCCCCKKKK ! Terwijl je nog aan het navloeken bent en aan het denken bent hoe je dat gaat uitleggen kom je aan de volgende site en FLITS, weer recht in mijn gezicht !!! FFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCCKKKKK ! Dan nen nacht niet geslapen om s'morgens te horen dat het om een telsite gaat 2 Quote
Ken 3.441 Geplaatst: 20 juni 2014 Geplaatst: 20 juni 2014 Ergernis van de laatste dagen: mensen die met vanalles bezig zijn, maar niet met autorijden, waardoor alles zo verdoooomd traag gaat. Vertrekken aan de lichten, ergens in- of tussenvoegen, opschuiven op de autosnelweg als ze de vrachtwagen al 5s zijn gepasseerd,...Pffff 1 Quote
dragonfly 14.975 Geplaatst: 20 juni 2014 Geplaatst: 20 juni 2014 Holy crap man. De eerste keer dat ik die tegengekomen ben was toen ik nog met de auto van mijn pa reed. Ik kom s'nachts terug van kweeniewaar flatout aan 250 en ineens "flits" recht in mijn gezicht. je ziet er 3 seconden gewoon vlekjes en dan denk je FUUUUUUUCCCCKKKK ! Terwijl je nog aan het navloeken bent en aan het denken bent hoe je dat gaat uitleggen kom je aan de volgende site en FLITS, weer recht in mijn gezicht !!! FFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCCKKKKK ! Dan nen nacht niet geslapen om s'morgens te horen dat het om een telsite gaat De hele eerste keer zelfde gehad en dan direct teruggereden om eens te kijken wat dat nu effectief was Quote
Tomski 5.334 Geplaatst: 20 juni 2014 Geplaatst: 20 juni 2014 waarom doen ze de lichten in BE niet zoals in duitsland, met een oranjeverwittiging na rood dat het groen gaat worden... zoveel vlotter vertrekken ginder 3 Quote
Jeanpaultje 2 Geplaatst: 20 juni 2014 Geplaatst: 20 juni 2014 waarom doen ze de lichten in BE niet zoals in duitsland, met een oranjeverwittiging na rood dat het groen gaat worden... zoveel vlotter vertrekken ginder Dat vind ik ook een ideaal systeem! Vandaag nog invoeren a.u.b. Quote
Tomski 5.334 Geplaatst: 20 juni 2014 Geplaatst: 20 juni 2014 nu staat iedereen daar maar in neutral te wachten, met hun start/Stop eco meuk. En als het groen wordt moeten ze het nog beseffen, kar in eerste stampen zodat de motor start en dan doorrijden...en diene erna van't zelfde... bij ons aan het werk aan de lichten kan je zo 4 auto's door het groen krijgen en sta je er weer voor en ik sta als 5de en ik wil nog mee dus ik geef schandalig veel gas met mijn 375 gram co2 uitstotende roetbraker om mee te zijn dus waar zit het voordeel van die start stop van die 4 vorige dan nog? fress mein feinstaub! 1 Quote
janvkn 5.568 Geplaatst: 20 juni 2014 Auteur Geplaatst: 20 juni 2014 nu staat iedereen daar maar in neutral te wachten, met hun start/Stop eco meuk. En als het groen wordt moeten ze het nog beseffen, kar in eerste stampen zodat de motor start en dan doorrijden...en diene erna van't zelfde... En als er twee vakken zijn, zie je ze links en rechts ongeveer even traag optrekken waarbij afwisselend de ene of de andere een beetje sneller accelereert tot ze op snelheid zijn en ze naast mekaar blijven rijden 1 Quote
Ugeken 11.761 Geplaatst: 20 juni 2014 Geplaatst: 20 juni 2014 nu staat iedereen daar maar in neutral te wachten, met hun start/Stop eco meuk. En als het groen wordt moeten ze het nog beseffen, kar in eerste stampen zodat de motor start en dan doorrijden...en diene erna van't zelfde... bij ons aan het werk aan de lichten kan je zo 4 auto's door het groen krijgen en sta je er weer voor en ik sta als 5de en ik wil nog mee dus ik geef schandalig veel gas met mijn 375 gram co2 uitstotende roetbraker om mee te zijn dus waar zit het voordeel van die start stop van die 4 vorige dan nog? fress mein feinstaub! Welke roetuitstoter heb je gekocht ? Quote
Tomski 5.334 Geplaatst: 21 juni 2014 Geplaatst: 21 juni 2014 Just den 112 kunnen bellen voor nen ouwe mens die gevallen was. 3 auto's voor mij rijden gewoon door. I don't want to live on this planet anymore 2 Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 21 juni 2014 Geplaatst: 21 juni 2014 de E429 bedoel je? ik vind dat toch ook maar iets raar... daar staat "site de comptage" maar er staat wel een ganse camera infrastructuur aan het begin en eind... lijkt me eerder een verdoken trajectcontrole. https://www.google.be/maps/@50.675433,3.835899,3a,75y,264.4h,90t/data=!3m4!1e1!3m2!1sKxGAhxQMZO7GWulHl-iXkg!2e0 Gene paniek. Dat staat daar al van in 2001, en ben er al honderden keren doorgevlogen aan snelheden die beter in D gereden worden. Is effectief een telsysteem. Dat is een stuk autosnelweg, gefinancierd met ik dacht privékapitaal. En dat moet afbetaald worden door de overheid per auto die passeert, en daarom worden de auto's geteld. Vroeger stonden daar zelfs groene flitslampen boven de vangrail. De eerste keer dat ik er aan 125 passeerde: *FOENK* in mijn ogen. Miljaar, dat was verschieten. De tweede keer aan 115 ... *FOENK*. En dan was het wachten op de eerste van mijn collega's die me aan >160 voorbijvloog. En sindsdien is het *negeren die handel* en ondertussen was ik ook de betekenis ervan te weten gekomen. Vlammen maar, maar inderdaad altijd steeds oppassen voor paniekreacties van anderen. Quote
Gast wooter Geplaatst: 21 juni 2014 Geplaatst: 21 juni 2014 Just den 112 kunnen bellen voor nen ouwe mens die gevallen was. 3 auto's voor mij rijden gewoon door. I don't want to live on this planet anymore Toch al sjans dat iemand gestopt is. Quote
Gast wooter Geplaatst: 21 juni 2014 Geplaatst: 21 juni 2014 Gene paniek. Dat staat daar al van in 2001, en ben er al honderden keren doorgevlogen aan snelheden die beter in D gereden worden. Is effectief een telsysteem. Dat is een stuk autosnelweg, gefinancierd met ik dacht privékapitaal. En dat moet afbetaald worden door de overheid per auto die passeert, en daarom worden de auto's geteld. Vroeger stonden daar zelfs groene flitslampen boven de vangrail. De eerste keer dat ik er aan 125 passeerde: *FOENK* in mijn ogen. Miljaar, dat was verschieten. De tweede keer aan 115 ... *FOENK*. En dan was het wachten op de eerste van mijn collega's die me aan >160 voorbijvloog. En sindsdien is het *negeren die handel* en ondertussen was ik ook de betekenis ervan te weten gekomen. Vlammen maar, maar inderdaad altijd steeds oppassen voor paniekreacties van anderen. Probleem is dat die tunnels in Luik ook site de comptage hadden, en nu ook trajectcontrole zijn. Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 21 juni 2014 Geplaatst: 21 juni 2014 Inderdaad, in Luik waren er vroeger ook een paar. Dat waren zowat de enige. Dat ze die nu omgevormd hebben tot trajectcontrole, kan. Quote
Asserti 3.417 Geplaatst: 24 juni 2014 Geplaatst: 24 juni 2014 2 vaks autosnelweg met de vrachtwagen. Ik nader mijn voorligger en maak me klaar om hem in te halen. Ik zie echter links achter een auto naderen en ga van cruise control om hem nog te laten passeren. Eten later, ik rij ondertussen nog maar 86, zie ik dat die auto nog maar amper genaderd is en denk, fuck that shit en begin met inhalen. Ik haal 2. vrachtwagens in en ga terug naar rechts. Kerel komt langszij en begint te gesticuleren, komt voor mij rijden, remt wat etc, om dan zijn weg verder te zetten. Aan ongeveer 94km/u! Ik moet hem nogal gehinderd hebben waarschijnlijk!! Quote
PJH 21.020 Geplaatst: 24 juni 2014 Geplaatst: 24 juni 2014 Deze ochtend een anonieme flikken 3-reeks met spiegelkapvlagjes gezien. Dat is dus echt zot anoniem 1 Quote
exacorta 14 Geplaatst: 24 juni 2014 Geplaatst: 24 juni 2014 waarom doen ze de lichten in BE niet zoals in duitsland, met een oranjeverwittiging na rood dat het groen gaat worden... zoveel vlotter vertrekken ginder +1, ik vraag het me ook al jaren af. Quote
Philken 154 Geplaatst: 24 juni 2014 Geplaatst: 24 juni 2014 me vanmorgen geërgerd aan de rijstijl en plakkerig rijgedrag van een Astraecodingesleasekrel, zitten bumperkleven terwijl ik zelf ni naar rechts kon& vanaf 't kon, heb ik mooi plaats gemaakt zodat mr astraecodingesleasekrel er zo snel mogelijk voorbij kon, om dan gedurende 70km hem de ene na de andere stommiteit te zien doen en ondertussen zeker al 300keer te remmen en zijn kas zitten op te fretten terwijl ik aan 121km/u op cruise control 100meter achter hem reed om hem dan in de file thv Haasdonk rechts voorbij te gaan omdat links de boel stil stond.... kheb dan maar eens gezwaaid om hem te bedanken voor 't schouwspel dat hij gegeven had 1 Quote
IbifaHo 282 Geplaatst: 25 juni 2014 Geplaatst: 25 juni 2014 Op de ring van Leuven staan op de strook tussen de 2 rijrichtingen ook zo 2 meetapparaten die op flitspalen lijken, deze zijn anaar het schijnt voor het meten van mist en fijn stof. (tussen de Stella en de afrit om naar Herent of e314 te gaan)Dat zijn wel effectief flitspalen, al een paar keer zien afgaan daar. Quote
CharlesV 4.378 Geplaatst: 25 juni 2014 Geplaatst: 25 juni 2014 Dat zijn wel effectief flitspalen, al een paar keer zien afgaan daar. Dat is omdat jouw diesel teveel fijn stof uitstoot! Quote
Stabilo Boss 1.730 Geplaatst: 25 juni 2014 Geplaatst: 25 juni 2014 Dat zijn wel effectief flitspalen, al een paar keer zien afgaan daar. Jij bedoelt waarschijnlijk die aan de Novotel, maar deze waar ik het over heb, zijn wel degelijk geen flitspalen. Anders zou ik al serieus wat boetes gehad hebben... Quote
tuscani 11.798 Geplaatst: 25 juni 2014 Geplaatst: 25 juni 2014 beter nog zijn die systemen waar je het ziet aftellen tot wanneer het groen gaat worden. *ja nog 5 sec. klamt stuur vast en begint gas te geven* Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.