Stijn 18 Geplaatst: 12 april 2017 Geplaatst: 12 april 2017 5 minutes ago, Francis said: Hoe rijdt die T8 eigenlijk? Voel je die 400pk? En inhoud benzinetank ook een lachertje? Hernemingen: , zeker als je weet dat je met 2,2 ton op de baan bent. Afwerking is top, geluid vanbuiten naar binnen bij elektrisch rijden is schitterend, je hoort bijna niets. Quote
DRIVER-W 1.768 Geplaatst: 12 april 2017 Geplaatst: 12 april 2017 Het enige grote nadeel is dat de wagen een kleine benzinetank heeft. 100 % fiscaal aftrekbaar tov het gros van de concurrentie, enige 7-zitter in de hybridevariant. Er gaat tevens een D3 komen in de nieuwe XC60, maar wegens productiecapaciteit is deze nog niet beschikbaar. Als je budget hebt voor de nieuwe XC60, @Stijn, dan kan je ook kiezen voor een S90/V90. Is dat niets voor jou? Anders contacteer je me maar eens, dan bekijk ik het eens... Quote
Stijn 18 Geplaatst: 12 april 2017 Geplaatst: 12 april 2017 2 minutes ago, DRIVER-W said: Het enige grote nadeel is dat de wagen een kleine benzinetank heeft. 100 % fiscaal aftrekbaar tov het gros van de concurrentie, enige 7-zitter in de hybridevariant. Er gaat tevens een D3 komen in de nieuwe XC60, maar wegens productiecapaciteit is deze nog niet beschikbaar. Als je budget hebt voor de nieuwe XC60, @Stijn, dan kan je ook kiezen voor een S90/V90. Is dat niets voor jou? Anders contacteer je me maar eens, dan bekijk ik het eens... XC60 D3 zal hoger zijn dan 115gr heb ik me laten vertellen en zal maar in week 10 komen van volgend jaar ... Ik blijf twijfelen over de XC60 T8 in R-design :-) De S90 is ook wel knap, maar beetje te 'groot/log', daar had ik al een offerte van liggen. Quote
DRIVER-W 1.768 Geplaatst: 12 april 2017 Geplaatst: 12 april 2017 Waarom zou je niet voor de T8 kiezen? Je hebt een tankkaart, dus de brandstofkost maakt niet uit. Door de lage CO2-uitstoot ga je ook nog eens een lager VAA betalen. Van welke kanten ben je? Quote
Quill 189 Geplaatst: 12 april 2017 Geplaatst: 12 april 2017 Wellicht omdat die écht wel een pak duurder is. In basis vind ik de prijsstijging van een XC60 al aanzienlijk, laat staan de T8 versie. Op dat vlak vind ik de Q7 alvast een voltreffer. 100% aftrekbaar, 75L dieseltank, ook 7 zitplaatsen dacht ik ? Quote
Stijn 18 Geplaatst: 12 april 2017 Geplaatst: 12 april 2017 2 hours ago, DRIVER-W said: Waarom zou je niet voor de T8 kiezen? Je hebt een tankkaart, dus de brandstofkost maakt niet uit. Door de lage CO2-uitstoot ga je ook nog eens een lager VAA betalen. Van welke kanten ben je? Gent :-) Quote
DRIVER-W 1.768 Geplaatst: 12 april 2017 Geplaatst: 12 april 2017 2 uur geleden zei Quill: Wellicht omdat die écht wel een pak duurder is. In basis vind ik de prijsstijging van een XC60 al aanzienlijk, laat staan de T8 versie. Op dat vlak vind ik de Q7 alvast een voltreffer. 100% aftrekbaar, 75L dieseltank, ook 7 zitplaatsen dacht ik ? Q7 hybride is toch wel een pak duurder dan een XC60? Quote
DRIVER-W 1.768 Geplaatst: 12 april 2017 Geplaatst: 12 april 2017 54 minuten geleden zei Stijn: Gent :-) Ik werk in Genk, ca va dus! Quote
Stijn 18 Geplaatst: 12 april 2017 Geplaatst: 12 april 2017 6 minutes ago, DRIVER-W said: Q7 hybride is toch wel een pak duurder dan een XC60? Zal vergelijkbaar zijn met de XC90 Quote
gTa 28.076 Geplaatst: 12 april 2017 Geplaatst: 12 april 2017 V90 T8 is nu ook beschikbaar (allez, toch al in de configurator). Eén en ander zit nog niet correct in de cc (interieurafbeeldingen, velgen, ...) maar dat zijn details. Mocht ik dat aan een fikse korting kunnen kopen: ik zou wel durven, als gezinswagen. Meer dan de helft van onze ritten/kilometers zijn volledig elektrisch af te leggen. Prachtige auto. Afwerking zeer behoorlijk. Ruim. Comfortabel. Veilig. Ik heb al kort gereden met de XC90 T8 en alhoewel ik daar (voor een SUV) allerminst wild van liep (loodzware auto die ook zo stuurt, motor vond ik daarbij geen prettig gevoel geven, als je die op z'n staart trapt klinkt die bijzonder 'gepusht', je mist compleet de effortless waft van een dikke V8 oid ... maar daar verhelpt de electro-winkel natuurlijk wel aan, alleen "hoor" je dat niet), maar ik durf te denken dat dat een gewenningsperiode behoeft en klaar? Ik zou even moeten doorconfigureren om te kijken wat "mijn" V90 T8 moet gaan kosten, maar ik durf niet (en 't zal toch boven budget zijn ). Ook leuk dat je op de V90 Cross Country de bumpers en zijlijsten volledig in koetswerkkleur kan krijgen (op een beperkt aantal kleuren)! Jammer alleen dat 't daar allemaal zwart-met-gepolierde "bicolor" velgen zijn, da's absoluut m'n smaak niet. Quote
tuscani 11.814 Geplaatst: 12 april 2017 Geplaatst: 12 april 2017 de T8 zat toch al een tijdje in de configurator van de V en S90? spijtig genoeg leveren ze wel de CC niet in hybride. Quote
Bompa 17.793 Geplaatst: 12 april 2017 Geplaatst: 12 april 2017 @gTa, velgen kan je als accesoire nog laten wisselen he. Quote
gTa 28.076 Geplaatst: 12 april 2017 Geplaatst: 12 april 2017 Waarschijnlijk wel; ja. Ziet er niet naar uit dat de velgen anders zijn van offset, breedte e.d. De Cross Country lijkt me gewoon hoger te staan - that's all. (En wat optische eigenheden, uiteraard.) Quote
Stijn 18 Geplaatst: 13 april 2017 Geplaatst: 13 april 2017 14 hours ago, tuscani said: de T8 zat toch al een tijdje in de configurator van de V en S90? spijtig genoeg leveren ze wel de CC niet in hybride. V90 CC in hybride komt er idd niet Quote
gTa 28.076 Geplaatst: 13 april 2017 Geplaatst: 13 april 2017 Nog niet of definitief niet? Want als de markt daar naar vraagt...? Misschien is het nu nog onzeker of de take rate daarvan hoog genoeg zou gaan liggen (gezien er de XC90 T8 is én de V90 T8), maar stel dat "de markt" daar wel naar vraagt, op termijn: er is technisch toch geen reden om het niet te kunnen? Quote
Stijn 18 Geplaatst: 13 april 2017 Geplaatst: 13 april 2017 1 hour ago, gTa said: Nog niet of definitief niet? Want als de markt daar naar vraagt...? Misschien is het nu nog onzeker of de take rate daarvan hoog genoeg zou gaan liggen (gezien er de XC90 T8 is én de V90 T8), maar stel dat "de markt" daar wel naar vraagt, op termijn: er is technisch toch geen reden om het niet te kunnen? Op dit moment is dit bevestigd door een exec binnen Volvo (las ik volvo-forum.nl) en hoorde het ook van een verkoper bij m'n dealer. 1 Quote
tuscani 11.814 Geplaatst: 13 april 2017 Geplaatst: 13 april 2017 Op 12/4/2017 om 10:52 zei DRIVER-W: Het enige grote nadeel is dat de wagen een kleine benzinetank heeft. 100 % fiscaal aftrekbaar tov het gros van de concurrentie, enige 7-zitter in de hybridevariant. Er gaat tevens een D3 komen in de nieuwe XC60, maar wegens productiecapaciteit is deze nog niet beschikbaar. Als je budget hebt voor de nieuwe XC60, @Stijn, dan kan je ook kiezen voor een S90/V90. Is dat niets voor jou? Anders contacteer je me maar eens, dan bekijk ik het eens... Wat zijn eigenlijk de voorwaarden en werken jullie toevallig ook met demo's? Quote
DRIVER-W 1.768 Geplaatst: 13 april 2017 Geplaatst: 13 april 2017 Voorwaarden hangen fel af van hoe je de aankoop doet(leasing of renting tov aankoop of financiering). Heb ik je mijn mailadres niet eens bezorgd? Stuur me anders jouw configuratie door via mail? Quote
Bompa 17.793 Geplaatst: 13 april 2017 Geplaatst: 13 april 2017 Op een demo moet 3 000 km staan voor hij verkocht mag worden. Een dealer kan anderzijds niet meer demo's verkopen dan toegestaan. Nogal logisch eigenlijk. But if you're the lucky one .... Quote
tuscani 11.814 Geplaatst: 13 april 2017 Geplaatst: 13 april 2017 2 uur geleden zei Bompa: Op een demo moet 3 000 km staan voor hij verkocht mag worden. Een dealer kan anderzijds niet meer demo's verkopen dan toegestaan. Nogal logisch eigenlijk. But if you're the lucky one .... ik had alexanderr daar al over bezig gehoord, dat ze een overeenkomst soms kunnen maken om "een demo" te bestellen volgens klant, die hem dan na een bepaalde tijd en km's overneemt. daarmee de vraag. Quote
Bompa 17.793 Geplaatst: 13 april 2017 Geplaatst: 13 april 2017 Remember mijn laatste eigen auto? was ook zo eentje Nogmaals: je mag er als dealer maar een beperkt aantal bestellen met als doel demo, dus dat kan een reden zijn waarom het niet lukt. Er moet ook wat wederzijds vertrouwen zijn. Quote
zeramed 142 Geplaatst: 14 april 2017 Geplaatst: 14 april 2017 Weet iemand de naam van een onofficieel dealer regio Gent die een redelijk aantal XC60 in voorraad heeft met weinig km? Heb dit hier ergens gelezen maar kan niks terugvinden... Quote
flupke73 10.963 Geplaatst: 14 april 2017 Geplaatst: 14 april 2017 deze? http://www.declerckgent.be Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.