Ga naar inhoud

Volvo lovers


walter

Aanbevolen berichten

Zot hé. :shock:  Wat een auto. :inlove:  Heb er nog maar enkel gezien in lichtere kleur, die liggen me minder. Zou een donkere willen, heb dan 't gevoel dat die kofferklep me beter ligt.

Maar die voorkant, a-mai. Al een paar keer een S90 achter me gehad. Wat een statige snoet in je achteruitkijkspiegel. Helemaal Volvo. Love it a LOT.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Polygoon:

BKDJCQP.gif

 

2x zoiets meegemaakt met Saab van ons ma, een keer zelfs thuis niks gezegd en de papieren bij de verzekeraar gaan afgeven

mijn ouders hebben het nooit geweten :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zot hé. :shock:  Wat een auto. :inlove:  Heb er nog maar enkel gezien in lichtere kleur, die liggen me minder. Zou een donkere willen, heb dan 't gevoel dat die kofferklep me beter ligt.
Maar die voorkant, a-mai. Al een paar keer een S90 achter me gehad. Wat een statige snoet in je achteruitkijkspiegel. Helemaal Volvo. Love it a LOT.

Donkerblauwe V90 Cc gezien in Oostenrijk, alles leek plots te kloppen aan die auto voor mij.

Verstuurd vanaf mijn Moto G (4) met Tapatalk

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

I can imagine.
Met 20" is voor mij OK, de 21" vind ik er wat over. [emoji38] 


De verhoudingen kloppen beter door de hoogte en de verbredingen gewoon mee in koetswerkkleur.

Al is de gewone zeker niet mis maar die toont zo lang.

Verstuurd vanaf mijn Moto G (4) met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verbredingen in kleur gaan niet met donkerblauw metallic. :cry:  Die optie is beperkt tot enkele specifiieke kleuren. Van mij zou 't electric silver mogen zijn, vind dat een sublieme kleur. Maar ik zou liever geen CC hebben, een gewone is goed. Donkerblauw yep. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei gTa:

Verbredingen in kleur gaan niet met donkerblauw metallic. :cry:  Die optie is beperkt tot enkele specifiieke kleuren. Van mij zou 't electric silver mogen zijn, vind dat een sublieme kleur. Maar ik zou liever geen CC hebben, een gewone is goed. Donkerblauw yep. :D

Van electric silver blijf je genieten, al wou ik nooit zilvergrijs. Ik ging steeds met de smile naar mijn XC60 voor het zicht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei gTa:

Zot hé. :shock:  Wat een auto. :inlove:  Heb er nog maar enkel gezien in lichtere kleur, die liggen me minder. Zou een donkere willen, heb dan 't gevoel dat die kofferklep me beter ligt.

Maar die voorkant, a-mai. Al een paar keer een S90 achter me gehad. Wat een statige snoet in je achteruitkijkspiegel. Helemaal Volvo. Love it a LOT.

In Oostende rijdt het bekendste taxibedrijf met enkele -steeds blinkende - zwarte v90's. MJAMMIE !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei ex-Mooseman:

Ik heb het omgekeerd meegemaakt:ec9683d428a64fbdfa2158e738e32521.jpgd020e82c10488231b8e1caec77e05283.jpg

IMG_20170420_122006650.jpg.b465e21371876373d57af8754af17e63.jpg

 

Van de duif heb ik op het pluimpje na geen foto maar ze was ook total loss!

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 2017-4-26 at 7:07 PM, ex-Mooseman said:

Prachtige auto's die S90 en V90.

Jammer van de levertermijn, ±10 maand :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

En jammer van de vele problemen met de hybrides.

Verstuurd vanaf mijn RIDGE 4G met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-5-2017 om 10:52 zei Stijn:

Jammer van de levertermijn, ±10 maand :(

Dat is ondertussen terug een pak geminderd, is nu ongeveer een 6 mnd wachten. De V90 heeft volledig normale levertijden(om en bij de 4 maand).

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minutes ago, DRIVER-W said:

Dat is ondertussen terug een pak geminderd, is nu ongeveer een 6 mnd wachten. De V90 heeft volledig normale levertijden(om en bij de 4 maand).

Al een stuk beter!

Heb je een idee van de levertermijn van de XC60?

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Stijn:

Al een stuk beter!

Heb je een idee van de levertermijn van de XC60?

Op dit moment houden ze de bestellingen vast tot de dealers hun demo's hebben eind september. Daarna is het terug 4 maanden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minutes ago, DRIVER-W said:

Op dit moment houden ze de bestellingen vast tot de dealers hun demo's hebben eind september. Daarna is het terug 4 maanden.

Vandaag bestellen is september? Of direct januari?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Stijn:

Vandaag bestellen is september? Of direct januari?

Eind september, begin oktober, ja 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid