Ga naar inhoud

Volvo lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Nee, is zo. De vijfcilinders verdwijnen. Als je er eentje wil moet je er nu nog snel een kopen. Like I did :)

.

Maar ik wil een 6 cilinder :angry:

Geplaatst:

Mb, BMW, .... Nog keuze genoeg! :D

.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

spijtig dat die 2.0 5 cilinder verdwijnt, toch een van de weinig betaalbare motor die niet te weinig cilinders heeft

Geplaatst:

hoh, ik ben de eerste jaren nog niet van plan om te veranderen qua privé auto & als ik de R vervang, zal 't aanbod van 2e handse Volvobenzines met grote cylinderinhoud nog wel voldoende zijn in Europa...

Geplaatst:

Ik was van mening dat mijn volgende met grote kans de 2.0 van PSA zou zijn in een occasie V70. Dus ik was al voorbereid op 4cil. Maar kijk. Nog minstens 5j genieten van 5cil + de S60 nog (die normaal blijft voor de kinderen).

Dan zal ik een 15j permanent met 5cil gereden hebben. Dan nog een paar jaar wachten tegen dat de kinderen afgestudeerd zijn, en dan gaan we over naar 8 :D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik was van mening dat mijn volgende met grote kans de 2.0 van PSA zou zijn in een occasie V70. Dus ik was al voorbereid op 4cil. Maar kijk. Nog minstens 5j genieten van 5cil + de S60 nog (die normaal blijft voor de kinderen).

Dan zal ik een 15j permanent met 5cil gereden hebben. Dan nog een paar jaar wachten tegen dat de kinderen afgestudeerd zijn, en dan gaan we over naar 8 :D

sjans dat je dealer je dan over de streep gehaald heeft met die D3...

2.0D PSA blinkt niet uit in loopcultuur en had dacht ik geen mogelijkheid tot automaat

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ah ja, da's juist. Alleen de D3 in automaat, ook in de V70. Soit. Mijn "lichtere" eis om een 5-cil te hebben wist hij al, en is ingewilligd.

Geplaatst:

Die nieuwe D4 motor is wel geschift zeg  :mellow:

D4 Drive-e: 181PK - 99gr co2 in de S60, 102gr in de V60.

Ellow  :o Echt knap!

• Vind ik leuk 1
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Laat maar komen:

1236931_10153185516910571_827970859_n.jp

Geplaatst:

Denk daar nu eens een set wielen onder van een paar inches minder, een prominentere deurkruk, een lichtjes hoger koetswerk, lichtere ramen en normale koplampen. Dan lijkt het eventuele productiemodel wel leuk, maar al een pak minder leuk dan bovenstaande :)

Geplaatst:

Op grotere spiegels ben ik ook al voorbereid maar de rest wat je zegt is ofwel niet zo heel erg (prominentere deurkruk, normale koplampen) ofwel te verhelpen (velgen, hoger koetswerk, lichtere ramen). Ik heb mijn C30 ook redelijk eenvoudig naar mijn eigen smaak kunnen zetten terwijl ik een doorsnee C30 met zwarte en zilveren accenten en thuiskomers rondom gatlelijk vind.

• 2 weken later...
Geplaatst:

gisteren in de V60 hybrid gezeten en sally verschoot aangenaam van het interieur. (voor de digitale wijzerplaat die eens de wijzer laat opgaan)

dacht bij mijzelf dat zal enkel in deze zijn door zijn electromotor, maar de xc60 die er stond had dat ook. mooi gedaan allesinds.

Geplaatst:

het nieuwe dashboard zit in alle V/S/XC 60 vanaf modeljaar 2014, dacht ik.  Het is inderdaad een flinke stap vooruit in vergelijking met de vorige MSDOS-tellerpartij.

Geplaatst:

Zoals ik elders al zei: er is een model dat het pas heeft vanaf de momentum (waarschijnlijk nog te veel ms-dos-tellers in stock :D).

De rest heeft het vanaf het basismodel. Ik vermoed dat de V70 de ongelukkige is.

Geplaatst:

Wie neemt er nu een Momentum en geen Summum vraag ik mij altijd af.

Geplaatst:

Wat is het prijsverschil?

Als iemand zijn budget een basismodel is, is hij misschien net te overhalen voor een momentum, maar een summum niet meer. En zo heb je er meer dan je denkt, denk ik.

Ik heb recent ook een aantal configuraties gemaakt, en zo kan je best beziig blijven: waarom neemt iemand met een summum geen optie blis?

Waarom neemt iemand met een summum en blis geen achteruitrijcamera?

enz...

Geplaatst:

En leasekarren zijn ook al in de meeste gevallen geen summums...

Geplaatst:

Kinetic kan ik nog verstaan maar Momentum is zo noch vis noch vlees.

Geplaatst:

het prijsverschil tussen momentum en summun is toch nog groot, zeker voor  hetgeen je dan krijgt. dat is goed als je alle snufjes wilt. ik heb genoeg met de momentum, eigenlijk zelfs met de kinetic al ,maar ze verplichten je de momentum te nemen voor enkele opties.

Geplaatst:

3/4 van de summum opties had ik niet nodig indertijd, enige optie die ik wel ervan wou, was verwarmde zetels en xenon & dat kwam goedkoper uit dan de summumversie, keuze was snel gemaakt

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik niet, ik wil nog een vijfcilinder :ninja:

Geplaatst:

Is bij ons nochtans de meest verkochte variant en vind ik prijs-kwaliteit ook best interessant. Regensensor, elektrisch inklapbare spiegels, Bluetooth, park assist, ... Opties die de meesten wel willen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid