Ga naar inhoud

Knappe Auto Gerelateerde Filmpjes


Subaru555

Aanbevolen berichten

Op 3/10/2020 om 12:46, 3000 zei:

Remastered beelden van de Targa Florio in 1973... 😏

 

Zalig filmpje. Heb nog ergens een jeugdfoto waar ik in zo'n proto zit, tijdens een klimrace id ardenne. De piloot liet later die dag het leven in dezelfde auto, jammer genoeg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schmee valt onder wat is uw youtube guilty pleasure voorzekerst :) Ik ga er niet naar kijken maar in het nieuws hadden ze het over 316mph . Die wordt berekend over twee richtingen. 331mph is de pieksnelheid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Op 17/10/2020 om 22:15, 3000 zei:

Deel 5, de eerste race: Cadwell Park

 

 

 

 

 

 

aangepast door 3000
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Video van 2003 waarin Martin Brundle ne salami en een baguette koopt

...en met wat supercars rijdt. Soms wat vreemde review, maar wel interessant wat hij te zeggen heeft over de handling van de verschillende karren. Chaud momentje in de F1 op 53'30"

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had wel horen zeggen dat ze bij McLaren hun klanten graag bepamperen, maar had niet verwacht dat ik toen ik mijn F1 kwam ophalen ze mij meteen twee dozen meegaven! Met hun logo erop! Het was wennen maar zeker in de regen ben ik blij da'k ze heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

FUUUUUUUUUU.... wat een sound ❤️

Mocht ik kunnen verkassen naar de States, dit zou (samen met een manuele widebody Hellcat) 't eerste zijn wat ik in huis zou halen.
En een Bronco, van zodra die met V8 komt - ondertussen zou een Wrangler 392 volstaan.
O en om een track car naar de track te traileren: een petrol 7-liter V8 Ford F350 met dubbele achterwielen. ❤️

 

  • Vind ik leuk 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Een nieuw soort Rotary zonder de sleet/smeerproblemen van de wankel. Drie ontstekingen ipv 1 per volledige cyclus.

https://newatlas.com/military/liquidpiston-rotary-x-engine-army-generator/

Benieuwd wat dat wordt. Scoort heel goed op kw/kg. Rendement/propere verbranding kan een ander paar mouwen zijn. Prototypes zitten in een vliegtuigje en en kart.

aangepast door Le Capri Mauve
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid