Ga naar inhoud

Knappe Auto Gerelateerde Filmpjes


Subaru555

Aanbevolen berichten

maar enfin :lolz: 

 

 

OK dat was de laatste, ik beloof het

:lolz: 

completely mental 

:lolz:

Murica :inlove: 

  • Grappig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 hours ago, gTa said:

Omdat het niet altijd over precisie, rijlijnen, feedback, track use e.d. moet gaan, eens iets anders:

It's fun. :D 

 

Edit: maar enfin :lolz: die gasten zijn gewoon knettergek :lolz: 

 

 

Zegt me niets. Integendeel.

Het enige wat ze doen is materiaal naar de kloten helpen, en geen enkele van hun contrapties werkt.

Fuckin' wannabe-Furze hillbillies.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb bij momenten gebulderd van het lachen, maar na video 3 was de "we just wreck it, fuck it all" mentaliteit me ook te veel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Ik moet dat ooit gehad hebben :inlove: 

Yep ... op de limiet, puur rijden, zaaaaalig [emoji41]

Ik heb met snellere dingen gereden maar mijn Caterham blijft toch mijn favoriet [emoji1360]


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Zo heel af en toe wilt ge u eens de allerbeste piloot ter wereld wanen.
Dus: ge start uwe racesim op, ge zet de concurrentie op 70% en hoppaaaa.
(Thank God for that Reset button!)

except, this is real

 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Op 30/5/2020 om 01:30, gTa zei:

maar enfin :lolz: 

 

 

OK dat was de laatste, ik beloof het

:lolz: 

completely mental 

:lolz:

Murica :inlove: 

Omdat we niet veel anders te doen hebben ook eens gekeken en ook wat andere fillmpjes ervan...wat een typische hilbillies...auto's genoeg, ruimte genoeg en vermoedelijk, dankzij youtube, ook geld genoeg voor vanalles te maken, proberen en door te gaan tot het stuk gaat.

Ze kunnen zich maar amuseren en zelf ook een paar keer gelachen maar toch wel een apart volkje.

Als je dan het filmpje en kanaal van hierboven ziet van Elias, dat is een ander paar mouwen, tof filmpje.

aangepast door Liquid Li0n
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden, Liquid Li0n zei:

Omdat we niet veel anders te doen hebben ook eens gekeken en ook wat andere fillmpjes ervan...wat een typische hilbillies...auto's genoeg, ruimte genoeg en vermoedelijk, dankzij youtube, ook geld genoeg voor vanalles te maken, proberen en door te gaan tot het stuk gaat.

Ze kunnen zich maar amuseren en zelf ook een paar keer gelachen maar toch wel een apart volkje.

Als je dan het filmpje en kanaal van hierboven ziet van Elias, dat is een ander paar mouwen, tof filmpje.

Agreed.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

omdat het hier ook al aan bod is gekomen over de hillbilly der hillbillies...ik snap niet dat je echt zoveel geld kan wegsmijten maar alles voor volgers en dat hij eens oud spijt zal hebben van zijn weggesmeten geld zal nog wel komen zeker. Hij legt het wel uit natuurlijk en is puur youtube geld.

 

aangepast door Liquid Li0n
Link naar reactie
Delen op andere sites

ok deze is nog zotter...je moet niet vragen hoeveel geld dat een filmke met 64 miljoen views en 41 miljoen volgers het moet doen, maar ze doen het wel origineel en geven een feel good moment:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden, Liquid Li0n zei:

ok deze is nog zotter...je moet niet vragen hoeveel geld dat een filmke met 64 miljoen views en 41 miljoen volgers het moet doen, maar ze doen het wel origineel en geven een feel good moment:

 

 

 

😂 Moet niet gekker worden! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   1 lid

    • Luv4DLM
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid