Ga naar inhoud

Knappe Auto Gerelateerde Filmpjes


Subaru555

Aanbevolen berichten

Geen idee of het een knap filmpje is, maar deze kerel maakt een vergelijkende test van bijna 4 uur hier 😂 zou daar nu werkelijk iemand naar kijken 🤔

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je echt interesse hebt in een auto of twijfelt tussen 2 of 3 modellen vind ik die z'n reviews wel goed hoor. Blijft wel weinig om zelf te ontdekken :lol:

Om voor het plezier even te bekijken, dat dan weer niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Dimitri said:

Geen idee of het een knap filmpje is, maar deze kerel maakt een vergelijkende test van bijna 4 uur hier 😂 zou daar nu werkelijk iemand naar kijken 🤔

 

Tja, als hij maar 1 auto test duurt het al een uur :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De duurtijd van een popsong, maar dan gevuld met orgasmische geluiden. :inlove: 

 

 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Diene Davide Cironi heeft straf gerief. En de dingen die Gandini hier vertelt... over de Miura: te smal , de wielen te veel naar binnen, te smalle banden.. en hij heeft nog gelijk ook! En die streepkes aan de lampen, dat is gewoon om wat te verdoezelen dat dat gewone Fiat lampen waren :) En toch is m prachtig.

 

aangepast door Le Capri Mauve
link bijna vergetne!
  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn er een paar die de rustige wegen als een opportuniteit zagen:

https://www.roadandtrack.com/car-culture/a32092440/26-hour-38-minute-cannonball-record-coronavirus/

Die witte A8 ziet er een saaie, onopvallende maar verstandige keuze uit voor zo'n run. Ik snap dat dat de Cannonball-puristen tegen de borst stuit :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Aangezien Phil van Driftworks ter sprake kwam in het BMW-topic: een eerdere dvd die ze uitbrachten over hun trip naar Japan enkele jaren geleden, integraal op Youtube.
 

 

En nu wil ik ook weer terug naar daar 😥 (cc @gl3nn)

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14/3/2020 om 19:37, 3000 zei:

Deel 6 van "van 't kiekekot naar 't circuit". Schitterende reeks, heropbouw van een verloren gewaande Alfa 75 2.0 carburatori.

 

 

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Yum, die flat six sounds (cabin) op 't eind zijn toch echt lekker. :inlove: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was een tijd geleden: de Bullitt Chase scene . Dansende bootjes op de zee maar klinkt nog altijd goed.

Nooit gemerkt, gebruikt die dubbel ontkoppelen bij opschakelen? Let op de wieldoppen overigens .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23/5/2020 om 14:04, Le Capri Mauve zei:

Nooit gemerkt, gebruikt die dubbel ontkoppelen bij opschakelen? Let op de wieldoppen overigens .

Nu lees ik dat het motorgeluid van een GT40 komt. Blijkbaar heeft die dan een bak waarbij ge dubbel moet ontkoppelen? Nog niet helemaal overtuigd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen fan van Schmee in't algemeen, maar dit ziet er super uit. Respray in Mystic Blue en zilver wielen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat het niet altijd over precisie, rijlijnen, feedback, track use e.d. moet gaan, eens iets anders:

It's fun. :D 

 

Edit: maar enfin :lolz: die gasten zijn gewoon knettergek :lolz: 

 

 

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid