Ga naar inhoud

Knappe Auto Gerelateerde Filmpjes


Subaru555

Aanbevolen berichten

Fucking scary ... maar na 't 2-3 keer bekeken te hebben ... je zag dat eigenlijk al langer aankomen, vind ik.

Van zodra die Mazda van vak begint te veranderen (van 1 naar 2) zou ik al minstens van 't gas gegaan zijn, hij lijkt dat dan nog niet te doen maar blijft proper doorstampen.
En dan zie je, 1 à 2 seconden later, dat die Mazda over dat 2e vak heen lijkt te gaan, hij lijkt niet zo te sturen dat-ie op 't middenvak blijft. Dan zou je meteen hard moeten remmen.
Maar ook dan staat hij nog op zijn gas, en pas als de Mazda al over de witte lijnen komt (witte camionette rechts gaat uit beeld) zie je significant de snelheid van de M4 minderen.

Very close call. Gaat 'n schoon bruin strepeke geweest zijn...

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 12/12/2020 at 11:20 PM, Jules_W said:

 


amai wat een amateurisme. Geen deftige brug. Velgen en Stukken op de grond. Op de Carbon gaan liggen. Aftermarket filters. Benieuwd wat voor olie ze der in kappen

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Simoni zei:


amai wat een amateurisme. Geen deftige brug. Velgen en Stukken op de grond. Op de Carbon gaan liggen. Aftermarket filters. Benieuwd wat voor olie ze der in kappen

15W40 van de Action :inlove: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van barn find naar 'nieuwe' 500. Duurt een dik uur, is in't Italiaans maar er zijn Engelse ondertitels. Echt de moeite om te bekijken, wat een zalig bakje :inlove:

 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Glickenhaus Boot, streetlegal Baja1000 ding, zeer interessant.

Maar vanaf 19m21s wordt het echt interessant, een blik in de autocollectie van Jim Glickenhaus. P4/5 enzo, de Nurburgring 24h racers...  :inlove:

 

aangepast door 3000
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Arrogante zakken bij BMW, miljaar. Ik hoop uiteraard niet dat onze gewaardeerde forummers die hun brood bij dat merk verdienen, zwarte sneeuw moeten zien ... maar ik hoop wél dat BMW echt rake klappen krijgt in de komende jaren, hard afziet. 

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe je basis cliënteel, die vandaag dikwijls best wel wat centen hebben, zo kan uitkakken in hun gezicht........

 

Als ex student marketing kan ik er niet bij........ ik denk dat dat een jonge generatie marketeers zijn die als grote fout hebben dat ze nul komma nul inlevingsvermogen hebben bij hun ouder cliënteel.

 

Echter vrees ik tegelijk dat het een beetje is zoal bij heel wat politieke partijen: onze trouwe kiezers voor jaren blijven wel, we moeten nu de jeugd aanspreken ook als we die trouwe mensen daarmee te kakken zetten. Zie Conner Rousseau bv, ik ken niet veel oude klassieke sossen die dit een geweldige kerel vinden. Maar in de peilingen gaan ze wel van 9% naar 13%, net omdat hij nieuwe mensen aanspreekt en die klassieke hardcore fan base toch op hun blijft stemmen.

 

De kans bestaat dat ze gelijk hebben..............

 

Ikzelf heb zowel met bedrijf als privé een vrij ok beleggingsportefeuille en heb onze belegger vorige week gevraagd om onze BMW aandelen te verkopen en in te zetten op een groep actief in de fiets (en beursgenoteerd). Dat wil zeggen dat ik toch bevreesd ben van hun aanpak op termijn......maar dat is persoonlijk.

 

De kans dat de marketeers van BMW gelijk krijgen is bestaande.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar de markt naartoe gaat is duidelijk en BMW gaat daarin mee, maar moet dit dan gepaard gaan met het constante misprijzen naar het verleden? Creëer tenminste een “en-en” verhaal.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, Jokke_vlo zei:

De kans dat de marketeers van BMW gelijk krijgen is bestaande.

Zeker.

Die arrogante, bijna respectloze taal slaat zeker aan bij een jonger publiek. Zeker die jongere "(zogezegd) milieugoeroe's" hebben al bewezen dat ze die "stijl" prefereren. (cfr bv Godcomplex van de Tesla-fanatici)

En qua styling zal het ook wel goed bekeken zijn geweest. Aziaten (midden en ver) klappen als zeehondjes met hun flippers voor de nostril designtaal.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, ir_fuel zei:

Die reclames zijn toch niet gemaakt voor Aziaten?

Nee, van jonge mediasnaken voor jonge snaken, vermoedelijk.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid