Ga naar inhoud

Plasti Dipped MINI Cooper S R53


Greg

Aanbevolen berichten

Overlaatst had ik nog wat zwarte dip op mijn banden hangen, die los kwam. Was te lui om mijn banden af te plakken vorige keer, en vermits die ook zwart zijn :D

Ik trok dat stukje van de band, en het was buiten aan het regenen, dus de dip zelf was nat aan de buitenkant. Maar daaronder waar ik het stukje had weggedaan, was het dus werkelijk kurkdroog. Echt zot :lol:

Aan mijn velgjes komt dus met 100% zekerheid geen drupje nat of zout of pekel deze winter. Fantastisch product. En eigenlijk daarvoor dat het oorspronkelijk gemaakt is, om elektriciteitskabels waterdicht te maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Greg,

 

Ik zou volgende maand ofzo mijn zomervelgen willen laten plastidippen bij u,  ben zeer content van u werk met mijn wintervelgen ;)

 

dat zijn 18" lemans velgen. Wilt gij mij een prijske pm'en voor matzwart en/of blinkend zwart.

 

geen idee of dat mooi zou staan erop.

 

017B507F-7AC4-4E11-9678-BAC2FC19125F-920

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je daar ook glanzende kleuren in krijgen?

 

 

Je kan daar een soort van vernis overspuiten van Plastidip.

 

Gewone vernis gaat ook, maar dan krijg je dat bijna niet meer afgepeld van de velg indien je het terug zou willen verwijderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

greg wat vraag je voor 4 velgen te plastidippen (18inch)? ik ga ver men zomerbanden terug monteren en aangezien iedereen die rode rand achterlijk vind, laat ik ze misschien volledig antraciet zetten. :D

ga dan wel moeten opletten bij de montage waarschijnlijk, want de bouten liggen redelijk diep en ik draai wat tegen de binnenkant met men sleutel. of kan dat geen kwaad dat er een klein beetje af gaat (zonder dat de rest begint af te pellen dan)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook mijn zomervelgen laten doen door Greg. 

Zeer tevreden van. Velgen waren al zwart dus goeie dekking van in het begin. Ze hadden borduurschade en op zwarte velgen valt dat eens zo hard op. Geen zin, noch het geld er voor over om ze te herdoen.

En nu van blinkend naar mat. Blij met het resultaat! Merci Greg!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Is er een mogelijkheid om enkel de wielkasten van mijn jeep te plastidippen?

 

Gaat dat dan loskomen, het is maar om hem wat meer tegen roest te beschermen + de gele (originele) lak komt er in de wielkasten door.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is er een mogelijkheid om enkel de wielkasten van mijn jeep te plastidippen?

Gaat dat dan loskomen, het is maar om hem wat meer tegen roest te beschermen + de gele (originele) lak komt er in de wielkasten door.

Gaat perfect ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Totaal geen idee qua prijs... enlighten me :)

Heb de prijzen niet meer gevolgd, maar reken op 50-60€ voor 4 bussen zonder verzending.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid