gTa 24.157 Geplaatst: 6 november 2013 Delen Geplaatst: 6 november 2013 Ik begin E60/E61's strontbeu te worden. Zelfs perfect dealeronderhouden exemplaren komen non-stop terug voor garantie. Moet toch wel 1 v/d slechtste BMW's zijn van de afgelopen jaren, zo niet de slechtste. je maakt me bang maar tot nu toe geen problemen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lefty 18.518 Geplaatst: 6 november 2013 Delen Geplaatst: 6 november 2013 Je hebt dan ook elk schroefje gecheckt op z'n gta's! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.157 Geplaatst: 6 november 2013 Delen Geplaatst: 6 november 2013 perfect dealeronderhouden exemplaren daar moet ik wel eens hard mee lachen naar garantie toe is het belangrijk maar de meeste dealers maakt het echt geen zak uit of de auto na hun tussenkomst echt tegoei is hersteld en "een dealer" doet meestal geen beter onderhoud dan merkspecialisten, integendeel 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lefty 18.518 Geplaatst: 6 november 2013 Delen Geplaatst: 6 november 2013 Da's bij mijn auto's een probleem aan het worden....in alle serviceboekjes "Renault Kirfel am Nürburgring" 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.157 Geplaatst: 6 november 2013 Delen Geplaatst: 6 november 2013 Je hebt dan ook elk schroefje gecheckt op z'n gta's! Fahrzeug monatlich kontrolliert beim Berner Zentrum für Röntgenbildgebung. : Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tomski 5.334 Geplaatst: 6 november 2013 Delen Geplaatst: 6 november 2013 Ik begin E60/E61's strontbeu te worden. Zelfs perfect dealeronderhouden exemplaren komen non-stop terug voor garantie. Moet toch wel 1 v/d slechtste BMW's zijn van de afgelopen jaren, zo niet de slechtste. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lefty 18.518 Geplaatst: 6 november 2013 Delen Geplaatst: 6 november 2013 Alé man, en dat terwijl je er toch echt wel 1 wou kopen 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tomski 5.334 Geplaatst: 6 november 2013 Delen Geplaatst: 6 november 2013 Alé man, en dat terwijl je er toch echt wel 1 wou kopen nog altijd tis met alle duitse karren iets, en een e39 is misschien een brug te ver Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tomski 5.334 Geplaatst: 6 november 2013 Delen Geplaatst: 6 november 2013 @@RRD, waarvoor komen ze dan zo allemaal binnen? en bij welke modellen/kmstanden? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.157 Geplaatst: 6 november 2013 Delen Geplaatst: 6 november 2013 @@RRD, waarvoor komen ze dan zo allemaal binnen? en bij welke modellen/kmstanden? zie de rest van dit topic alsook de link naar de FAQ die 'k je doorstuurde mgv Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 6 november 2013 Delen Geplaatst: 6 november 2013 Als het toch een 3 liter benzine mag zijn, waarom geen R32? Krijg je ook makkelijker een vat in. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tomski 5.334 Geplaatst: 6 november 2013 Delen Geplaatst: 6 november 2013 neenee, specifiek die RRD-verkochte shizzle. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tomski 5.334 Geplaatst: 6 november 2013 Delen Geplaatst: 6 november 2013 Als het toch een 3 liter benzine mag zijn, waarom geen R32? Krijg je ook makkelijker een vat in. net niet Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RRD 9.054 Geplaatst: 6 november 2013 Delen Geplaatst: 6 november 2013 @@RRD, waarvoor komen ze dan zo allemaal binnen? en bij welke modellen/kmstanden? Panodramadak --> Koop dat alvast zeker niet. Lekt en rammelt als de ziekte. Bij lekkage komen de modules onder water te staan, 3x 300 euro. Bij 525d/530d prefacelift scheuren de uitlaatcollectoren. Bekabeling achterklep bij tourings --> Kan wel gemodificeerd worden. Roest op achterklep Rammelen/kraken van deurbekleding / deur / raamrubbers. Koppelomvormers van de automatische boite. Koppeling + vliegwiel manuele boite. Speling op differentieel + aandrijflijn. Blijf sowieso ver weg van X-drive: tussenbakken gaan allemaal naar de klote. Oplossing BMW ''Niet op staggered wielen rijden en banden altijd met 4 tegelijk vervangen''. En dan gaat het nog naar de klote. Wil je 4x4 rijden (maar waarom zou je) moet je een Audi kopen, geen BMW. BMW kan dat niet, is bij een F10/F11 ook een groot drama. Vocht in de koplampen bij bijna allemaal. Bluetooth modules Injectoren bij de 4 cilinder diesel. En ik vergeet nog vast wat. Ik ben die kisten strontbeu, ruim ze tegenwoordig liefst gewoon op naar export/handel, want je kan er gewoon geen garantie op geven. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RRD 9.054 Geplaatst: 6 november 2013 Delen Geplaatst: 6 november 2013 Ah ja loop ook ver weg van een exemplaar met een elektrische trekhaak. Ik heb nog geen enkele gezien die wel werkt. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jan 923 Geplaatst: 6 november 2013 Delen Geplaatst: 6 november 2013 Ik denk dat gta nu aan't schuimbekken is.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lefty 18.518 Geplaatst: 6 november 2013 Delen Geplaatst: 6 november 2013 Als ik dat zo lees heb ik nog geluk gehad Ik had zelfs een panodak! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.157 Geplaatst: 6 november 2013 Delen Geplaatst: 6 november 2013 Oei, 97% van mijn auto gaat stuk gaan zometeen, dus. Moord! Brand! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RRD 9.054 Geplaatst: 6 november 2013 Delen Geplaatst: 6 november 2013 Heb wel de indruk dat de facelifts wat beter zijn. Maar toch... Panodak en x-Drive, ik zou het niet meer durven kopen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Salokin 8.216 Geplaatst: 6 november 2013 Delen Geplaatst: 6 november 2013 Oei, 97% van mijn auto gaat stuk gaan zometeen, dus. Moord! Brand! Vuile postaanpasser! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.157 Geplaatst: 6 november 2013 Delen Geplaatst: 6 november 2013 Panodak heb ik met opzet vermeden. Wou ik pertinent niét, ook al was de auto voor de rest mijn droomcombo. De transfertbakken van xDrive waren een groot probleem in de eerste X5 en in alle exemplaren die met erg brede banden (meestal staggered setup inderdaad) sportief gereden worden (X5 met 315mm brede sloefen achteraan bv). Er is een intern BMW-document over met vermoedens van oorzaak van schade, zoek het maar eens op (ik heb het op de computer gezien bij de Duitse dealer). Ze gaan verre van "allemaal" stuk. Maar er zijn er wel wat die stuk gaan, ja, en bijna allemaal te maken met rijstijl en bandbreedte. De koppelomvormers van de ZF zijn niet broos, dat is zuiver de fout van BMW: ze wisselen de olie nooit. :rolleyes: Die bakken zijn oersterk en gaan erg lang mee, zolang je ze maar het nodige onderhoud geeft. ZF zelf schrijft elke 60.000 à 80.000 km een oliewissel voor. BMW zegt "ge moet daar nooit aankomen, dat houdt eeuwig" :rolleyes: Wie weet het nou het beste, denk je? Je moet daarover eens met een Jaguar-dealer praten, of met een Duitse Audi-dealer (die hebben diezelfde versnellingsbakken ook in hun modellen). Die laten zich dienaangaande meteen "mooi" uit over de opvatting van BMW. Kabelboom touringklep is een gekend probleem. Zie begin topic. Bestaan herstelkits voor. Wat je nog niet vermeldde (maar hier ook al staat) is de broze luchtinlaat van de luchtveringscompressor. Er zijn nog dingen die je niet vermeldde bij de motoren (vooral prefacelift diesels zijn broos); zie link naar motor-talk.de hoger in dit topic. Roest op achterklep (enige stalen deel koetswerk) ter hoogte van rand city-klep (en soms nummerplaat) is gekend, staat hier ook al. De andere dingen die je vermeldt zijn niet bouwreeksgebonden, denk ik. Bottom-line is dat die auto met de facelift een pak verbeterde. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
William Blake 2.689 Geplaatst: 6 november 2013 Delen Geplaatst: 6 november 2013 idd valt mij ook op, bij BMW moet je om de 2 jaar op onderhoud en moet de vbak/diff olie enz nooit vervangen worden bij MB elk jaar binnen, vbak olie op de 80k km, .. enz gwn veel grondiger onderhoud Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tomski 5.334 Geplaatst: 6 november 2013 Delen Geplaatst: 6 november 2013 kofferkleproest? in de 21ste eeuw? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gewoon ik 6.735 Geplaatst: 7 november 2013 Delen Geplaatst: 7 november 2013 kofferkleproest? in de 21ste eeuw? tis dat, wie gebruikt er nu nog staal in zijn auto's Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tomski 5.334 Geplaatst: 8 november 2013 Delen Geplaatst: 8 november 2013 tis dat, wie gebruikt er nu nog staal in zijn auto's amateurs! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.