gTa 24.159 Geplaatst: 1 november 2013 Delen Geplaatst: 1 november 2013 is zo, die directe injectie benzines gaan vaak stuk aan bobijnen en injecteurs zeeer goeie samenvatting: http://www.motor-talk.de/faq/bmw-5er-e60-e61-q29.html wel inloggen om alles te kunnen lezen, staat echt veel nuttigs in Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RRD 9.054 Geplaatst: 1 november 2013 Delen Geplaatst: 1 november 2013 Ik zou er niet aan denken een benzine te kopen met 40.000 km / jaar. Je moet al goed gek zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tomski 5.334 Geplaatst: 1 november 2013 Delen Geplaatst: 1 november 2013 kan enkel over de diesels lezen. voor de andere links moet ik registreren. copy pasteje? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 52.111 Geplaatst: 1 november 2013 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2013 Ik zou er niet aan denken een benzine te kopen met 40.000 km / jaar. Je moet al goed gek zijn. Ik zit er niet ver van. 2.5 jaar en 79.000 km Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tomski 5.334 Geplaatst: 1 november 2013 Delen Geplaatst: 1 november 2013 Ik zou er niet aan denken een benzine te kopen met 40.000 km / jaar. Je moet al goed gek zijn. als ik de gemiddeldes op spritmonitor bekijk kost dat dus 2000 euro extra per jaar, 530d vs 530i. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tomski 5.334 Geplaatst: 1 november 2013 Delen Geplaatst: 1 november 2013 vooral het stuk over die roetfilter vervanging na 150k stond mij ni zo neig aan. +2k bij een stealer. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.159 Geplaatst: 1 november 2013 Delen Geplaatst: 1 november 2013 kan enkel over de diesels lezen. voor de andere links moet ik registreren. copy pasteje? veel teveel tekst en heb enkel linkerhand ter beschikking door schouderbreuk registreer nou gewoon grootste autoforum van europa Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.159 Geplaatst: 1 november 2013 Delen Geplaatst: 1 november 2013 vooral het stuk over die roetfilter vervanging na 150k stond mij ni zo neig aan. +2k bij een stealer. dat is bij alle autos met roetfilter zo, alle merken, niet enkel e60; veel hangt af van hoe gereden je moét dat ook ni bij dealer laten doen hé Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wouter 210 Geplaatst: 1 november 2013 Delen Geplaatst: 1 november 2013 vooral het stuk over die roetfilter vervanging na 150k stond mij ni zo neig aan. +2k bij een stealer. Maakt toch niet uit ? Leeghalen en roetfilter uitschakelen in de ECU kost je een paar honderd euro en met een euro 4 wagen zonder DPF heb je ook helemaal geen problemen op de keuring. Zal ook helemaal niet zo veel roeten hoor. En eens zo'n dpf-reiniger of "smokestop" spul in je tank gieten doet ook al wonderen. Zelf van verschoten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RRD 9.054 Geplaatst: 1 november 2013 Delen Geplaatst: 1 november 2013 als ik de gemiddeldes op spritmonitor bekijk kost dat dus 2000 euro extra per jaar, 530d vs 530i. Denk dat het verbruik in de praktijk verder uit elkaar ligt. Los daarvan: ga eerst eens rijden met zo'n 6 cilinder benzine. Is behoorlijk plat, mist imo vermogen en koppel om lekker te rijden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.159 Geplaatst: 1 november 2013 Delen Geplaatst: 1 november 2013 depends wat je wil ik vind de 30i258 de betere motor in die auto's (voor de echte liefhebber), alleszins beter dan mijn 30d235 maar ik vind de nieuwe 40i in de 6 ook duidelijk de betere motor dan de 40d en jullie verklaren mij allemaal gek verbruik valt goed mee, ik reed mijn ma haar 630cab op mijn daily trajecten op gemiddeld 10-11, de mijne slikt 9 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tomski 5.334 Geplaatst: 1 november 2013 Delen Geplaatst: 1 november 2013 Denk dat het verbruik in de praktijk verder uit elkaar ligt. Los daarvan: ga eerst eens rijden met zo'n 6 cilinder benzine. Is behoorlijk plat, mist imo vermogen en koppel om lekker te rijden. ik heb een 528i gehad he. ik vond dat aangenaam (en zuinig) rijden. ik hield die kar rond de 9 liter. de automaat zal er wel voor zorgen dat die kar vlot vooruit gaat, nee? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wouter 210 Geplaatst: 1 november 2013 Delen Geplaatst: 1 november 2013 ik heb een 528i gehad he. ik vond dat aangenaam (en zuinig) rijden. ik hield die kar rond de 9 liter. de automaat zal er wel voor zorgen dat die kar vlot vooruit gaat, nee? 30i zou ik echt wel manueel nemen, al lijkt een manuele in een E6x misschien niet echt te kloppen, bij de diesels is de steptronic bijna vanzelfsprekend doordat je constant op koppel voortgestuwd wordt. Is een E91 330i niets voor u ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tomski 5.334 Geplaatst: 1 november 2013 Delen Geplaatst: 1 november 2013 voor het budget dat ik voor ogen heb vind je nog niet teveel LCI e91. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.159 Geplaatst: 1 november 2013 Delen Geplaatst: 1 november 2013 530i testgereden (272) met manuele bak ... voor mij zou het mogen, maar in die kar vind ik automaat duidelijk de betere bak, wel sportautomaat dan (met paddles) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jan 923 Geplaatst: 1 november 2013 Delen Geplaatst: 1 november 2013 dat is bij alle autos met roetfilter zo, alle merken, niet enkel e60; veel hangt af van hoe gereden je moét dat ook ni bij dealer laten doen hé peut Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.159 Geplaatst: 1 november 2013 Delen Geplaatst: 1 november 2013 hoezo? elke dpf gerzaakt ooit eens vol niet dan? en als het over zoordkeuze of spelling gaat: fuck off ik moet met één vinger linkerhand typen, sucks Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tomski 5.334 Geplaatst: 1 november 2013 Delen Geplaatst: 1 november 2013 automaat is op de volgende echt wel een must. heb het mij bij de huidige al te vaak beklaagd. hoe graag ik ook manueel rij, ik sta elke dag wel ergens een uur aan te schuiven. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wouter 210 Geplaatst: 1 november 2013 Delen Geplaatst: 1 november 2013 automaat is op de volgende echt wel een must. heb het mij bij de huidige al te vaak beklaagd. hoe graag ik ook manueel rij, ik sta elke dag wel ergens een uur aan te schuiven. Idd.. Van de zomer in DE ergens 5 uur in de file gestaan, ik kreeg letterlijk kramp in m'n linkervoet. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.159 Geplaatst: 1 november 2013 Delen Geplaatst: 1 november 2013 dan zeker en stress niet zo over die zogezegd bagger e60 is één van de meest besproken karren/merken op internet, dus logisch meer negatief ook is geen perfecte auto, allerminst, maar als je een goeie koopt wel een zeer goeie, leuku, comfy en betrouwbare auto en hier op dit forum dan ook nog eens enkele notoire zwartmakers model/merk ook (voor het tegengewicht zogezegd, blabla) voordeel isd dat ge heel goed weet wat de zwakke punten zijn en daar kunt ge dan op screenen kopen enz sorry voor telegramstijl Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tomski 5.334 Geplaatst: 1 november 2013 Delen Geplaatst: 1 november 2013 bedankt gta. stop. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wouter 210 Geplaatst: 1 november 2013 Delen Geplaatst: 1 november 2013 dan zeker en stress niet zo over die zogezegd bagger e60 is één van de meest besproken karren/merken op internet, dus logisch meer negatief ook is geen perfecte auto, allerminst, maar als je een goeie koopt wel een zeer goeie, leuku, comfy en betrouwbare auto en hier op dit forum dan ook nog eens enkele notoire zwartmakers model/merk ook (voor het tegengewicht zogezegd, blabla) voordeel isd dat ge heel goed weet wat de zwakke punten zijn en daar kunt ge dan op screenen kopen enz sorry voor telegramstijl Idd. Net doordat er veel (al dan niet negatieve) dingen over besproken zijn op 't net, je weet direct waar je op moet letten hé. Zoals ik al in PM zei, als je de E60 of E61 een leuke wagen vindt, zorg gewoon dat je er eentje koopt met een goed gevoel en vooral dat je toch minstens iets van garantie hebt voor moest er toch iets fout gaan.. Koop je er een bij autohandelaar Ali, die zogezegd 75.000km heeft op 8 jaar tijd met geen onderhoudsboekje, de bestuurderszetel al half weggevort en met de vermelding "FULL FULL OPTION PERFECTE STAAT" in het zoekertje, dan vermijd je dergelijke kar beter Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tomski 5.334 Geplaatst: 1 november 2013 Delen Geplaatst: 1 november 2013 net dat artikel op MT doorlezen en daar is precies de 258pk versie de betere motor. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.159 Geplaatst: 1 november 2013 Delen Geplaatst: 1 november 2013 is ook zo, zijn beresterke motoren, beste wat bmw gemaaklt heeft ongeveer romig, zacht, werkelijk sublieme sound, doenbaar verbruik, ... ik wou koste wat het kost een lci, jammer genoeg, anders was het zeker een 530i geweest de dir.inj. 530i272 klinkt lelijk onder de 2500tpm, bijna als een diesel vreselijk jammer Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tomski 5.334 Geplaatst: 1 november 2013 Delen Geplaatst: 1 november 2013 wel veel beperktere keuze op de tweedehandsmarkt. met gelijke criteria is slechts 1 op 5 530's een 'i' Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.