Ga naar inhoud

DIY Car simulator - Logitech G27 - MB 300 CE

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Maar de tellers gaan niet mee ! :(

Mocht het technisch niet zo moeilijk (en duur) zijn, 't zat er al lang op man! Draagt bij tot de algemene beleving, dus krijgt voorrang normaal gezien. Maar omwille van de genoemde redenen staat dat met mindere prio op 't lijstje.

Geplaatst:

Weet je wat leuk zou zijn? Dat je een voorkant van een oude radio op het klepje van de cdrom speler hangt :)

Geplaatst:

Zoals er een pneumatische vering onderzetten om mee te bewegen?

Geplaatst:
Weet je wat leuk zou zijn? Dat je een voorkant van een oude radio op het klepje van de cdrom speler hangt :)

Goed idee!

Zoals er een pneumatische vering onderzetten om mee te bewegen?

Prio 0.

Kost veel geld (bovendien weegt 't spel immens veel) en je moet al een heel erg goed systeem hebben om ietwat een realistisch gevoel te krijgen. Vele systemen, maar weinig goede.

Geplaatst:

Wat is dan de volgende prioriteit? De airbag vervangen door een opblaaspop en de CD-Rom van het autospel door eentje van "She'll such the matras through your arse" ? ;)

Geplaatst:

Zalig DIY patchpanel.

Kost veel geld (bovendien weegt 't spel immens veel) en je ....

Had je dan niet beter die kar integraal... :D

Geplaatst:

Zo zalig spel! B)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
Zalig DIY patchpanel.

Had je dan niet beter die kar integraal... :D

Het idee komt inderdaad van een patch panel :)

En inderdaad, de hele kar ware beter geweest dan :D maar het blijft immens duur, niet echt diy

Geplaatst:

Diene gast kent dat circuit van buiten zeker, zo vlammen.

Geplaatst:

Zot he.

Maar dat gevoel van snelheid wordt nog verhoogd door die zijschermen.

En vlammen gaat des te beter met een stuur en goede pook. Gast heeft wel z'n handrem, die mis ik nog. (voetrem he, in de MB. Zal de eerste E-klasse worden met klassieke handrem :D)

Nu, Richard Burns is echt wel een megacool spel, heel realistisch, en ook moeilijk daardoor. Maar door veel te oefenen ken je de circuits idd wel redelijk goed. Maar als je de co hoort, ben je ook al redelijk geholpen hoor.

Ik vind Richard Burns de beste rally sim die ik ooit testte.

Geplaatst:

Eens mijn setup posten, foto's trekken wel op niet veel :D

s4ro6p.jpg

f05dzs.jpg

Geplaatst:
Eens mijn setup posten, foto's trekken wel op niet veel :D

s4ro6p.jpg

f05dzs.jpg

:lol:

Prachtig !

Geplaatst:

En dan klagen van de diameter van mijn stuur :D

Nee, Stancke, 't is schoon materiaal. Jaloers op je pedalensetje en stuur(mechaniek). En scherm.

Heb al het idee gehad om de 21" van op onze bureau te vervangen door zo een 15", maar ik denk dat dat niet zal pakken :noparty:

Geplaatst:
f05dzs.jpg

Cardio-sleutel van Pure Senses, ik moet echt weten wie gij daar zijt (haha) :lolz:

Geplaatst:

Ik probeer hier en daar wat info bijeen te rapen om toch maar die tellers te doen werken. Maar 't is toch niet eenvoudig en kant en klaar hoor.....

Ondertussen niets meer aangepast maar wel al vele km's gereden, als pure ontspanning :)

Geplaatst:
Koop u dat spel van Mercedes ik ben de naam vergeten. :(

Waarschijnlijk Mercedes Benz World Racing? Ik was gek van dat spel in der tijd!

518GT8PCKZL._SL500_AA300_.jpg

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Elk bod dat ik uitbreng is gericht naar wat ik over heb voor de totaliteit van het project en zou alleen maar jou als verkoper beschamen :D

Ik zou de rekening eens moeten maken aan hoe veel ik nu al zit. Wat zeker nog op de todo staat is zeker één groter scherm, een G27 en een snellere pc.

Als ik dat allemaal samentel ....

Hoe oud zijn die dingen? En welke zijn het juist?

Wat me wel interesseert: hoe zijn die aangesloten? (dvi/vga/rgb/ .... ), en op wat (welke kaart(en) )?

En welke spellen ondersteunen drie schermen of welke juist niet?

Geplaatst:

Zo zot, man :lol:

Maar da trekt mijnen broinen nie.... Ik vermoed dat een realistische prijs 8 a 900 euro is in occasie?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in