Ga naar inhoud

DIY Car simulator - Logitech G27 - MB 300 CE


Bompa

Aanbevolen berichten

Vandaag nog eens wat dingetjes aangepast.

Pioneer radio gemonteerd, voor een prikje kunnen kopen. Volume down-knopje ging niet, de rest wel. Even frontpaneeltje opengevezen, er zat gewoon een stukje plastiek tussen het knopje. @The Swede die MB radio 10 CD is dus te koop.

Sleutelschakelaar gekocht voor een 7-tal eur bij Conrad. Een origineel slot zou me in occasie een pak meer gekost hebben.

Even een steunplaatje gemaakt dat ik achter de daschboardschelp kon mee vastvijzen, waarin de sleutelschakelaar gemonteerd zit. Moet het nog een beetje opschuiven.

Een drukknopje geplaatst in de middenconsole en de led's van de pc (power en hd-activity) naar de lampjes in de tellerpartij gebracht.

Vroeger moest je een knop aan de buitenzijde aanzetten en dan de pc aanzetten, en dan instappen.

Nu stap je in, draai je de sleutel om en stroom wordt aangezet, waardoor meteen dashboardverlichting, radio en interieurverlichting aanspringt. Een druk op de schakelaar in de middenconsole zet de pc aan.

Als je wil stoppen, druk je nog eens op de knop om de pc uit te schakelen, en wanneer die afstaat kan je de sleutel weer omdraaien om de stroom af te zetten.

2016-07-27 13.37.24.jpg

2016-07-27 13.38.28.jpg

2016-07-27 13.40.41.jpg

2016-07-27 16.06.59.jpg

2016-07-27 16.07.38.jpg

 

  • Vind ik leuk 6
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei CAS:

Hoe ziet die radio er uit? Mss ook wel intresse als Swede die niet wil.

IMG_20160724_224314631.jpg

Knopje rechtsonder ontbreekt wel (heb je niet echt nodig, is pty denk ik). Anders ideaal om te ruilen voor zo een tellerpartij ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid