Jokke_vlo 16.913 Geplaatst: 18 februari 2013 Geplaatst: 18 februari 2013 Car naast bike http://imageshack.us/photo/my-images/195/fototy.jpg/'> Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 18 februari 2013 Auteur Geplaatst: 18 februari 2013 lol, gij kunt gewoon van 't een op 't ander springen. Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 18 februari 2013 Auteur Geplaatst: 18 februari 2013 zot *denkt na* 800+150 = 950 950/2 = 475. *kijkt nog even naar het aanbod van caoimhin* (en Bralo / DDke / Corneel). Quote
Stancke 4.650 Geplaatst: 19 februari 2013 Geplaatst: 19 februari 2013 Car naast bike http://imageshack.us/photo/my-images/195/fototy.jpg/'> Heb jij de GT3RS versie of de GT2? Welke games speel je vooral? Dacht je eens tegengekomen te zijn op iRacing vorig jaar. Hoe realistisch is dat spel als je het vergelijkt met real life? Quote
Polygoon 15.035 Geplaatst: 19 februari 2013 Geplaatst: 19 februari 2013 Ik zie net dit op Facebook voorbij komen. Misschien iets voor u? Als je wilt vraag ik wel eens prijs. 2x samsung p 2350 te koopTechnische SpecificatiesSchermdiagonaal 23"Beeldverhouding 16:9Schermresolutie 1920x1080 (Full HD 1080p)Kijkhoek 170°Helderheid 300cd/m²Video in D-Sub (VGA), DVI-DLCD Panel TNVermogen 43WContrastverhouding (statisch) 1.000:1Contrastverhouding (dynamisch) 50.000:1Reactietijd 2msAfmetingenHoogte 416,2mmBreedte 555mmDiepte 189,4mmGewicht 4,8kgOverige specificatiesKleuren ZwartBeugelbevestiging Vesa 75mhttp://tweakers.net/pricewatch/236701/samsung-syncmaster-p2350-zwart/overzicht/ Quote
Jokke_vlo 16.913 Geplaatst: 19 februari 2013 Geplaatst: 19 februari 2013 Heb jij de GT3RS versie of de GT2? Welke games speel je vooral? Dacht je eens tegengekomen te zijn op iRacing vorig jaar. Hoe realistisch is dat spel als je het vergelijkt met real life? Ik heb het GT2 stuur. Kan er relatief weinig over zeggen eigenlijk omdat ik het heel onregelmatig speel. Maar een paar avonden per jaar bij slecht weer. Tot op zekere hoogte is dat realistisch (er zitten dan ook redelijk wat "echte" racers op), maar vanaf een punt komt er dan typische "computer" feel bij kijken, je krijgt zeer weinig of geen feedback en het is moeilijk om te voelen wat de auto doet. Iracing wordt wel aanzien als een van de betere sims op de markt. Het is alleszins geen Xbox waar je stoten kan uithalen die zeer ver van elke realiteit liggen. Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 19 februari 2013 Auteur Geplaatst: 19 februari 2013 Ik zie net dit op Facebook voorbij komen. Misschien iets voor u? Als je wilt vraag ik wel eens prijs. 2x samsung p 2350 te koop Technische Specificaties Schermdiagonaal 23" Beeldverhouding 16:9 Schermresolutie 1920x1080 (Full HD 1080p) Kijkhoek 170° Helderheid 300cd/m² Video in D-Sub (VGA), DVI-D LCD Panel TN Vermogen 43W Contrastverhouding (statisch) 1.000:1 Contrastverhouding (dynamisch) 50.000:1 Reactietijd 2ms Afmetingen Hoogte 416,2mm Breedte 555mm Diepte 189,4mm Gewicht 4,8kg Overige specificaties Kleuren Zwart Beugelbevestiging Vesa 75m http://tweakers.net/pricewatch/236701/samsung-syncmaster-p2350-zwart/overzicht/ Dankjewel, maar 't is wat te vroeg nu. Centjes houden voor andere dinges even. Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 24 maart 2013 Auteur Geplaatst: 24 maart 2013 Ondertussen niet veel meer kunnen verder doen, maar wel vele uurtjes gereden erin. Ook door de kinderen. Heb wel een nieuw idee gevonden op youtube Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 7 april 2013 Auteur Geplaatst: 7 april 2013 Dakhemeltje is thuis, deurkrukjes ook. Nu nog ergens op een sloop 't rechter uitblaasmondje vinden en de achterplaatjes van de deurkrukjes. En in de loop van de week ergens een hardboardplaat zoeken en ik kan aan 't dak beginnen. Echt coconnetje dan! Dinsdagavond upgrade naar 2x19" dankzij Corneel. Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 9 april 2013 Auteur Geplaatst: 9 april 2013 En upgrade aangesloten. Maar nog niet getest... want vreemd probleem: gaspedaal blijft hangen. :( Net nog eens een paar minuten paar dingen losgekoppeld, maar 't blijft. Heel vreemd, vorige week werkte alles nog. Heb ondertussen wel wat opkuis gehouden, en mogelijks is er een contactje los... wordt uitzoekwerk in het weekend. 1 Quote
Corneel 2.586 Geplaatst: 9 april 2013 Geplaatst: 9 april 2013 Heb toch al de eer gehad om te mogen plaatsnemen in Bompa zijn Mercedes. Geniale opstelling, jammer dat het niet volledig werkte, maar het is een reden om nog eens langs te komen . Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 4 mei 2013 Auteur Geplaatst: 4 mei 2013 En gevonden Was een instelling in de Logitech software: combined pedals stond aan waardoor in alle spelletjes de pedalen vreemd deden :fp: Quote
Corneel 2.586 Geplaatst: 6 mei 2013 Geplaatst: 6 mei 2013 De vraag is hoe het komt dat dat veranderd is. Nieuwe schermen al getest? Heb hier de originele factuur gevonden, kga nog eens moeten langskomen om die af te geven voor uw boekhouding . Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 6 mei 2013 Auteur Geplaatst: 6 mei 2013 Wel, heb dat veranderd om Richard Burns te kunnen spelen en Scandinavian Flick te kunnen oefenen en zo. En dan wegens tijdsgebrek twee of drie weken niet meer 't spel opgestart, en zo er niet meer aan gedacht.... Stom. Nieuwe schermen zijn zeer goed, maar eigenlijk is de pc te zwak om ze beide op redelijke kwaliteit aan te sturen. Zou nu eigenlijk het eerste zijn wat moet veranderen, maar momenteel gaat m'n geld naar m'n echte auto eventjes En de originele faktuur heb ik niet nodig, maar je bent wel welkom Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 11 mei 2013 Auteur Geplaatst: 11 mei 2013 Verlengd weekend dus een beetje ontspannen in m'n garage. De twee schermen die ik van Corneel gekocht heb zijn een pak beter dan de 15"-kes. 't Is nog niet perfect, maar al veel beter. Om ze speelbaar te maken, moet de boord tussen beide zo klein mogelijk zijn. Dus aan de slag: hele behuizing demonteren, binnenste metalen frame er af en van het overbijvende onbelangrijke stuk een groot stuk afgeslepen. De behuizing niet terug gemonteerd, maar wel eentje zelf gemaakt. Van een boord van 2 cm naar nu eentje van een paar mm. En door ze achter elkaar te plaatsen, valt dat heel goed mee. Wat nog volgt is een zwarte doek van de contour van de voorruit naar de contour van de schermen, zodat je geen visuele afleiding meer hebt naar de garage. Vervolgens ... het dak gemonteerd. Toch wel een eindje aan bezig geweest. Twee hardboardplaten gekocht, en daartegen de dakhemel bevestigd thv het uitgezaagde schuifdakgat. De rest los laten hangen om dan te kunnen monteren en op te spannen ter plaatse. Een hulpconstructie gemaakt om het dak aan "op te hangen". Op zichzelf laten hangen en steunen zou te fragiel zijn. Ondertussen ook de verlichting achteraan geplaatst in het dak, en samen met de voorste verlichting aan de middenspiegel aangesloten, op de binnenschakelaar op het dashboard. Binnenverlichting kan ik nu aan en af zetten vanaf het dashboard. Leeslampje werkt nu ook (bediening aan het lampje zelf). En ik moet zeggen ... we hebben opnieuw een volgend level bereikt in de beleving van een auto... We zijn nog niet waar we moeten zijn, maar 't is toch al genietelijk ... Zelfs wat mp3's spelen en in de sofa relaxen is genieten. Filmpjes en foto's: 1 Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 11 mei 2013 Auteur Geplaatst: 11 mei 2013 De zijkanten van de dakhemel moeten nog wat afgewerkt worden, en eventueel de handgrepen nog. Waarschijnlijk komen die er echter niet, om te vermijden dat men er zich gaat aan uithijsen (dak is daar niet op voorzien). + "schuifdak" ( ) wordt nog gebroken wit gespoten en ook nog die zwarte doek. Er zijn zelfs ideeën om het schuifdak elektrisch te laten openglijden Is niet onmogelijk, en is een leuke uitdaging! Quote
C_X 1.557 Geplaatst: 12 mei 2013 Geplaatst: 12 mei 2013 Je kan gewoon mijn schuifdak nog kopen hé, kan je direkt elektrisch bedienen Prijs voor beste vader in de wereld gaat naar -> Bompi 1 Quote
Stoffn 21 Geplaatst: 12 mei 2013 Geplaatst: 12 mei 2013 Had je niet beter gewoon een complete wagen genomen, de voorkant er compleet van gescheven en daarop je stelling verder bouwen? 'T is maar een idee Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.