Timo 16.072 Geplaatst: 12 mei 2013 Geplaatst: 12 mei 2013 Vet zeg. Heb (nog) niet alles gelezen maar hoe zit dat nu qua stuur. Hoe heb je dat Mercedes stuur aan het werk gekregen. Rijdt/voelt het logitech stuurtje niet beter aan? Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 12 mei 2013 Auteur Geplaatst: 12 mei 2013 Haha, ziet er al goed uit Vet! thx Je kan gewoon mijn schuifdak nog kopen hé, kan je direkt elektrisch bedienen Prijs voor beste vader in de wereld gaat naar -> Bompi Schuifdak: te zwaar Prijs: Ze hebben er toch al vele uren in gereden Zalig gemaakt thx! Had je niet beter gewoon een complete wagen genomen, de voorkant er compleet van gescheven en daarop je stelling verder bouwen? 'T is maar een idee Staat hier al ergens hoor: ja inderdaad. Maar dit is een mooiere uitdaging Wou oorspronkelijk dat niet doen voor het gewicht, maar dit weegt toch ook al massaal veel hoor. Vet zeg. Heb (nog) niet alles gelezen maar hoe zit dat nu qua stuur. Hoe heb je dat Mercedes stuur aan het werk gekregen. Rijdt/voelt het logitech stuurtje niet beter aan? Staat hier ook al even terug. Komt er op neer dat de mechaniek van een logitech momo stuur achteraan zit, en tussen MB-stuur en Logitechding zit er een verbindingsstaaf die kan ronddraaien. Deze drie zaken vast aan elkaar verbinden (nul speling en stevig) was al een hele uitdaging, drie versies en twee weekends waard. Dus eigenlijk is dat het Logitech-gevoel, maar met het zicht dat beter past in deze luxueuse coupé (Logitech stuur is gewoon ook veel te klein tov realiteit, en ziet er echt belachelijk uit in dit interieur, als ik er aan denk post ik eens een foto). Dus of er nu een Logitech-stuur of een MB-stuur aan hangt, de achterliggende mechaniek is Logitech, met force feedback (die mooi doorgegeven wordt in het mb-stuur). Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 12 mei 2013 Auteur Geplaatst: 12 mei 2013 Vandaag m'n beste maat eens laten rijden met 't spel: hij vond het precies plezant want hij bleef maar rondjes maken. Quote
msxx 7.823 Geplaatst: 12 mei 2013 Geplaatst: 12 mei 2013 Blijft toch een van de betere topics hier :-) Quote
Corneel 2.586 Geplaatst: 13 mei 2013 Geplaatst: 13 mei 2013 Mooie verbetering met die "nieuwe" schermen. Tijd dat ik nog eens op bezoek kom om dat te checken. Quote
C_X 1.557 Geplaatst: 13 mei 2013 Geplaatst: 13 mei 2013 Nog steeds niet in m'n eigen ex interieur mogen zitten Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 13 mei 2013 Auteur Geplaatst: 13 mei 2013 Dat komt vrij snel, c_x. Eerst nog een paar kleine dingetjes op punt zetten. Schakelaars in dashboard en koppeling via toetsenbordinterface is nog niet 100% foutvrij. En die doeken wil ik ook nog geplaatst hebben. En dan zoeken we eens een momentje! Heb de stoffen deze avond gekocht, via kapaza, in m'n eigen gemeente. 7 eur, inclusief een stof die de kleur van de dakhemel benadert, om het schuifdak te bekleden. Quote
ir_fuel 58.282 Geplaatst: 13 mei 2013 Geplaatst: 13 mei 2013 toptip: hou C_X gewoon van je achterbank weg! Quote
DenDuvel 4.679 Geplaatst: 14 mei 2013 Geplaatst: 14 mei 2013 Leuk, dat schuifdak! Ga je ook de verwarming laten werken? Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 14 mei 2013 Auteur Geplaatst: 14 mei 2013 Leuk, dat schuifdak! Ga je ook de verwarming laten werken? Is een idee op termijn. Maar gisteren ook een idee gehad: via de arduino kan je dr snelheid uit het spel aflezen, en omzetten naar een analoog signaal.. daarop een ventilator aansluiten en door het schuifdak blazen . 1 Quote
ex-Mooseman 14.567 Geplaatst: 14 mei 2013 Geplaatst: 14 mei 2013 Philips heeft destijds nog zoiets gehad om aan te sluiten op een Playstation: een surround-systeem, met licht- en windeffecten. Dit dus http://www.ambilight4pc.com/philips-ambx.html Quote
ICM 24.869 Geplaatst: 16 mei 2013 Geplaatst: 16 mei 2013 Is een idee op termijn. Maar gisteren ook een idee gehad: via de arduino kan je dr snelheid uit het spel aflezen, en omzetten naar een analoog signaal.. daarop een ventilator aansluiten en door het schuifdak blazen . Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 16 mei 2013 Auteur Geplaatst: 16 mei 2013 No limits, dat is het devies! Schuifdakje bekleed met stof gisteren. Ik ben fier op mezelf. M'n eigen schuifdak gemaakt. Nu nog de geleiders en de bediening ervan uitdokteren. Man, ik heb al lol beleefd aan die kar. Heb ook rFactor geïnstalleerd. Ook wel een cool spel. Alleen de bediening van de menu's is niet zo vlot. Maar het rijden Quote
ICM 24.869 Geplaatst: 16 mei 2013 Geplaatst: 16 mei 2013 No limits, dat is het devies! Dat is nu eens de eerste functionaliteit die niet makkelijker en goedkoper kon uitgevoerd worden door de integrale kar in je garage te zetten. Rollenbank is niet goedkoop! Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 21 mei 2013 Auteur Geplaatst: 21 mei 2013 Heb de doek nog verder geïnstalleerd, zodat de focus alleen op de schermen zit. Foto's volgen nog. Op de pc nog rFactor geïnstalleerd, en daarop het circuit van Francorchamps. Zelf nog maar pas 4 rondjes op het echte circuit meegereden, dus best wel leuk om het digitaal nog eens af te crossen. En miljaar, rFactor is een vet spel. Koptelefoon is een aanrader voor onderstaande filmpjes... [/media] [media] Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 23 mei 2013 Auteur Geplaatst: 23 mei 2013 Komt eraan, komt eraan. En hoe langer het duurt, hoe beter hij wordt. Het elektrische schuifdak is m'n volgende uitdaging Maar momenteel wat bezig met de stuurinstellingen in de Logitech profiler. Rijdt nog niet 100% lekker, te veel vaagheid in rechtuitstand in rFactor bv. Kruipt wel wat tijd in: aanpassen, rondje rijden, aanpassen, rondje rijden, ... Spel per spel. Quote
Glenn-N 8.593 Geplaatst: 23 mei 2013 Geplaatst: 23 mei 2013 Volgende projectje? http://www.costco.co.uk/view/product/uk_catalog/cos_5,cos_5.6,cos_5.6.2/140490 Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 25 mei 2013 Auteur Geplaatst: 25 mei 2013 In juli, is dat vroeg genoeg? 't Probleem is dat ik vorig en dit weekend heel het weekend gewerkt heb voor het werk en andere zaken op verplaatsing gedaan. En daartussen hier en daar wat gepruts aan de auto. Heb vorige week wat materiaal gekocht voor 't schuifdak, maar 't ligt er nog... heb echt te weinig tijd voor alles. Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 25 mei 2013 Auteur Geplaatst: 25 mei 2013 Ik kijk nog voor een weekend, maar dan neem je hem zoals hij is he Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.