Ga naar inhoud

Alfa Romeo 4C


CMon

Aanbevolen berichten

  • 3 weken later...

Dit is eigenlijk een omgebouwde Exige hé (onderstel, het concept) met mechaniek uit de Fiat groep.........moet leuk rijderswagentje zijn en voor zijn geld heel veel rijplezier geven.

 

Vind de koplichten ook maar niks.

 

Tja interieur: no nonsens, lichtgewicht, prijs onder controle houden, ..........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is eigenlijk een omgebouwde Exige hé

 

Hmmm, een mainstream constructeur (want dat is Alfa vandaag de dag, enkel zonder de grote verkoopscijfers :fp::( ) die samenwerkt met Lotus.

 

Dat klinkt me bekend in de oren... :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmm, een mainstream constructeur (want dat is Alfa vandaag de dag, enkel zonder de grote verkoopscijfers :fp::( ) die samenwerkt met Lotus.

 

Dat klinkt me bekend in de oren... :D

 

Ze werken niet samen he... ze stelen gewoon het idee :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Interieur is toch dat niet.. 

 

Exterieur ook niet, voor mij. :oops:

 

Dit is eigenlijk een omgebouwde Exige hé (onderstel, het concept) met mechaniek uit de Fiat groep.........moet leuk rijderswagentje zijn en voor zijn geld heel veel rijplezier geven.

 

Vind de koplichten ook maar niks.

 

Tja interieur: no nonsens, lichtgewicht, prijs onder controle houden, ..........

 

Prijs onder controle houden? Toch niet denderend geslaagd dan, vind ik. Ik vind 't karretje eruit zien alsof een "gecontroleerde" prijs ergens net boven de 25k zit, of net onder de 20k zonder BTW. :oops:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Correctie over het onderstel. Is er eentje van Dallara een evolutie van het KTM X BOW onderstel dus.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alfa is niet meer wat het geweest is, helaas!

De kans is wel groot dat dit naast de 159SW ti komt te staan als ik mijn vader er zo over hoor praten. (Dommerik :lol:  )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan allemaal wel goed zijn.... Maar een Alfa heb je nooit gekocht omdat alles er 100% premium uitzag... Maar omdat het verdomme belachelijk goed rijdt en die italiaans "je ne sais quoi" heeft...

 

En daar heeft deze alles voor mee... De rest kan zijn VW dashboard gaan knuffelen :D :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niks van! De gelobotomiseerde raamkwijler die dit ding getekend heeft krijgt van mij direct zijne 4C.

Heddem? 4C. C4. Hahah!.Snaptem? HAHAAA. 4C!!!! Aaaaahhhahahhahahaaaa! :lolz:

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan allemaal wel goed zijn.... Maar een Alfa heb je nooit gekocht omdat alles er 100% premium uitzag... Maar omdat het verdomme belachelijk goed rijdt en die italiaans "je ne sais quoi" heeft...

 

En daar heeft deze alles voor mee... De rest kan zijn VW dashboard gaan knuffelen :D :D

 

Ik heb mijn Alfa's gekocht omdat ik een volslagen debiel ben

  • Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Hoe langer, hoe minder ik er fan van ben.. 

 

Beste in heel da filmpje is het einde waar 'ie stopt naast die andere Alfa's :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

echt superknap in dat filmpje. En ergens past hij nog wel goed in dat rijtje op het einde, van welk merk kan je nog zeggen dat ze auto's maken die passen in een rijtje van toppers uit het verleden, toch best mooi. Laten we hopen dat het goed rijdt en ze er veel maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mijn Alfa's gekocht omdat ik een volslagen debiel ben

 

Nu ik mijn MiTo 2de hands moet verkopen krijg ik dat nu ook te horen :-(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu ik mijn MiTo 2de hands moet verkopen krijg ik dat nu ook te horen :-(

 

Wat had je nu verwacht? Mensen die in de klasse van de MiTo shoppen kopen een Fiat 500 of een Mini.

Een MiTo is vis noch vlees, onderscheidt zich niet meteen op een bepaald criterium, en is niet heel mooi. Hij heeft ook geen cultstatus.

De rekening is snel gemaakt

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Hoe langer, hoe minder ik er fan van ben.. 

 

Beste in heel da filmpje is het einde waar 'ie stopt naast die andere Alfa's :D

 

Let ook op het feit hoe ze discreet het effectieve uitstappen hebben geknipt. Dat ziet er natuurlijk iets minder klassevol en "cool" uit 

 

 

:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid