Ga naar inhoud

Lexus LS430 of... ?


The Swede

Aanbevolen berichten

minder dure champagne kopen

Ik koop altijd dezelfde champagne.

Nu ik toch ga dieselen ga ik wel magnums kunnen deinken ipv halve flessen. Aan 5.5 l per 100km/u, kan het er vanaf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zowat een 1000km meer op de teller dan gisterenavond...

 

C_X heeft zijn doop in het Londons verkeer met glans doorstaan en... de grijze 7 die we moesten afhalen in Sheffield was niet bijster. (volgens Matthias) had hij een kapotte wiellager en moesten er poulies van de aandrijfriem vervangen worden. De 20" waren ook beenhard en de wagen had een zwaar leven geleid. We hebben die dus maar laten staan.

 

Dus plan B en om 21u voor eenzelfde model gaan kijken nabij London. Sapphire zwart met cremebeige lederen interieur.

 

De wagen heeft duidelijk wat zorg aan de buitekant nodig. Wat parkeerputjes rondom en een zwarte lak die eens gedetailled moet worden. Maar hij heeft slechts 144000km en technisch werd hij mooi verzorgd bij BMW. Enige wat hij wil zijn nieuwe remblokjes achteraan.

 

Ah ja, en d'r moet ook een brede zwarte zonneband van de voorruit. Het was wel een wagen van Russen :lol:

 

We zijn dus nu efkes gestopt in Maidstone om te maffen en morgen naar den Belgiek.

 

Stop één wordt Wax-it voor detailingproducten en wat goede raad. ... En als hij mij van die zonneband op de voorruit kan vanaf helpen ... :D

 

Tot hiertoe rijdt het ding wel redelijk goed en met 8.7L verbruikt hij verrassend weinig.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

GSM is aan't laden en even niet binnen handbereid.

't Is ne zwarte met geblindeerde achterruiten, individual geblindeerde voorste zijruiten, meest degoutante zonneband die ik ooit zag (verwijderd door de vriendelijke mens van wax-it) en der zat nen baseballknuppel in de koffer, zo waren Swede en ik direkt op ons gemak toen die dikke Rus de koffer open trok :lol:


De auto heeft echt precense en de wielen zijn voor mij perfect, zweed wil er andere op. (maar ik zou deze houden als wintervelgen, als ge da al nodig hebt in het zuiden van frankrijk)

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jama 't is zo ze vriend! Wa valt daar nie aan te geloven? Ok hij heeft geen ambriage die niet geswapt werd tijdens een motorswap maar de rest is er hoor!

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij basht niet echt op BMW, sterker nog hij is een groot liefhebber van de meer oudere benzinekarren, zo heeft hij toch even serieus staan kwijlen op asserti z'n M5.

Hij kan alleen niet goed tegen dat opgehemel van die bmw dieselkoten, ik ook nie echt in feite.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij basht niet echt op BMW, sterker nog hij is een groot liefhebber van de meer oudere benzinekarren, zo heeft hij toch even serieus staan kwijlen op asserti z'n M5.

Hij kan alleen niet goed tegen dat opgehemel van die bmw dieselkoten, ik ook nie echt in feite.

Dan geloof ik nog niet dat het ooit een diesel zou zijn :D

 

Ik blijf gokken S600.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok .. een Beemer, maar dat 730d lijkt er toch een photoshoppie.

 

mmmm .. 760i :ninja:

 

The Swede - de nieuwe VIPdriver. Ziet maar dat hij u niet in brant steekt CX ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok .. een Beemer, maar dat 730d lijkt er toch een photoshoppie.

 

mmmm .. 760i :ninja:

 

The Swede - de nieuwe VIPdriver. Ziet maar dat hij u niet in brant steekt CX ;)

Idd:lol:

740i?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry voor de radiostilte. Erg bezig geweest mij te amuseren met RRD en Glenn in Monaco hier. :D

 

Goeie auto. Paar dingetjes die moeten vervangen worden. Ergens een wiellager of bus van de ophangingsarmen vooraan. Niks direct merkbaar echter. Het rijdt heel erg goed en madame is er content mee. (volgens Tim moet ze wel iets minder hard op het gaspedaal leren duwen :lol: ).

 

En mij gedacht heeft hij comfort access en marcheren de sensoren in de deurklink niet. Al is het nu geen vreselijke taak om met het knoppeke de auto open en dicht te doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

GSM is aan't laden en even niet binnen handbereid.

't Is ne zwarte met geblindeerde achterruiten, individual geblindeerde voorste zijruiten, meest degoutante zonneband die ik ooit zag (verwijderd door de vriendelijke mens van wax-it) en der zat nen baseballknuppel in de koffer, zo waren Swede en ik direkt op ons gemak toen die dikke Rus de koffer open trok :lol:

De auto heeft echt precense en de wielen zijn voor mij perfect, zweed wil er andere op. (maar ik zou deze houden als wintervelgen, als ge da al nodig hebt in het zuiden van frankrijk)

 

Ik geloof dat er over die Indiviual ruitenblindering inderdaad nog een film is getrokken van achteren. Als dat zo is, ga ik die er wel uitknallen. Die voorruiten zijn al donker genoeg.

 

En die mongolenvelgen gaan er ook vanonder binnenkort. Fleabay een setje Y-126 zoeken :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

pakt eerst eens deftige foto's, want van die bmw-velgen ken ik de botten en die styling nummers zeggen me niets (en ik te lui om te googlen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

pakt eerst eens deftige foto's, want van die bmw-velgen ken ik de botten en die styling nummers zeggen me niets (en ik te lui om te googlen)

Dit zijn z'n velgen als ik me niet vergis:

BMW_E65_front_20080719.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

pakt eerst eens deftige foto's, want van die bmw-velgen ken ik de botten en die styling nummers zeggen me niets (en ik te lui om te googlen)

 

 

Dit zijn z'n velgen als ik me niet vergis:

BMW_E65_front_20080719.jpg

 

Juist. En dezelfde kleur. Alleen is de binnenkant in crèmekleurig leder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij basht niet echt op BMW, sterker nog hij is een groot liefhebber van de meer oudere benzinekarren, zo heeft hij toch even serieus staan kwijlen op asserti z'n M5.

Hij kan alleen niet goed tegen dat opgehemel van die bmw dieselkoten, ik ook nie echt in feite.

 

Mijne volgenden wordt toch nen 520d GT voor mij en een F239.9 14d voor mijn madame.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid