Ga naar inhoud

Lexus LS430 of... ?


The Swede

Aanbevolen berichten

:ninja:

 

Ik vrees dat ik nie mee ben :lol:

 

Lang geleden op het toenmalige autoforum was er een gast die aan het verkondigen was dat zijn vader een M6 had, dat ze in een kasteel woonden etc. Niemand geloofde er iets van dus gTa vroeg toen een geschreven boodschap samen met de M6 en het kasteel op foto. Zo geschiedde: een foto met een kasteel, M6 en een A4 blaadje met "gTa, hang eraan".

 

Een stukje forumgeschiedenis. :D

Epic :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

:lol:

 

Ik moet zeggen, ik zou er mijn tijd niet aan verdoen. Als iemand het niet gelooft, dan heeft hij een probleem, niet ik.

 

En als er al een foto zou gezet worden om te bewijzen dat ik niet zever, dan zou het er eentje zijn die een stuk duidelijker maakt wat ik denk...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IMG_0807.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

is die bril van lindberg?

 

Nee gij, dat was die van mij !

 

 

 

(geen idee van welk merk hij was)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou het kunnen dat ik vorige week zondag uwe (vorige) GS 430 op de E40 richting Calais heb zien rijden? Was een 02 meen ik..

Link naar reactie
Delen op andere sites

:lol:

 

Ik moet zeggen, ik zou er mijn tijd niet aan verdoen. Als iemand het niet gelooft, dan heeft hij een probleem, niet ik.

 

En als er al een foto zou gezet worden om te bewijzen dat ik niet zever, dan zou het er eentje zijn die een stuk duidelijker maakt wat ik denk...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IMG_0807.jpg

Doet me direkt denken aan

dw50q9.jpg

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou het kunnen dat ik vorige week zondag uwe (vorige) GS 430 op de E40 richting Calais heb zien rijden? Was een 02 meen ik..

 

Indien Marketa er heel snel even van Zuid Frankrijk naar Belgie is mee gereden en er is in geslaagd om via Calais gauw nog terug thuis te geraken terwijl wij met de BMW naar het Zuiden reden die dag... dan is dat mogelijk. ;)

 

Ik denk niet. De wagen is in Frankrijk gebleven en werd gisteren door een man van Aix opgepikt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Val ik nou effe van m'n stoel. :lol:

 

Allez, benieuwd of 't bevalt. En hopelijk niet teveel kosten...

 

Sorry gTa maar zalig gedaan van die gast :lolz:

Die foto's ook,vooral die van zichzelf :lol:  :lol:

(trouwens z'n huidige avatar al gezien?) 

 

Ge moet gij geen sorry zeggen :D z'n reactie was idd grappig ... maar 't feit blijft dat 'ie pertinent ongelijk had, en zich er zo nog mooi uit proberen muizen heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Val ik nou effe van m'n stoel. :lol:

 

Allez, benieuwd of 't bevalt. En hopelijk niet teveel kosten...

 

 

Ge moet gij geen sorry zeggen :D z'n reactie was idd grappig ... maar 't feit blijft dat 'ie pertinent ongelijk had, en zich er zo nog mooi uit proberen muizen heeft.

 

Hoezo hij had ongelijk?

 

Ik dacht dat jij zij dat hij geen M6 en kasteel had en hij dat wel degelijk bewees... :mellow:

 

 

PS: Waarom van uwe stoel gevallen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind ook wel dat hij altijd beleefd en deftig antwoord,en niet naast z'n schoenen loopt,ik denk niet dat het een slechte gast is.

Ook z'n toenmalige kar,een picnic   :lolz:

Link naar reactie
Delen op andere sites

'k Begin mij al zorgen te maken.

 

Madame komt juist thuis: "I really like my new car. It's really very fast when you push it".  ... :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

'k Begin mij al zorgen te maken.

 

Madame komt juist thuis: "I really like my new car. It's really very fast when you push it".  ... :unsure:

:inlove: BMW 6cil diesel  :bb:  Lexus V8 nafte

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

:inlove: BMW 6cil diesel  :bb:  Lexus V8 nafte

 

Ha ja, dat FENOMENAAL koppel, hé :D

 

En dan natuurlijk die chip die hem 472pk meegeeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uw madam heeft dan ook een relatief zware voet.

Ik was niet geheel op mijn gemak toen ze van de berg afstormde in een ketel waar ze nog nooit mee had gereden die +/- 10 cm breder is dan haar vorige :lol:

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Uw madam heeft dan ook een relatief zware voet.

Ik was niet geheel op mijn gemak toen ze van de berg afstormde in een ketel waar ze nog nooit mee had gereden die +/- 10 cm breder is dan haar vorige :lol:

Jij hebt nogal snel schrik in een auto... Herinner me iets van mij als chauffeur en jij en Parsifal als passagier in een Jeep toen ik moest keren aan de kaairand...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uw madam heeft dan ook een relatief zware voet.

Ik was niet geheel op mijn gemak toen ze van de berg afstormde in een ketel waar ze nog nooit mee had gereden die +/- 10 cm breder is dan haar vorige :lol:

 

:lolz:

 

Ik hoorde ook zo iets van "I was quite suprised. Tim really is a big girl in a car"  :D

 

Of nog "I tend to copy your driving style"... RIIIIGGGHHHT !!! :wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid