Ga naar inhoud

Lexus LS430 of... ?


The Swede

Aanbevolen berichten

:lolz:

 

Ik hoorde ook zo iets van "I was quite suprised. Tim really is a big girl in bed"  :D

 

Of nog "He tries to copy your riding style"... RIIIIGGGHHHT !!! :wacko:

 

 

Zak :D

 

You're welcome. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor degenen die nog altijd niet begrijpen waarom ik liever een oudere topwagen koop met een dikke motor erin ipv zo een nieuw overprijsd ****** mormel, bij deze mijn gedachtengang even in beeld gebracht.

 

 

 

 

image001_zps6c0c69fd.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pre 'owed' ?

 

Zagen we ook al. Geen idee... Maar "who cares?" als er zo een stel benen in je badkamer staan... :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoezo hij had ongelijk?

 

Ik dacht dat jij zij dat hij geen M6 en kasteel had en hij dat wel degelijk bewees... :mellow:

 

 

PS: Waarom van uwe stoel gevallen?

 

Had niet gedacht dat je diesel in overweging nam, that's why.

 

Waarom zou ik zeggen dat iemand geen kasteel heeft (ook al is het van de papa) en geen M6, als 'ie al foto's had gepost van beide én ik (weliswaar van ver) weet wie die familie is? Hij is zelf bijzonder hard opgevlogen toen ik 'm wees op 't feit dat z'n stelling "we hebben een Marcus Neiman M6" klinklare nonsens was. Enkele post-edits en een resem snoeverige verwijten later, inclusief "hang eraan"-pic, was 'ie erin geslaagd om ieders aandacht af te leiden van 't feit dat 'ie eerst wou beweren dat dat wél zo was en dat 'ie op een leugentje werd betrapt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Trouwens, Zweed, gij moet deze pic gebruiken, niet de herinterpretatie van Aston Martin:

 

bmwpremiumselectionusedcars.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Trouwens, Zweed, gij moet deze pic gebruiken, niet de herinterpretatie van Aston Martin:

 

bmwpremiumselectionusedcars.jpg

 

 

BMW Griekenland... 'nough said :lol:

 

PS: Maar gij zijt ook niet "de eerste", hé ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uiteraard niet! Goed zot om zo'n dingen te kopen tegen nieuwprijs, imo.

 

Die affiche is internationaal gebruikt, enkele jaren terug. Heb die advertentie zelfs ooit in de AutoGids, gezien, of in AutoWeek, I don't remember.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uiteraard niet! Goed zot om zo'n dingen te kopen tegen nieuwprijs, imo.

 

Die affiche is internationaal gebruikt, enkele jaren terug. Heb die advertentie zelfs ooit in de AutoGids, gezien, of in AutoWeek, I don't remember.

 

Ik lees die niet meer. AutoWeek staat altijd vol onzinnige Hollandse praat en De AutoGids is sinds een tiental jaar echter verwaterd tot een publiciteitsmagazine geschreven door kleuters.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uiteraard niet! Goed zot om zo'n dingen te kopen tegen nieuwprijs, imo.

 

Die affiche is internationaal gebruikt, enkele jaren terug. Heb die advertentie zelfs ooit in de AutoGids, gezien, of in AutoWeek, I don't remember.

 

Heeft ook ffkes in de cinema gespeeld paar jaar terug.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft ook ffkes in de cinema gespeeld paar jaar terug.

 

En dus gelooft iedere kwakkel dat, als ge een BMW koopt, ge ook zo een vrouw kunt krijgen :D

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

En dus gelooft iedere kwakkel dat, als ge een BMW koopt, ge ook zo een vrouw kunt krijgen :D

 

Tja, wie een Aston kan kopen, kan hem ook zo een vrouw "kopen".

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, wie een Aston kan kopen, kan hem ook zo een vrouw "kopen".

 

Iemand die zelf (en eerlijk) de centen heeft bijeenverdiend om zich een Aston te kopen, heeft doorgaans genoeg persoonlijkheid dat hij vrouwen vanzelf krijgt.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Iemand die zelf (en eerlijk) de centen heeft bijeenverdiend om zich een Aston te kopen, heeft doorgaans genoeg persoonlijkheid dat hij vrouwen vanzelf krijgt.

 

ja die minderheid wel :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

monacoblauw?

kennis van mij heeft net z'n 7 aan de garage overgelaten.

't Was wel een benzine, dus niet voor u waarschijnlijk. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

monacoblauw?

kennis van mij heeft net z'n 7 aan de garage overgelaten.

't Was wel een benzine, dus niet voor u waarschijnlijk. :D

 

Nee, Carbonzwart deze.

 

Nen 7 benzine in Belgie?? :wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

vrienden van ons zweren bij benzine bij al hun wagens.

ja er lopen nog zotten rond zoals u. :D

 

Ha, wel ik wil bewijzen dat een BMW diesel wel degelijk brol is, dus heb ik ons een 730d gekocht.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

ze verkopen de benzine ook uit miserie hoor. veel te veel kosten aan. (ergens een olielek en het zou een 3000€ kosten ofzo om te maken) dus verkopen ze hem en hebben ze een 5gt (benzine gekocht) hun andere is een ml350, sl 350, vette, crossblade, en nog wat naften :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

ze verkopen de benzine ook uit miserie hoor. veel te veel kosten aan. (ergens een olielek en het zou een 3000€ kosten ofzo om te maken) dus verkopen ze hem en hebben ze een 5gt (benzine gekocht) hun andere is een ml350, sl 350, vette, crossblade, en nog wat naften :D

 

Allez. Sukkelaars :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, Carbonzwart deze.

 

Nen 7 benzine in Belgie?? :wacko:

 

Mijn nonkel heeft ook een 7 benzine. Een 740i als ik mij goed herinner.

Klaagt over het verbruik, maar rijdt er dagelijks max 10km mee in stadsverkeer. Hij klaagt al een 3tal jaar over het verbruik, maar gaat die wel blijven oprijden, zoals de rest van zijn wagens

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid