Ga naar inhoud

Lexus LS430 of... ?


The Swede

Aanbevolen berichten

Mijn nonkel heeft ook een 7 benzine. Een 740i als ik mij goed herinner.

Klaagt over het verbruik, maar rijdt er dagelijks max 10km mee in stadsverkeer. Hij klaagt al een 3tal jaar over het verbruik, maar gaat die wel blijven oprijden, zoals de rest van zijn wagens

 

10.189 BMW's te koop op autoscout24.be

1.841 daarvan op benzine

 

 

293 7 series te koop op autoscout24.be

57 op benzine

 

Kortom, de ratio 7 series op benzine is stukken positiever dan BMW"s op benzine!

Link naar reactie
Delen op andere sites

logisch want meer dan de helft zijn leasebakken. en 't zijn de grotere die door meer vermogende mensen gekocht worden, die dan ook minder om de benzinekost geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn nonkel heeft ook een 7 benzine. Een 740i als ik mij goed herinner.

Klaagt over het verbruik, maar rijdt er dagelijks max 10km mee in stadsverkeer. Hij klaagt al een 3tal jaar over het verbruik, maar gaat die wel blijven oprijden, zoals de rest van zijn wagens

 

 

Typisch. De Vlamingen kunnen dan ook niks anders dan klagen en memmen over alles.

 

Als het teveel verbruikt, spaar u 90000 Euro uit en neem de bus ?

 

 

logisch want meer dan de helft zijn leasebakken. en 't zijn de grotere die door meer vermogende mensen gekocht worden, die dan ook minder om de benzinekost geven.

 

Het klopt wel dat in lease in Belgie de diesels duidelijk heilig zijn, waarschijnlijk wegens herverkoop.

 

Ik merkte twee weken terug in Brussel dat de Senior Partner van een groot consulting bedrijf een 640d GC als bedrijfswagen had. (Thuis heeft hij wel nog een X5M en een C63 AMG :lol: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

10.189 BMW's te koop op autoscout24.be

1.841 daarvan op benzine

 

 

293 7 series te koop op autoscout24.be

57 op benzine

 

Kortom, de ratio 7 series op benzine is stukken positiever dan BMW"s op benzine!

 

Hoeveel van die benzineketels zijn jonger dan pakweg 10j?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Typisch. De Vlamingen kunnen dan ook niks anders dan klagen en memmen over alles.

 

Als het teveel verbruikt, spaar u 90000 Euro uit en neem de bus ?

 

Ze hebben ook een Cayenne en die is de reden waarom hij net die 740i gekocht heeft. Het benzineverbruik viel beter mee met die cayenne dan dat ze gedacht hadden.

 

En het is niet dat hij altijd pauper-versies koopt : hij heeft nog een 300TDT gehad (al twijfel ik over de turbo en hijzelf ook) die hij op 600k kilometers gezet heeft en die erna was een E270CDI station en hij heeft er ook zoveel km op gezet en nu is hij verhuist, woont dichter bij zijn werk en koopt zichzelf een nafteke om die korte verplaatsing (2x 5 km) te doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze hebben ook een Cayenne en die is de reden waarom hij net die 740i gekocht heeft. Het benzineverbruik viel beter mee met die cayenne dan dat ze gedacht hadden.

 

En het is niet dat hij altijd pauper-versies koopt : hij heeft nog een 300TDT gehad (al twijfel ik over de turbo en hijzelf ook) die hij op 600k kilometers gezet heeft en die erna was een E270CDI station en hij heeft er ook zoveel km op gezet en nu is hij verhuist, woont dichter bij zijn werk en koopt zichzelf een nafteke om die korte verplaatsing (2x 5 km) te doen.

 

Goed, maar je koopt je toch geen BMW 740i om dan te klagen over het verbruik??

 

En als je een Cayenne gewend bent, dan weet ik niet waarom hij klaagt over het verbruik van de 740i want die moet normaal minder verbruiken dan een Cayenne V8. (tenzij er iets flink fout mee is).

De 750i hier verbruikt een 12.5L. En da's allemaal kleine ritten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed, maar je koopt je toch geen BMW 740i om dan te klagen over het verbruik??

 

En als je een Cayenne gewend bent, dan weet ik niet waarom hij klaagt over het verbruik van de 740i want die moet normaal minder verbruiken dan een Cayenne V8. (tenzij er iets flink fout mee is).

De 750i hier verbruikt een 12.5L. En da's allemaal kleine ritten.

 

Met de Cayenne rijdt mijn tante : haar rijstijl kennende had hij veel meer verwacht :lol: Maar hij dacht zelf dat hij mister eco was, wat duidelijk niet het geval is.

 

Maar buiten dat klaagt hij niet, die auto heeft alles wat hij wil en hij is er heel content mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10.189 BMW's te koop op autoscout24.be

1.841 daarvan op benzine

 

 

293 7 series te koop op autoscout24.be

57 op benzine

 

Kortom, de ratio 7 series op benzine is stukken positiever dan BMW"s op benzine!

 

Die conclusie volg ik ni...

 

1841/10189 = 18,1%

57/293 =19,5%

 

Ok, tis ietske beter, maar stukken?

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Die conclusie volg ik ni...

 

1841/10189 = 18,1%

57/293 =19,5%

 

Ok, tis ietske beter, maar stukken?

 

Of dus in simpele termen: meer dan 80% van de BMW klanten vinden imago belangrijker dan inhoud... :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid