Ga naar inhoud

Lexus LS430 of... ?


The Swede

Aanbevolen berichten

Met M-pack?

 

Nee. Anders gaat den dirk op autoforum weer zeggen dat ik zeventwintigenhonderd euro aan het uitgeven ben om te bewijzen dat een M-pack brol is...

 

Toch wel tof, hé, genoeg geld verdienen dat ge het kunt uitgeven aan de foute auto en dat gewoon om een punt te bewijzen tegen een nest gefrustreerden van een autoforum... die ge nooit gaat zien :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mag ik die 7 dan hebben als de grap voorbij is? Ben toevallig opzoek naar een BMW.

 

Dan gaat ge dat met de Matthias moeten uitvechten :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uhu *grijns*

Mijn woorden 17.3 minuten na aankoop: "als ge hem niet meer moet of de madam wilt hem niet ben ik de eerste in rij om da spel over te pakken"



:D

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

ondanks dat cx wat fitter is de laatste tijd wil ik voor een zeven toch al eens knokken

Ik wil u voor die auto gerust nen djoef op de muil verkopen!

Met griendelijke vroet

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is uw mening over de e36 compact swede?

 

318ti was best nog lollig destijds. Beke in de lijn van de vroegere kleine BMW's à la 1602 en 2002: kleine compacte sportieveling.  Eigenlijk is ook een gewone 316i Compact nog een best leuk wagentje die die filosofie meedraagt.

 

Zijt gij misschien de pippo die een Vectra via RRD wil verkassen en een BMW met M-pack wil kopen ? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil u voor die auto gerust nen djoef op de muil verkopen!

Met griendelijke vroet

 

Leuk, leuk.

 

Eens ik een BMW koop, beginnen ze er al voor te vechten. Volgende keer zal ik maar weer ne naft kopen :mellow:

Link naar reactie
Delen op andere sites

745d bedoel je :D

 

Dat ander model inderdaad dat een V8 TD had, als ik me niet vergis. Nooit in UK ingevoerd wel, dus nooit op gelet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan gaat ge dat met de Matthias moeten uitvechten :D

Bwah, das toch een pluimgewichtje geworden... No problemo!!

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geloof er nog altijd niets van tot ik een foto van de toerenteller met een persoonlijke boodschap van the swede himself erbij zie.

Leg dat eens goed uit?? :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nof nooit meegemaakt dat je hier moet bewijzen dat je een auto hebt gekocht... :lolz:

 

Jamaar gij zijt ook een geval apart hé, bij iedereen anders geloof ik dat direct maar bij jou heb ik zoiets van " ik ga me niet laten vangen"

 

Dat gezegd zijnde geloof ik het nu toch al ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leg dat eens goed uit?? :lol:

 

Ahwel, 't staat er toch? :D

 

Foto van de toerenteller van die ketel met een persoonlijke boodschap van jouzelf bij (op papier geschreven ofzo) :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahwel, 't staat er toch? :D

 

Foto van de toerenteller van die ketel met een persoonlijke boodschap van jouzelf bij (op papier geschreven ofzo) :D

 

Jamaar, mijn vriendin is photoshop experte...

 

Ik ken een gemakkelijker oplossing: Ge komt langs en ge overtuigt uzelf ;)

 

Hiernast is juist een goed hotelleke. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

:ninja:

 

Ik vrees dat ik nie mee ben :lol:

 

Lang geleden op het toenmalige autoforum was er een gast die aan het verkondigen was dat zijn vader een M6 had, dat ze in een kasteel woonden etc. Niemand geloofde er iets van dus gTa vroeg toen een geschreven boodschap samen met de M6 en het kasteel op foto. Zo geschiedde: een foto met een kasteel, M6 en een A4 blaadje met "gTa, hang eraan".

 

Een stukje forumgeschiedenis. :D

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid