Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Tjiens, is dat nu geen rode?

:)

Tettekop!

Das voor de mensen met een zwartwit beeldscherm!!!!!! 

:D

Geplaatst:

eens met de configurator gespeeld, ge kunt daar toch eindeloos mee doorgaan  :lol:  al die gadgets man.
Op zich ben ik nog vrij verrast dat een uitgebreid samengestelde S 63 AMG 4matic L op zo'n 192.000 komt. Veel geld, maar voor een wagen die toch bijna op Maybach/RR niveau staat toch nog aanvaardbaar IMO.

Geplaatst:

200.000 euro voor een auto is aanvaardbaar. De wereld is om zeep :D.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik meen mij nog te herinneren dat onze S500 op zo'n 180k neerkwam in der tijd. Dan vind ik 193k voor een nieuwe S63 best meevallen.

Geplaatst:

Gewoon een jaar wachten en 2ehands kopen, dan betaal je de helft ofzo...

Geplaatst:

De eerste S klasse's zijn belachelijk cheap van de W221.

Geplaatst:

Zelfs 6 maanden en dus jonge occasie kan al enkele tienduizenden euri schelen.

Geplaatst:

Euro.

Euri. (Grappig meervoud)

Euri's?

Da's zoals quotas of museas.

Geplaatst:

Euro.

Euri. (Grappig meervoud)

Euri's?

Da's zoals quotas of museas.

Ja ik doelde inderdaad op het grappig meervoud, wist niet dat euri's niet bestond

Geplaatst:

Fok, ding is beestig. Nog altijd geen fan van de overdaad in het interieur en dat gatlelijke stuur, maar voor de rest ... :inlove:

S_01_a.jpg

S_01_b.jpg

S_01_c.jpg

S_01_d.jpg

S_01_e.jpg

228.000 euroots = een peulenschil !

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Vazjoll, we hebben dezelfde smaak qua kleurencombo! :up:

Geplaatst:

Heb die exterieurkleur gekozen bij gebrek aan beter, wat mij betreft. Ik zou 'm via designo in 't Porsche dark olive metallic of in 't BMW Individual aegean bleu metallic laten steken, denk ik.

Binnenin heb ik problemen met al die kriskras-stikkingen. Maar met de interieurkleuren kan ik leven.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

ik vind die 63 motor wel niet echt passen in een s, ik vraag mij af in welke mate ge nog van die motor kunt genieten met zo veel demping en gewicht, liever een geraffineerde 600 v12 of gewoon een 500 wat ook wel genoeg zal zijn. 

Geplaatst:

Stuur is niet bepaald knap, maar 'k vind het wel een leuke verwijzing naar vroeger.

Geplaatst:

de koning (allez de oude) zat ook in een 500 tijdens het défilé. :D

Geplaatst:

Blijft toch de ultieme bazenbak zo'n 63

Geplaatst:

ik vind die 63 motor wel niet echt passen in een s, ik vraag mij af in welke mate ge nog van die motor kunt genieten met zo veel demping en gewicht, liever een geraffineerde 600 v12 of gewoon een 500 wat ook wel genoeg zal zijn.

63 is juist leuk in zo een kist. Oke, 65 is leuker, maar eigenlijk overdone.

Geplaatst:

@@Carlito hoe 'extreem' zijn de running costs van zo'n 65 AMG in feite? 

Geplaatst:

Volvo V60 D6 Hybrid mag alleszins worden uitgerust met trekhaak.

Volvo is altijd eigenaardig geweest op vlak van dergelijke regels. Uiteindelijk komen ze ook weg met 17" op een D2 DrivE. 

Geplaatst:

Heeft toch 900 Nm, zal wel vooruit gaan toch :)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid