Ga naar inhoud

318d touring versus V60 D3


tuscani

Welke kiezen?  

27 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke kar kiezen?

    • BMW 318d Touring
    • Volvo V60 D3
    • Nen echten otto


Aanbevolen berichten

Denk dat een automaat makkelijker gaat te herverkopen zijn.

gps zal beter zijn vermoed ik, welke ik niet aangevinkt heb. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een CLS :inlove:

 

Forumlid Alexanderr heeft er een die toevallig eens langs de opticien moet passeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je met zijn beperkingen rekening moet houden .... 't lijkt of ze jou in een rolstoeleke willen duwen man!

:lol:

Ik vreesde al dat zoiets verkeerd geinterpreteerd zou worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier in belgie moet je van niets verschieten als ze opeens met terugwerkende kracht gaan werken.

ze beginnen door te hebben dat er veel sportwagens en luxewagens verwisseld worden voor lv's. (kijk naar die aannemer met zijn ferrari die dan gewoon 2 ram srt's kocht) al het geld dat ze nu mislopen willen ze inperken door de begrenzer er op te plaatsen en het zo minder aantrekkelijk te maken. dus zou er niet van verschieten als ze opeens een wettekst in elkaar flansen waar ze terug gaan in tijd.

 

en qua uitstoot scoren de bmw en de volvo precies wel goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier in belgie moet je van niets verschieten als ze opeens met terugwerkende kracht gaan werken.

ze beginnen door te hebben dat er veel sportwagens en luxewagens verwisseld worden voor lv's. (kijk naar die aannemer met zijn ferrari die dan gewoon 2 ram srt's kocht) al het geld dat ze nu mislopen willen ze inperken door de begrenzer er op te plaatsen en het zo minder aantrekkelijk te maken. dus zou er niet van verschieten als ze opeens een wettekst in elkaar flansen waar ze terug gaan in tijd.

 

en qua uitstoot scoren de bmw en de volvo precies wel goed.

 

Je neemt toch geen diesel meer neem ik aan?

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sowieso: graag :D

Ben wel eens benieuwd hoe dat rijdt. Echt. In de positieve zin.

 

Ie rijdt alvast vooruit en achteruit B):lol: .

 

Maar voor mij OK hoor, dan heb ik al wat doelen om naar toe te rijden en een extra reden om kilometers op de teller te zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je neemt toch geen diesel meer neem ik aan?

 

De belastingen en 2dehands kopers bepalen blijkbaar met wat hij gaat rijden, dus eigenlijk is Tuscani maar een tussenpersoon in heel die keuze van die wagen ;) Ah ja en zijn vrouw heeft ook nog haar zeg uiteraard :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

't is misschien raar verwoord, maar dat speelt een rol ja.

ik rij geen 10j met een wagen dus wil ik bij de verkoop ervan er ook niet blijven mee zitten of hem aan een dumpingsprijs verkopen.

ik ben idd dan een soort van tussenpersoon die de wagen verkoopt als hij gerodeerd is. :D

de coupé had 55K op 5j en de ford heeft er momenteel 65K. (op 5j en een paar maand)

Link naar reactie
Delen op andere sites

weet ik nog niet.

daarvoor zou ik eerst een overnameprijs moeten weten, en tot op heden nog geen tijd gehad om eens langs te gaan.

maandagvoormiddag is men enige vrije dag, en aangezien het nu een feestdag is, zal het pas de week nadien zijn.

ben ook nog op een financieringssimulatie aan het wachten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wim,

Heb je al eens met die mazda 6 gereden? Ik vind het interieur niet je dat, maar het aandrijfgeheel vond ik by far superieur tegenover sl wat je hier voorstelt.

Je zou toch eens over het interieur moeten kijken en er is mee rijden. Nog nooit een 4 cilinder diesel gezien die zo stil, trillingsarm en vooral sportief is. Het ding trekt zonder aarzelen richting 5000+ toeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

't is misschien raar verwoord, maar dat speelt een rol ja.

ik rij geen 10j met een wagen dus wil ik bij de verkoop ervan er ook niet blijven mee zitten of hem aan een dumpingsprijs verkopen.

ik ben idd dan een soort van tussenpersoon die de wagen verkoopt als hij gerodeerd is. :D

de coupé had 55K op 5j en de ford heeft er momenteel 65K. (op 5j en een paar maand)

Allez man. Koop eens een 2dehands van een paar jaar oud met een leuke benzinemotor in!

Ge gaat ht u niet beklagen. En zolang je niet kiet voor een 5 liter, geraak je daar echt wel terug vanaf zonder al tveel verlies...

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Allez man. Koop eens een 2dehands van een paar jaar oud met een leuke benzinemotor in!

Ge gaat ht u niet beklagen. En zolang je niet kiet voor een 5 liter, geraak je daar echt wel terug vanaf zonder al tveel verlies...

 

Wat zit ge nu te zeveren man. Ik zou hem een full full full option Renault busje aanraden!

 

 

 

 

:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik wacht nog steeds op een financieringsvoorstel van de bank, en moet ook nog altijd men mondeo laten schatten. alles zit dus nog steeds in wacht.

maar potverdekke zondagavond moest ik naar een dansoptreden van lize en er stond een 3reeks identiek aan deze.

zelfde kleur, zelfde velgen, blauwe remzadels.

heel knappe combinatie

BMW-3er-Touring-F31-M-Sportpaket-330d-20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wim, stuur de details (bouwjaar, kilometers, motor, opties) eens via pm van de Mondeo (ook schades, toestand banden e.d.).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid