Ga naar inhoud

318d touring versus V60 D3


tuscani

Welke kiezen?  

27 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke kar kiezen?

    • BMW 318d Touring
    • Volvo V60 D3
    • Nen echten otto


Aanbevolen berichten

ze kunnen het ook eerlijk spelen en mij misschien nog bellen. ze weten dat ik aan het wachten was op een telefoon van hun. het was niet omgekeerd. zij gingen mij nog bellen voor een definitieve overnameprijs, en of ze de isofix er nog inkregen. omdat ik niets hoor bel ik zelf en dan hoor ik dat hij al verkocht is. als dat hun manier van zaken doen is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar ik heb dus de indruk dat audi niet graag verkoopt. :lol:

ik bel naar eupen voor die andere, of hij nog niet verkocht is. neen die is vrij want een werknemer bolt ermee. dan vraag ik of maandag mag langskomen. en dan gaat dat niet, pas vanaf dinsdag mag ik langskomen. ik leg uit dat ik zelf een zaak heb en enkel maandagvoormiddag kan komen en speciaal van aalst kom, en hun reactie is dat ze gingen terugbellen of mailen om te zeggen of het goed is. tot op heden nog niets gehoord.

*zucht*

straks zal het van miserie nog een bmw moeten worden. :D

maar sally heeft schrik voor in de winter, omdat ze alleen bmw in de problemen ziet dan, en de quattro leek haar wel tof in de sneeuw. :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, want een tweedehands E92 320d XDrive is 45892x duurder dan een tweedehands A4 2.0TDi Quattro?

als ik een oude sleur wil, kan ik evengoed met de mondeo blijven rijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

als ik een oude sleur wil, kan ik evengoed met de mondeo blijven rijden.

 

Een E91 X drive zal toch niet duurder zijn dan een vergelijkbare allroad he...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een V70 AWD? Of XC70? XC60? :D

 

ze kunnen het ook eerlijk spelen en mij misschien nog bellen. ze weten dat ik aan het wachten was op een telefoon van hun. het was niet omgekeerd. zij gingen mij nog bellen voor een definitieve overnameprijs, en of ze de isofix er nog inkregen. omdat ik niets hoor bel ik zelf en dan hoor ik dat hij al verkocht is. als dat hun manier van zaken doen is.

 

Wel, neem het me niet kwalijk tuscani, maar als ik nu even naar mijn situatie kijk, moet je eens volgende inbeelden; dealer heeft een goede klant waarvan hij weet dat hij niet zevert over overname en aankoopprijs. En die heeft ineens interesse in die A4. Dan versta ik best dat hij die laat gaan aan zijn goede klant. Versta me niet verkeerd, ik geef je geen ongelijk dat je over de prijs onderhandelt, in jouw geval (zo in 't wilde weg een dealer aanspreken als het ware) zou ik dat ook doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een V70 AWD? Of XC70? XC60? :D

 

 

Wel, neem het me niet kwalijk tuscani, maar als ik nu even naar mijn situatie kijk, moet je eens volgende inbeelden; dealer heeft een goede klant waarvan hij weet dat hij niet zevert over overname en aankoopprijs. En die heeft ineens interesse in die A4. Dan versta ik best dat hij die laat gaan aan zijn goede klant. Versta me niet verkeerd, ik geef je geen ongelijk dat je over de prijs onderhandelt, in jouw geval (zo in 't wilde weg een dealer aanspreken als het ware) zou ik dat ook doen.

ik was niet aan het onderhandelen over de prijs. ;)

alles was zo goed als rond.

37900€ en zwarte ruiten erbij was al afgesproken. ik kreeg voor de ford 6000€ en heb hem eerlijk verteld dat ik bij bmw 8000€ kreeg. hij heeft toen rondgebeld en kwam al op 6500€, en aangezien hij dezelfde dag naar duitsland moest en donderdag of vrijdag ging terug zijn, hadden we afgesproken dat hij mij dan ging terugcontacteren, met eventueel  hogere biedingen. ik zei dat het goed was, en dat ik ging wachten tot dan, om dan de maandag nadien alles te regelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus je was wel nog aan het onderhandelen over de prijs ;). Niet over de aankoopprijs, maar over de overname. Die zogezegd rechtstreeks via een opkoper zou gaan. Yeah ...

Ik vermoed heel sterk dat de uiteindelijke koper een vaste klant was die hem meer zekerheid op de deal bood.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begrijpelijk dat de verkoper 'm verkocht heeft.

Beter een verkochte auto dan een misschien verkochte auto.

Alleen had-ie wel even mogen bellen om te verwittigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid