Ga naar inhoud

318d touring versus V60 D3


tuscani

Welke kiezen?  

27 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke kar kiezen?

    • BMW 318d Touring
    • Volvo V60 D3
    • Nen echten otto


Aanbevolen berichten

't is misschien raar verwoord, maar dat speelt een rol ja.

ik rij geen 10j met een wagen dus wil ik bij de verkoop ervan er ook niet blijven mee zitten of hem aan een dumpingsprijs verkopen.

ik ben idd dan een soort van tussenpersoon die de wagen verkoopt als hij gerodeerd is. :D

de coupé had 55K op 5j en de ford heeft er momenteel 65K. (op 5j en een paar maand)

 

Waarom koop je dan een nieuwe? Je zal altijd een groot waardeverlies moeten slikken als je een nieuwe koopt en verkoopt na 5 jaar. Een diesel kopen met een "goede" herverkoopwaarde om dat te beperken is toch een beetje een omgekeerde redenering. Laat dan iemand anders het grootste waardeverlies slikken, geniet er een paar jaar van en stamp die dan aan een redelijke prijs buiten. Met de kilometers die jij maar doet zou ik eentje durven kopen waar er al wat kilometers op staan en die verkopen vooraleer hij de 100 000 km bereikt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

volvo is eigenlijk afgeschreven. hij blijft mooi vooral in r uitvoering, maar de koffer is me te klein.

Schrap die A4 dan ook maar, dat is ook geen "ruimtewonder" door die schuin aflopende achterkant.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig is de BMW 3 qua kofferruimte de referentie in zijn klasse.  :fp:

 

Tgoh, laatste model is ruimer geworden en je kan er meer in de hoogte mee weg dan in de A4.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tgoh, laatste model is ruimer geworden en je kan er meer in de hoogte mee weg dan in de A4.

 

Ja, goed, maar een BMW 3 nemen voor de kofferruimte is als een Playboy kopen voor de artikels.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, goed, maar een BMW 3 nemen voor de kofferruimte is als een Playboy kopen voor de artikels.

ik maak een vergelijk tussen de volvo, audi  en de bmw. als ik puur  een grote koffer wil koop ik me wel een viano.

tussen de 3 kandidaten (4 als je de Q5 meetelt) valt de volvo voor mij af wegens de kleine koffer tegenover de rest.

de mazda 6 bv. heeft een zelfde koffer als men mondeo, en die is vanbuiten ook mooi voor sally. maar het interieur blijft saai.

Link naar reactie
Delen op andere sites

volvo is eigenlijk afgeschreven. hij blijft mooi vooral in r uitvoering, maar de koffer is me te klein.

 

En rijd belabberd,net zoals die audi's(ivm BMW)

Link naar reactie
Delen op andere sites

En rijd belabberd,net zoals die audi's(ivm BMW)

ook als hij quattro is?

ik heb trouwens altijd al FWD gehad, dus veel "slechter" zal het niet zijn zeker?

Link naar reactie
Delen op andere sites

En rijd belabberd,net zoals die audi's(ivm BMW)

ook als hij quattro is?

ik heb trouwens altijd al FWD gehad, dus veel "slechter" zal het niet zijn zeker?

Nee dat is wel waar..

Koop gewoon wat je zelf het mooiste vind.:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee dat is wel waar..

Koop gewoon wat je zelf het mooiste vind. :)

En rijd belabberd,net zoals die audi's(ivm BMW)

stam + t
K was erop aant wachten :inlove:
Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk wil je gewoon een BMW ondr de 25k?

neen, want dan koop ik dat wrak van u wel. al kom ik dan zelfs toe met 250€ waarschijnlijk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

pfff, ik heb onlangs met de V60 gereden en ik rij momenteel met de E91, dan wint de Volvo,de F30 kan mij met zijn 'ikhebinenenzijngatgereden-neus niet overtuigen)

maar als ik kijk naar de nieuwe octavia dan vrees ik dat ik eerder die kant zou opgaan als firmaslet: grotere koffer, meer opties voor 'tzelfde bestedingsbedrag:2.0tdi,DSG en duurste uitrustingsniveau voor ongeveer 28000€(firmakorting afgetrokken) dan komen de andere die hier genoemd werden niet in de buurt van

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid