Ga naar inhoud

Rally Nieuws


The Swede

Aanbevolen berichten

Meeke ook wel sterk gereden vond ik. Maar goed, 2de plaats voor Neuville is zo slecht nog niet ( = niet moeten vegen in Zweden) [emoji6]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Epische strijd, jammer dat het net niet was voor Neuville. 
Ik was bloednerveus voor de power stage gisteren!

Maar ik heb wel schrik van de Tanak. Ware het niet van zijn probleem, dan had ie hier wel (groot) verschil gewonnen :o 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Maxime S zei:

Epische strijd, jammer dat het net niet was voor Neuville. 
Ik was bloednerveus voor de power stage gisteren!

Maar ik heb wel schrik van de Tanak. Ware het niet van zijn probleem, dan had ie hier wel (groot) verschil gewonnen :o 

Tanak had ook nog wel een pakje geluk op de plaats waar Evans gecrasht is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎28‎/‎01‎/‎2019 om 09:31, Lotuzzz zei:

Tanak had ook nog wel een pakje geluk op de plaats waar Evans gecrasht is.

Ja maar in MC moet iedereen wel eens geluk hebben. Zie Ogier hierboven.

MC is één grote loterij, het ene moment heb je grip, de volgende bocht kom je volledig op het ijs terecht. Moet gigantisch moeilijk zijn! 
Neuville heeft jammer genoeg het geluk niet altijd aan zijn kant. Ogier daarentegen. Zowel vorig jaar als dit jaar toch echt wel twee keer serieus chance gehad ! 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ogier is een waardige kampioen hé, kan het hoofd koel houden en aan een stuur draaien.

Bij Citroën gaan ze blij zijn, eerste rally en al winnen :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ik eens een wat serieuzere rallystage ga doen. Ik heb een paar adressen gevonden in Engeland. Om dat de moeite waard te maken moet ge toch al 4-5 dagen uittrekken. Brexit kan misschien wat problemen geven maar Scandinavie is meteen een stuk duurder.

Zo'n one on one cursus lijkt me ook een stuk meer waar voor geld and een rally meedoen :)Tips zijn welkom, mogen via PM. Frankrijk? Duitsland?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, dragonfly zei:

:lolz: 

Dat kan verschillende betekenissen hebben , maar neem nu dit artikel https://edition.cnn.com/travel/article/how-brexit-will-affect-travel/index.html

Er zijn er die voorspellen dat de harde brexit op korte termijn voor enorme files gaat zorgen aan de grenzen. Dat is wat speculatief.

Het antwoord dat gegeven wordt is dat dat niet zal gebeuren want het UK heeft er belang bij dat het toerisme blijft toestromen.

Zo werkt het niet helemaal. Dat heet wishful thinking.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Maxime S zei:

Impressive! 

Maar toch ook impressionant om te zien hoeveel grip ze hebben. :o 

Dat is eerder een illusie, spikes ja maar dat alleen gaat je niet redden. Aparte rijstijl 😍

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, dragonfly zei:

Dat is eerder een illusie, spikes ja maar dat alleen gaat je niet redden. Aparte rijstijl 😍

Een illusie ? 

Grip doet geen afbreuk aan zijn kunnen hé? 

Zie die freinage en vooral het uitacceleren vanaf 0:40. Dat is echt verbluffend! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Maxime S zei:

Een illusie ? 

Grip doet geen afbreuk aan zijn kunnen hé? 

Zie die freinage en vooral het uitacceleren vanaf 0:40. Dat is echt verbluffend! 

Uiteraard maar bedoelde dat je moet weten hoe ermee om te gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou wel commentaar geven maar voor de meeste van de facebook posts die hier geplaatst worden moet ge dus inloggen met uw facebook account...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid