Ga naar inhoud

Rally Nieuws


The Swede

Aanbevolen berichten

4 uren geleden, Le Capri Mauve zei:

Ik zou wel commentaar geven maar voor de meeste van de facebook posts die hier geplaatst worden moet ge dus inloggen met uw facebook account...

En hier zie ik hem zonder inloggen. Wierdness.

https://www.facebook.com/MadsOstbergRally/videos/423612138445701/

aangepast door Le Capri Mauve
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Le Capri Mauve zei:

Ogier is niet de enige concurrent die op hoog niveau rijdt. Opvallend dat Neuville zich bekloeg over de auto. Doet die dat wel meer?

Niet zo vaak. Is me ook opgevallen.

Ogier vind ik toch nog altijd een enorm goeie piloot. Ik denk dat de Citroën nog niet op niveau van de Toyota of de Hyundai is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Maxime S said:

Niet zo vaak. Is me ook opgevallen.

Ogier vind ik toch nog altijd een enorm goeie piloot. Ik denk dat de Citroën nog niet op niveau van de Toyota of de Hyundai is. 

De Hyundai heeft enorm goede tractie, dat viel op tijdens de technische proeven, waaronder ook de Power Stage.

De laatste anderhalve kms (heel snel stuk) pakte Lappi een dikke 2s terug op Neuville. Bij Hyundai moeten ze serieus werken aan een betere motor. De Toyota is dan nog sterker in acceleratie. Zie je duidelijk tijdens de onboards. Op bepaalde stukken zie je dat de Toyota tov de Hyundai 5-6kph rapper is.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat ziet er wel als een hard bewijs uit dat de auto net iets trager is ( en Neuville zijn commentaar wordt beter gezien als zakelijk rapporteren wat het probleem is dan wel als klagen)

Nog niet bij stilgestaan dat vermogen een probleem/voordeel zou geven op sneeuw.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

zie het ook net. tanak rijdt plat en in KP12 is neuville 16' rapper dan evans. 4.5' tussen de twee, met morgen nog 50km te rijden.

de power stage is morgen, vanaf 12.00, te zien op la deux.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

16 sec is toch wel heel veel.
In de samenvatting hebben ze ook geen fout getoond.
Verstond er mij niet aan en heb zelfs nog eens gekeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, 3000 zei:

Das even sneu voor Evans! :o 

Amai... Nog efkes 2 plaatsen verliezen...

 

Part of the game! Mooie winst voor Neuville, al haalt ie zo niet veel in op Ogier natuurlijk. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stoem voor Evans. Want Neuville zou waarschijnlijk die tweede plaats veilig gesteld hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

jammer voor evans. schijnt ook niet echt zijn fout te zijn.

“I think it happened on a straight piece of road, a hole or piece of stone that had lifted. I felt it straightaway but tried to drive on it to see if we could minimise the time loss.”

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooie zege van Neuville! 

Jammer genoeg heb ik de wedstrijd niet echt kunnen volgen.

Waar kan je ergens samenvattingen zien, zonder te moeten betalen voor WRC+ ? Vind niet direct iets.

(en wat blijf ik de website wrc.com slecht vinden!!) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minutes ago, Maxime S said:

Mooie zege van Neuville! 

Jammer genoeg heb ik de wedstrijd niet echt kunnen volgen.

Waar kan je ergens samenvattingen zien, zonder te moeten betalen voor WRC+ ? Vind niet direct iets.

(en wat blijf ik de website wrc.com slecht vinden!!) 

Redbull tv al geprobeerd, die volgen dat meestal ook vrij close.

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid