Ga naar inhoud

Rally Nieuws


The Swede

Aanbevolen berichten

  • 4 weken later...

Ongetwijfeld. Zou mooi zijn als Andreas zijn 2e plaats kan houden en Ogier wat meer punten kan afsnoepen. Sordo slaagde er in het verleden nooit in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mikkelsen zou dit moeten kunnen vasthouden. 17s is niet gigantisch maar comfortabel genoeg dat hij zich niet opgejaagd voelt.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minutes ago, The Swede said:

Mikkelsen zou dit moeten kunnen vasthouden. 17s is niet gigantisch maar comfortabel genoeg dat hij zich niet opgejaagd voelt.

 

Zijn wel proeven waar je veel kan verliezen als je het tempo er niet goed in hebt. Je moet dus nog steeds echt pushen anders gaan de seconden er zo af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minutes ago, The Swede said:

Sordo is het probleem niet. Zo lang dat Mikkelsen stand houdt.

Sordo is wel het probleem. Hij verliest weer kostbare punten voor het constructeurs kampioenschap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

It's a win!

Jammer dat Meeke nog een leegloper had. Zo heeft Ogier weer meer punten dan verwacht.

Ook Tanak heeft nog net de 8ste plaats afgesnoept van Ostberg.

aangepast door lancer-evo
Link naar reactie
Delen op andere sites

16 hours ago, lancer-evo said:

Sordo is wel het probleem. Hij verliest weer kostbare punten voor het constructeurs kampioenschap.

Ik denk niet dat iemand wakker ligt van die constructeurstitel. Ik weet niet waarom ze daar zo een fanfare willen over maken.

Het is zelfs ronduit belachelijk wanneer je bvb Ford een advertentie ziet plaatsen “wereldkampioen bij de constructeurs” wanneer iedereen weet dat ze in elke wedstrijd door Loeb en zijn Citroën naar huis werden gereden. Welke auto is dan de snelste? ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, The Swede zei:

Ik denk niet dat iemand wakker ligt van die constructeurstitel. Ik weet niet waarom ze daar zo een fanfare willen over maken.

Het is zelfs ronduit belachelijk wanneer je bvb Ford een advertentie ziet plaatsen “wereldkampioen bij de constructeurs” wanneer iedereen weet dat ze in elke wedstrijd door Loeb en zijn Citroën naar huis werden gereden. Welke auto is dan de snelste? ;) 

Ik denk dat voor de marketingafdeling de constructeurstitel zelfs interessanter is. Uiteraard weet niet iedereen dat, hier op het forum al niet, laat staan gewone mensen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Constructeurstitel is enorm belangrijk. Er ligt een zeer hoge druk op de teams om dit titel binnen te halen. Het is niet voor niets dat Nandan bij Hyundai het veld moest ruimen voor Adamo. En dat is niet anders bij Toyota of bij Citroën. Ford is hier iets anders in daar dit eigenlijk een privateer team is (M-Sport), ook is met het huidig rijdersduo een constructeurstitel onmogelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De meeste mensen hebben geen idee over welke budgetten dit wel niet gaat. Een WRC auto kost vandaag zo'n 750.000 euro en ieder team heeft 8 auto's in roulatie (gelimiteerd volgens reglement). Dan spreek ik nog niet over het personeel die in dienst is, de spare parts die ze moeten hebben, de R&D voor die wagens, de logistieke zijde, de testen, de marketing,...

P.S. vervelend dat je maar een beperkte tijd je post kan editeren, kan dit worden  aangepast?

aangepast door lancer-evo
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, lancer-evo zei:

De meeste mensen hebben geen idee over welke budgetten dit wel niet gaat. Een WRC auto kost vandaag zo'n 750.000 euro en ieder team heeft 8 auto's in roulatie (gelimiteerd volgens reglement). Dan spreek ik nog niet over het personeel die in dienst is, de spare parts die ze moeten hebben, de R&D voor die wagens, de logistieke zijde, de testen, de marketing,...

P.S. vervelend dat je maar een beperkte tijd je post kan editeren, kan dit worden  aangepast?

In ruil voor een beperkte jaarlijkse bijdrage, zie 'abonnementen' ;) 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

On 4/29/2019 at 11:10 AM, Lotuzzz said:

In ruil voor een beperkte jaarlijkse bijdrage, zie 'abonnementen' ;) 

Zelfs met een abonnement zie je maar een half forum meer.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uren geleden, Gixxer zei:

tangodansen een kennisgroep ketst opgemaakt door een app.
Moest maar controleren, zeekaart maf.

Dat lijken me verzachtende omstandigheden . Dan worden de klinkers niet verwijderd maar worden woorden enkel vervangen door anagrammen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verkeerd topic. Is rally voor F1 fans. Brood en spelen.

 

En nu over naar Chili :)  Toyota doet het daar verdekke weer goed.  Al is Loeb ook goe bezig . Zou Neuville wel eens goed kunnen helpen.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zware crash daarstraks van Neuville en Gilsoul. Medische bijstand wordt gevraagd voor Neuville. Hopelijk niet al te ernstig :(

 

D6SlcczW0AA2AsE.jpg:large

  • Verdrietig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid