Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

De 350 heeft een probleem :)

Geplaatst:

Precies wat veel gewicht achteraan of de ophanging die het extra gewicht niet aankan?

• 2 weken later...
Geplaatst:

Andere velgen aub

mercedes-amg-c-63-s-coupe-c205-c65920411

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Dit. Meteen. Al zou 't in m'n been bijten dat ik dan de break liet staan, wegens handiger. Maar veel minder knap.

Voor de rest easy choice: looks (mooier dan de BMW '4 imo), V8 >>> R6, sound. Enige voordeel bij de M4: manuele bak.

Geplaatst:

Ik zou zo'n coupé nooit met een manuele bak nemen. Dit zijn sportieve GT's waarmee je comfortabel snel moet kunnen rijden.

Mijn keuze zou ook deze C zijn, maar weet dat deze snel 20% duurder is dan een vergelijkbare M4. De V8 is beter en vooral beter klinkend.

Qua looks van de buitenkant kies ik toch voor de M4. Op de een of andere manier vind ik verhoudingen evenwichtiger, en is de lijn daardoor mooier. Deze C coupé heeft dikke wielkassen die deze verhoudingen wat meer verdoezelen, waardoor 'm mooier is. Een niet AMG C vind ik echt niet knap. Misschien dat mijn mening zal veranderen als ik 'm in het straatbeeld ga zien.

Het interieur van de C is dan weer knapper, en dan bedoel ik vooral het dashboard. Bij de M4 heb je dan wel weer de keuze uit mooiere kleuren van het zalige nappaleder.

Een M4 is een sportman in trainingspak, een C63 AMG coupé is een sportman in maatpak. :)  

Geplaatst:

Een standaard M4 is eerder een sportman in vrijetijdskleding dan.

Geplaatst:

Voor een M4 rijder staat vrijetijdskledij gelijk aan een trainingspak. :ninja:  

Geplaatst:

@@Stancke : leer je videos eens posten als tekst ipv er altijd een url van te maken ^^ draakvliegje

• 3 maanden later...
Geplaatst:

De C400 4-Matic lijkt mij een mooie compromiskar. Betaalbaar qua running costs maar toch serieus wat poeier in huis.

Geplaatst:

Dienen achterkant, precies of ik ben er met mijnen bus al eens ingereden :s

Geplaatst:

Kies maar: 

Mercedes-AMG-C63-lek-002.jpg

bmw-m3-m4-m-performance-parts-11.jpg

De BMW ziet er zoveel beter uit van den achterkant, en van de voorkant... overal in feite. Nee da coupe spel vind ik echt mottig.

Geplaatst:

Ik vind 'm super, die coupé. De vorige ook al: hard fan van.

Yep, mooier dan de BMW '4 coupé. :oops:

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

De BMW ziet er zoveel beter uit van den achterkant, en van de voorkant... overal in feite. Nee da coupe spel vind ik echt mottig.

Kist voor échte mannen dus :D

Geplaatst:

Kist voor échte mannen dus :D

Kom carlo bekijkt da gat, zo opgestuikt, gans de flank en achterkant trekken imo op niks bij gans die kar, sowieso vind ik de huidige C klasse geen mooie auto, overdesigned, te japans kwa look... Nee BMW maakt imo mooiere auto's nu, zeker de 5 en da 6 spel geval met 4 deuren zijn geweldig.

Geplaatst:

Ik vind 'm super, die coupé. De vorige ook al: hard fan van.

Yep, mooier dan de BMW '4 coupé. :oops:

't Is ver gekomen. BMW-mans valt op de huidige Benzen en Benz-mans valt op de huidige BMW's :D

Geplaatst:

Ik vind vooral dat de witte kleur de C Coupe op bovenstaande foto geen deugd doet...

Geplaatst:

't Is ver gekomen. BMW-mans valt op de huidige Benzen en Benz-mans valt op de huidige BMW's :D

Ik denk dat ik mogelijks al iets langer dan jij Benz-liefhebber ben (gezien ons leeftijdsverschil). Ik heb evenwel de tijd zeer bewust meegemaakt waar Benz 't lief afweten (op veel vlakken) en BMW z'n hoogdagen beleefde, dat bepaalt natuurlijk e.e.a.

Geplaatst:

Ik ken die tijd ook alleen iets minder bewust meegemaakt, mijn c klasse is van't begin van die slechte tijd en ge ziet dat die niet meer in elkaar zit als zijn voorganger de 190.

• 3 maanden later...
Geplaatst:

De C43 AMG is optioneel te verkrijgen met een Performance sportuitlaat die zalig klinkt. Mijn C450 klinkt in Sport+ ook al zalig, maar deze is toch nog luider.  :inlove:

• Vind ik leuk 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid