PJH 21.062 Geplaatst: 30 augustus 2017 Geplaatst: 30 augustus 2017 Vormen we er ééntje? Je moet er we ltegenkunnen dat je teammate traag is edit: maar wel consistent traag! Quote
Lotuzzz 17.096 Geplaatst: 30 augustus 2017 Auteur Geplaatst: 30 augustus 2017 1 uur geleden zei PJH: Vormen we er ééntje? Je moet er we ltegenkunnen dat je teammate traag is edit: maar wel consistent traag! Denk dat ik al eentje heb met @Fille En consistent traag is al een goed begin! Heb je de pdf met de rondetijden al ontvangen? Ik gooi dat altijd in Excel nadien en maak een analysetje per persoon enzo 3 Quote
Fille 800 Geplaatst: 30 augustus 2017 Geplaatst: 30 augustus 2017 3 uur geleden zei Lotuzzz: Denk dat ik al eentje heb met @Fille En consistent traag is al een goed begin! Heb je de pdf met de rondetijden al ontvangen? Ik gooi dat altijd in Excel nadien en maak een analysetje per persoon enzo Aanwezig met @lotuzzz 19/10 voor de laatste 100 miles race. Stiekem hoop ik op regenweer Altijd wel interessant om te zien uw excel file achteraf, gemiddelde laptimes van uzelf t.o.v. Uw teamgenoten.. Quote
Lotuzzz 17.096 Geplaatst: 30 augustus 2017 Auteur Geplaatst: 30 augustus 2017 10 minuten geleden zei Fille: Aanwezig met @lotuzzz 19/10 voor de laatste 100 miles race. Stiekem hoop ik op regenweer Of sneeuw, zou dat al kunnen Quote
Lotuzzz 17.096 Geplaatst: 30 augustus 2017 Auteur Geplaatst: 30 augustus 2017 11 minuten geleden zei PJH: Ik heb geen excel gezien .pdf, excel moet je zelf maken. Dat komt normaal nog een van de dagen. edit: enkel de persoon die het team heeft ingeschreven krijgt dat! Quote
Polygoon 15.057 Geplaatst: 5 september 2017 Geplaatst: 5 september 2017 Op 19-8-2017 om 11:49 zei Mich: Hoe oud is hij nu? Want k zit met ene van 4 die staat te popelen.. voorlopig is het duo-kart Welke controls heeft hij in de hand? Leuk concept. Quote
ir_fuel 58.438 Geplaatst: 5 september 2017 Geplaatst: 5 september 2017 On 19/08/2017 at 11:49 AM, Mich said: Hoe oud is hij nu? Want k zit met ene van 4 die staat te popelen.. voorlopig is het duo-kart bij FKI kan je kinderstages doen vanaf 4 jaar dacht ik. Quote
ir_fuel 58.438 Geplaatst: 5 september 2017 Geplaatst: 5 september 2017 Wij hebben dit weekend de 24h van Spa gereden Het was "interessant" zullen we maar zeggen Compleet onvoorbereid en met nul ambitie naar daar getrokken, puur om het allemaal eens mee te maken en te zien wat en hoe (en er was redelijk veel wat en hoe aan deze wedstrijd, wegens een compleet gebrek aan communicatie op voorhand, en het is echt geen wedstrijd zoals vele andere ...). Dacht dat we P41 gefinisht zijn, op 57 teams. Redelijk wat technische problemen gehad (en dan krijg je geen andere kart, noch je tijd terug. Nee, repareren en wachten tot hij klaar is), en strategisch er compleet ons voeten aan geveegd wat ons ook een hoop rondes heeft gekost We stonden P16 na de quali trouwens 2 Quote
msxx 7.862 Geplaatst: 5 september 2017 Geplaatst: 5 september 2017 Hoeveel piloten? Een 24uurs race karting... dat is al de moeite. Zeker met dat weer dan nog. En als jullie al 'maar' 41e worden dan ben ik toch wel benieuwd naar de rest van het deelnemersveld Quote
ir_fuel 58.438 Geplaatst: 5 september 2017 Geplaatst: 5 september 2017 1 minute ago, msxx said: Hoeveel piloten? 6. Eigenlijk 2 te veel achteraf gezien. Oorspronkelijk gingen we met 5 (geen idee hoe zwaar het ging zijn. Van de ene hoor je dat het enorm zwaar is, van de andere dat het niet zwaar is), maar Jokke was ineens ook vrij dat weekend en uit compassie met diene mens hem dan ook maar meegepakt 1 minute ago, msxx said: Een 24uurs race karting... dat is al de moeite. Zeker met dat weer dan nog. Foto van Jokke is van de training. Tijdens de race heeft het niet geregend. 1 minute ago, msxx said: En als jullie al 'maar' 41e worden dan ben ik toch wel benieuwd naar de rest van het deelnemersveld Er is een hoog niveau van deelnemers, maar zoals gezegd we hebben zwaar ons voeten geveegd aan strategie en pech gehad met het materiaal. Dat heeft ons echt gigantisch veel tijd gekost. Als je in de quali (3 quali sessies, eerste voor iedereen, tweede voor top 38, derde voor top 19) tot P16 geraakt, wetende dat elke quali sessie door een andere piloot van het team moest gebeuren heb je denk ik wel potentieel om ergens te geraken in dat klassement (ik spreek hier niet van podium he ), maar dan moet je "koersen". Met 6 man is dat onmogelijk goed te krijgen, tenzij bepaalde piloten maar 1.5h rijden op dat ganse weekend, en dat kan je niet maken. Quote
msxx 7.862 Geplaatst: 5 september 2017 Geplaatst: 5 september 2017 Je kan weer wat bijschrijven op je lijst met ervaringen. Een 24uurs races als coureur Zoals je het omschrijft was het eerder een leuke uitstap dan een prestatie. Maar dat is niet perse slecht. Is wel een leuk circuit daar, met de juiste tegenstanders ook wel de moeite om op te racen lijkt me. Ligt mij alvast beter dan Genk. Ooit een korte 'race' gereden met @dragonfly , helaas niet zo heel sterk deelnemersveld toen. De helft moest voortdurend gedubbeld worden. Quote
ir_fuel 58.438 Geplaatst: 5 september 2017 Geplaatst: 5 september 2017 2 minutes ago, msxx said: Je kan weer wat bijschrijven op je lijst met ervaringen. Een 24uurs races als coureur Het is niet mijn eerste hoor 2 minutes ago, msxx said: Zoals je het omschrijft was het eerder een leuke uitstap dan een prestatie. Maar dat is niet perse slecht. Is wel een leuk circuit daar, met de juiste tegenstanders ook wel de moeite om op te racen lijkt me. Ligt mij alvast beter dan Genk. Ooit een korte 'race' gereden met @dragonfly , helaas niet zo heel sterk deelnemersveld toen. De helft moest voortdurend gedubbeld worden. Het was niet met de karts van ginder, zoals je wel kan zien op de foto's. 1 Quote
Mich 2.891 Geplaatst: 5 september 2017 Geplaatst: 5 september 2017 ...tenzij bepaalde piloten maar 1.5h rijden op dat ganse weekend, en dat kan je niet maken.Bwah.... I'm in!! [emoji16][emoji106] 1 Quote
Jokke_vlo 16.953 Geplaatst: 6 september 2017 Geplaatst: 6 september 2017 Slechtste race ooit om verschillende reden. Team kan zeker voor een P10 strijden maar goed idd compleet voeten aan geveegd en gigantisch veel pech. Persoonlijk ook compleet uit vorm atm..... wat is me dat Hoe daar rondjes weg gegooid zijn ....... ik vond het er wat over eigenlijk Als je ziet van uit welke posities er nog mensen naar de top 10 gereden zijn ...... Quote
ir_fuel 58.438 Geplaatst: 7 september 2017 Geplaatst: 7 september 2017 On 06/09/2017 at 0:24 AM, Mich said: Bwah.... I'm in!! Betalen om 4h te rijden en er maar 1.5 doen? Gij moogt mee als 5e dan volgend jaar Quote
B3noît 4.411 Geplaatst: 8 september 2017 Geplaatst: 8 september 2017 Dit weekend staat een eerste 4u straatrace op het programma. Maat vroeg al een tijdje of ik daar eens geen zin in had, vandaar een team van 4 personen gemaakt. Geen idee wat ik er van moet verwachten, maar we gaan ons vooral amuseren Quote
Jokke_vlo 16.953 Geplaatst: 8 september 2017 Geplaatst: 8 september 2017 Aanwezig zeer speciale organisator wel. - Eerst mochten geen pro's mee doen (wat is een pro, puur subjectief dus) - Nu dus minimum 4 piloten en maximum 30 minuten per stint of 10 sec straftijd per ronde - Bij het minste contact : uitsluiting (maw een subjectieve manier om in te grijpen, want anders eindig je de race met 1 kart). Karten zonder minste contact allez ............ Quote
Jokke_vlo 16.953 Geplaatst: 8 september 2017 Geplaatst: 8 september 2017 Naar alle waarschijnlijkheid schrijf ik maandag in voor de 24 uur karting van Dubai trouwens. 2 Quote
B3noît 4.411 Geplaatst: 8 september 2017 Geplaatst: 8 september 2017 5 minuten geleden zei Jokke_vlo: Aanwezig zeer speciale organisator wel. - Eerst mochten geen pro's mee doen (wat is een pro, puur subjectief dus) - Nu dus minimum 4 piloten en maximum 30 minuten per stint of 10 sec straftijd per ronde - Bij het minste contact : uitsluiting (maw een subjectieve manier om in te grijpen, want anders eindig je de race met 1 kart). Karten zonder minste contact allez ............ Ah echt? Leuk Met wie zul je deelnemen? Varieert dat sterk dan bv in Rijsel/Ostricourt outdoor? Ik vermoed van wel gezien oneffenheden,... Quote
Jokke_vlo 16.953 Geplaatst: 8 september 2017 Geplaatst: 8 september 2017 Geen idee over circuit..... is wel niet op gewicht dat weet ik. Team: FSA racing Sofian Tahere Dimitri Kokken Stefan Verhofsté Jokke Quote
Waky 975 Geplaatst: 9 september 2017 Geplaatst: 9 september 2017 Ik heb mij op de valreep ook ingeschreven bij een team tot morgen 1 Quote
Jokke_vlo 16.953 Geplaatst: 11 september 2017 Geplaatst: 11 september 2017 Voila die is binnen De eerlijkheid gebied me te zeggen dat ons "team" wat overkill was Zeer sterk gereden van Wacky en ook Cornetto boy !Ik wist niet dat de snelste ronde = Amg A klasse voorheen weekend.Ik kwam 0.02 te kort op mijn 15 kg lichtere teamgenoot!Was een leuk circuit dat wat technischer was dan je dacht bij een eerste verkenning Quote
Waky 975 Geplaatst: 11 september 2017 Geplaatst: 11 september 2017 Zeer plezant en technisch circuit! Leuke organisatie en blauw werd meestal gerespecteerd tot mijn verbazing. Smaakt naar meer. Toch een zeer verdienstelijke 3e plaats met ons fun-team van 5, hoewel onbekroond wegens niet ingeschreven als bedrijf Aan Sjokko zijn team viel niet te tippen, dat wist ik op voorhand. En leuke prijs zo'n weekend A klasse AMG! Als ik dat geweten had he 1 Quote
B3noît 4.411 Geplaatst: 12 september 2017 Geplaatst: 12 september 2017 Bedankt@Jokke_vlo voor de complimenten! Proficiat met jullie overwinning! Jullie team was inderdaad best krachtig te noemen En dan druk ik me nog licht uit Ik heb een eindje jullie teamgenoot Stefan proberen te volgen, maar die liep toch van me uit op verloop van tijd (plus het nodige verkeer). Kan aardig potje sturen! Hier lagen onze ambities met onze kersvers gevormd team niet te hoog, maar toch een verdienstelijke 3e plaats, ook mede dankzij @Waky die P1 wist te versieren na qualy. Merci ook voor de tip ikv aantal pitstops, maar gezien we met 5 waren wilden we iedereen evenveel laten rijden. Gezien P2 slechts 4 piloten had moesten we dus steeds opnieuw in de achtervolging. Robbie en mezelf konden tijdens laatste stint van 24 minuten elk een gat van 20 seconden dichten op P2, maar zijn we helaas nog op 10 seconden gestrand. Oh well, twas gewoon te zalig geweest om niet nog eens te doen Toffe teamgeest, de techniciteit, de adrenaline, de muziek tijdens de race,... Hoe stom was dat inderdaad die prijsuitreiking, zelfs geen vermelding, maar wel prijzen voor eerste vrouwenteam op P13, prijs om naar een ton te lopen,... Kort filmpje van m'n eerste stint toen ik het gat met P2 heb proberen te dichten (de gele Airoh helm) 2 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.