Monterey Jack 6.513 Geplaatst: 29 september 2017 Geplaatst: 29 september 2017 Straks voor het eerst eens naar Inkart in Puurs, ben benieuwd Quote
Fille 800 Geplaatst: 30 september 2017 Geplaatst: 30 september 2017 Op 29/9/2017 om 09:14 zei Lotuzzz: Ik heb dat daar ook rapper dan elders. Ooit op een AM-karting vervroegd de kart aan @Daann moeten doorgeven zelfs Jeps, was toen in Herselt ik denk dat er toen een 3de man in de laatste (3de sessie) er serieus last van misselijkheid had. Quote
Monterey Jack 6.513 Geplaatst: 30 september 2017 Geplaatst: 30 september 2017 Gisteren Puurs gedaan, enkel indoor, rondjes van 28 seconden. Eerste stint met 4 man, allemaal kameraden en ongeveer even snel, allen binnen 2 seconden marge. Dan was het leuk rijden. 2e stint met 12, en verschil van 5 tot 7 seconden met de helft van het veld. Erg frustrerend, geen enkele vrije ronde, want ze gingen niet of op irritante plekken opzij. Plus dan nog opmerkingen krijgen omdat je per ongeluk iemand aantikt omdat ze ofwel remmen op absurde plaatsen, of spinnen net voor mijn neus. Rare ondergrond ook, plus de lay-out van de piste vind ik niet zo leuk. Lang geleden dat ik nog zo gefrustreerd uit een kart stapte Quote
Monterey Jack 6.513 Geplaatst: 30 september 2017 Geplaatst: 30 september 2017 6 minutes ago, brjefs said: Puurs is niet plezant Gisteren gemerkt, duur ook. 42 euro voor 2 keer 12 minuten. Tenzij je zo een levenslange kaart koopt, maar dan is het nog 16,5 per keer. Quote
brjefs 15.515 Geplaatst: 30 september 2017 Geplaatst: 30 september 2017 Mijn zak kunnen ze lekker opblazen, ik kom er niet meer Quote
B3noît 4.410 Geplaatst: 4 oktober 2017 Geplaatst: 4 oktober 2017 Gisteren nog eens 2 heats met ons team van Waregem gaan rijden in Rijsel. Eerste heat had ik via @Waky vernomen dat ik te defensief reed met behoud wel van P1 maar dat er zeker ruimte was om weg te rijden. Kart had echt een goed chassis maar bij grotere inclinatie begon de kart hier en daar toch wat spruttelen en bleef dus niet in toeren hangen. Zijn kart was daarentegen iets sneller. Echt enorme diversiteit in karts toch nog steeds... Vandaar voor heat 2 van karts gewisseld en na wat tips/meningen over sommige bochten uit te wisselen echt een heerlijke stint van 15 minuten gehad met Waky en Robbie. Constant overnemen van elkaar, Pieter die ieder gaatje weet te benutten, Robbie die sterk is in het verdedigen van z'n lijnen; echt een genot om mee te rijden Gezien beelden meer zeggen dan woorden. Waky dus hier nr 47 met witte helm en Robbie nr 54 met zwarte helm. Pure adrenaline opnieuw 5 Quote
Lotuzzz 17.095 Geplaatst: 4 oktober 2017 Auteur Geplaatst: 4 oktober 2017 Op 9/30/2017 om 12:33 zei Fille: Jeps, was toen in Herselt ik denk dat er toen een 3de man in de laatste (3de sessie) er serieus last van misselijkheid had. Nee een andere keer ook al Quote
Lotuzzz 17.095 Geplaatst: 4 oktober 2017 Auteur Geplaatst: 4 oktober 2017 Op 9/30/2017 om 13:08 zei Monterey Jack: Gisteren gemerkt, duur ook. 42 euro voor 2 keer 12 minuten. Tenzij je zo een levenslange kaart koopt, maar dan is het nog 16,5 per keer. Je spaart wel 9 euro per keer he Quote
Monterey Jack 6.513 Geplaatst: 4 oktober 2017 Geplaatst: 4 oktober 2017 Je spaart wel 9 euro per keer he [emoji3]Uiteraard, life pass genomen. Maar dan nog, veel ga ik daar niet gaan. Enkel met collega's af en toe eens denk ik. Quote
Lotuzzz 17.095 Geplaatst: 4 oktober 2017 Auteur Geplaatst: 4 oktober 2017 Zojuist zei Monterey Jack: 3 minuten geleden zei Lotuzzz: Je spaart wel 9 euro per keer he Uiteraard, life pass genomen. Maar dan nog, veel ga ik daar niet gaan. Enkel met collega's af en toe eens denk ik. Ik ga daar inderdaad ook enkel bij zulke gelegenheden. Quote
Jokke_vlo 16.953 Geplaatst: 4 oktober 2017 Geplaatst: 4 oktober 2017 55 minuten geleden zei B3noît: Gisteren nog eens 2 heats met ons team van Waregem gaan rijden in Rijsel. Eerste heat had ik via @Waky vernomen dat ik te defensief reed met behoud wel van P1 maar dat er zeker ruimte was om weg te rijden. Kart had echt een goed chassis maar bij grotere inclinatie begon de kart hier en daar toch wat spruttelen en bleef dus niet in toeren hangen. Zijn kart was daarentegen iets sneller. Echt enorme diversiteit in karts toch nog steeds... Vandaar voor heat 2 van karts gewisseld en na wat tips/meningen over sommige bochten uit te wisselen echt een heerlijke stint van 15 minuten gehad met Waky en Robbie. Constant overnemen van elkaar, Pieter die ieder gaatje weet te benutten, Robbie die sterk is in het verdedigen van z'n lijnen; echt een genot om mee te rijden Gezien beelden meer zeggen dan woorden. Waky dus hier nr 47 met witte helm en Robbie nr 54 met zwarte helm. Pure adrenaline opnieuw Dat zijn idd shit karts qua onderlinge verschillen daar. Opvallend zijn de 3 totaal verschillende rijstijlen ! Zeer leuke duels zeg ! 2 Quote
Waky 975 Geplaatst: 4 oktober 2017 Geplaatst: 4 oktober 2017 Leuke race ja die kerel wilde niet gedubbeld worden zeker op het laatste, efkes spannend 1 Quote
gTa 28.075 Geplaatst: 4 oktober 2017 Geplaatst: 4 oktober 2017 Zalige video. Bijzonder aan elkaar gewaagd. Leek me dat je ook Waky geen gaatje moet presenteren zonder dat 'ie er in duikt :-) je aarzelde daar één keer om black helmet in te halen, schoof terug naar je lijn en bam, white helmet naast je. Nice. 1 Quote
Mich 2.891 Geplaatst: 4 oktober 2017 Geplaatst: 4 oktober 2017 Echt leuk filmpje... en muziekje [emoji106] 1 Quote
Le Capri Mauve 1.012 Geplaatst: 7 oktober 2017 Geplaatst: 7 oktober 2017 70km/h gemiddeld. Ik weet nog dat de indoorkarts in het begin heel snel aanvoelden. Dat gevoel heb ik nu minder. Quote
wabe 1.018 Geplaatst: 14 oktober 2017 Geplaatst: 14 oktober 2017 Sent from my iPad using Tapatalk Quote
Le Capri Mauve 1.012 Geplaatst: 15 oktober 2017 Geplaatst: 15 oktober 2017 Ik ga een ribbenbeschermer moeten kopen want ik kan niet meer deftig rijden van de zeer. Dacht dat dat vooral tegen de accidenten was maar van gewoon rijden kunt ge dus ook ferm last hebben. Quote
Lotuzzz 17.095 Geplaatst: 19 oktober 2017 Auteur Geplaatst: 19 oktober 2017 Wederom een heerlijk avondje racen in Genk. Op Waze zag ik al dat ook @PJH onderweg was. Toch de smaak te pakken blijkbaar! Ik zat geteamed met @Fille en nog twee andere nozems. In de paddock een enorme bedrijvigheid, veel tenten en jonge mannekes van 50kg (BNL Golden Trophy dit weekend blijkbaar). Daar deden er ook enkele van mee aan de 100 miles Installatierondje gereden en blij met de balans. Baan was lekker proper en rubberen in. Fille echt zéér goeie qualify gereden, vierde startplek! Goeie start, en het eventueel verloren plekje al snel terug goedgemaakt en reed samen met de derde sterke tijden. 1 en 2 waren al lang gaan vlegen. Duidelijk dat het algemene niveau veel hoger was dan anders: minder snel dubbelen en minder flagrante fouten. Pas in de vierde stint het stuur genomen en echt 10 minuten geworsteld om in het juiste ritme te komen. Zat ook wat volk rond me waar ik moeilijk komaf mee kon maken. Pas toen dat lukte kreeg ik een deftig gevoel. Het trailbraken voor bocht 1 was genieten, echt op het randje van blokkeren en sturen maar met de rem Voor één keer hadden we een sterke motor, maar op de nieuwe stijl scoreborden kon ik m'n tijden niet aflezen. Dan maar uitgegaan van het geluid van de motor om m'n progressie te meten. Er zat nog altijd marge in m'n tijden toen ik werd afgevlagd, ik kwam er nu net in... Jammer genoeg door niemand voorbijgestoken dus kon ik ook niet aanpikken. @PJHook nog wat zien rijden tussendoor en die reed ook erg proper! Mooi! Zij werden 24e, wij 21e. 16 secondes verschil. Kijk al uit naar de volgende!! 3 Quote
Fille 800 Geplaatst: 20 oktober 2017 Geplaatst: 20 oktober 2017 Was weer leuk gisteren! Heerlijke battles gehad, kon in het begin P3 goed volgen en zelfs naar toe rijden maar dan op het einde van de stint door het dubbelen beetje tijd verloren en moeten afhaken. Niveau was gisteren echt hoog, het hoogste van alle deelnames die ik al met de 100 miles races heb gedaan. Quote
Lotuzzz 17.095 Geplaatst: 20 oktober 2017 Auteur Geplaatst: 20 oktober 2017 8 minuten geleden zei Fille: Niveau was gisteren echt hoog, het hoogste van alle deelnames die ik al met de 100 miles races heb gedaan. Had het er net met een collega over: 2j geleden deden we mee met een team van 4 waarvan 2 'maagden'; we werden toen elfde... Quote
Lotuzzz 17.095 Geplaatst: 20 oktober 2017 Auteur Geplaatst: 20 oktober 2017 11 minuten geleden zei PJH: Amai, Overdrijft nu niet PJ Quote
Lotuzzz 17.095 Geplaatst: 20 oktober 2017 Auteur Geplaatst: 20 oktober 2017 Iemand ideetjes voor een opvallend maar veilig en gestroomlijnd licht op helm, arm of kart zodat we onze ploegmakkers duidelijker zien rijden in de nacht en in de verte? Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.