Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 1 september 2015 Geplaatst: 1 september 2015 Met een mousse ben je niks. Ja als beginner wel want dat is comfy in een te brede stoel, maar je kan je gewicht niet zetten, dat is te zacht. Ik rijd altijd met een ribbeschermer. En daar ook moet je geen jasje pakken met wat pads in, maar ga direct voor het stevige werk: Mijn is een gestolen geweest (op fuel zijn thuiscircuit) en heb het moeten doen met twee andere merken. Ik sluit me aan bij het feit dat er eigenlijk maar zo goed als 1 keuze is imo Quote
dragonfly 14.974 Geplaatst: 1 september 2015 Geplaatst: 1 september 2015 Ik heb zo'n gele eens op m'n dak laten liggen in Mariembourg dus zal er ergens onderweg naar huis afgewaaid zijn Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 1 september 2015 Geplaatst: 1 september 2015 Mijn is een gestolen geweest (op fuel zijn thuiscircuit) Ge zijt die gewoon kwijtgeraakt ja. In tegenstelling tot al die andere dingen die ooit van u "gestolen" waren en die ge wel hebt teruggevonden Quote
Mich 2.891 Geplaatst: 1 september 2015 Geplaatst: 1 september 2015 Man man man ze kruipen weer allemaal naar Herselt voor stintjes van 12 min en rondjes van 35 sec terwijl er in het centrum van het land een fun 35 min koerske + 5 min qualif (40min totaal) op een binnen en buitencircuit van een minuut. En dat voor 39 euro. Ik snap het niet meer .... Zoveel meer fun en een langere stint.... Gisteren nog over zitten denken in het terugrijden...ik kom es meedoen komende weken. Ik laat u wel weten wanneer. Volgende week of die erna. Ben es benieuwd 1 Quote
Polygoon 15.036 Geplaatst: 1 september 2015 Geplaatst: 1 september 2015 Man man man ze kruipen weer allemaal naar Herselt voor stintjes van 12 min en rondjes van 35 sec terwijl er in het centrum van het land een fun 35 min koerske + 5 min qualif (40min totaal) op een binnen en buitencircuit van een minuut. En dat voor 39 euro. Ik snap het niet meer .... Zoveel meer fun en een langere stint.... We gaan niet naar Herselt en ik kan bij die gasten niks komen doen. Dat heb je gisteren ook wel gezien 1 Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 1 september 2015 Geplaatst: 1 september 2015 Ik snap het niet meer .... Zoveel meer fun en een langere stint.... Wel meer kans op overlijden wegens zelfmoordterrorist. 1 Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 2 september 2015 Geplaatst: 2 september 2015 Definieer "gewone" ? tov wat? Effectief gewone handschoenen tegen de kou, van thinsulate of zoiets. Een gewone integraalhelm voor op een brommer vs een fancy karthelm met geïntegreerde spoilers en al. Quote
msxx 7.826 Geplaatst: 2 september 2015 Geplaatst: 2 september 2015 Effectief gewone handschoenen tegen de kou, van thinsulate of zoiets. Een gewone integraalhelm voor op een brommer vs een fancy karthelm met geïntegreerde spoilers en al. Handschoenen met voering 'verdraaien' t.o.v. het stuur Een brommerhelm heeft meer zicht verticaal terwijl een autosporthelm een groter kinstuk heeft en juist meer zich horizontaal 1 Quote
Cash 140 Geplaatst: 2 september 2015 Geplaatst: 2 september 2015 Een overall is natuurlijk meer "pro" maar indoor eigenlijk totaal niet nodig, en veel warmer dan in korte broek en t shirt rijden in de zomer. Naast het voordeel dat je kledij proper blijft, heb ik ook wel gemerkt dat een overall aandoen soms wel een voordeel is als je ergens een stintje gaat rijden. De andere mensen gaan sneller opzij, en de marshalls pikken u ook sneller op...waardoor ze sneller een blauwe vlag gaan geven aan iemand voor u. Daar tegenover staat natuurlijk wel; als je in overall aan het rijden bent, en je wordt naar huis gereden door iemand zonder...dat staat nogal stom Ik kan niet meer rijden zonder. Ben dat zo gewoon ondertussen. Ik denk trouwens dat met mijn manier van rijden ik sowieso miserie heb als ik nog eens rijd zonder. Zelfde hier, eens je dat gewoon bent, en je er dan niet mee op de karting bent, voelt dat zo raar aan. Je zit precies helemaal los in je stoel. Gisteren nog over zitten denken in het terugrijden...ik kom es meedoen komende weken. Ik laat u wel weten wanneer. Volgende week of die erna. Ben es benieuwd Super, ik ben er normaal gezien ook elke woensdag. Gij gaat zeker goed meekunnen daar, geen twijfel over. Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 2 september 2015 Geplaatst: 2 september 2015 We gaan niet naar Herselt en ik kan bij die gasten niks komen doen. Dat heb je gisteren ook wel gezien Waar een wil is, is een weg. Hoe denk je dat iemand anders begonnen is Door direct vooraan te rijden? Quote
Polygoon 15.036 Geplaatst: 2 september 2015 Geplaatst: 2 september 2015 Waar een wil is, is een weg. Hoe denk je dat iemand anders begonnen is Door direct vooraan te rijden? Dat snap ik. Maar eerst leren wandelen voor we gaan lopen he Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 2 september 2015 Geplaatst: 2 september 2015 Voor mij is het iets dat ik regelmatiger zou willen doen, maar liefst met een min of meer vaste kliek. Kwestie van samen progressie te maken en ook referentie te hebben. Alleen gaan karten is ook dat niet. Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 2 september 2015 Geplaatst: 2 september 2015 Effectief gewone handschoenen tegen de kou, van thinsulate of zoiets. Die hebben geen padding op de juiste plaatsen Een gewone integraalhelm voor op een brommer vs een fancy karthelm met geïntegreerde spoilers en al. Die spoilers en al hebt ge niet nodig hoor, of ga je 2-takt knallen buiten? Een gewone moto-helm volstaat ruimschoots. 1 Quote
msxx 7.826 Geplaatst: 2 september 2015 Geplaatst: 2 september 2015 Met een mousse ben je niks. Ja als beginner wel want dat is comfy in een te brede stoel, maar je kan je gewicht niet zetten, dat is te zacht. Ik rijd altijd met een ribbeschermer. En daar ook moet je geen jasje pakken met wat pads in, maar ga direct voor het stevige werk: Die zijn ook niet gratis. Maar was niet tevreden over de mijne (een softe van OMP), en heb zojuist een tweedehands Bengio Bumper gekocht Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 2 september 2015 Geplaatst: 2 september 2015 Ik rijd ook met een gewone motohelm (ne lelijke dan nog) tussen al dat spoiler gespuis. En als het enigszins kan en toegelaten is zonder racepak. Waar ik ga racen ben ik ook niet goed genoeg om met zoiets komen aan te draven.......imo Quote
msxx 7.826 Geplaatst: 2 september 2015 Geplaatst: 2 september 2015 Ik rijd ook met een gewone motohelm (ne lelijke dan nog) tussen al dat spoiler gespuis. En als het enigszins kan en toegelaten is zonder racepak. Waar ik ga racen ben ik ook niet goed genoeg om met zoiets komen aan te draven.......imo Je brengt de ene beker na de andere binnen, maar niet goed genoeg? Diegene die achter jou eindigen rijden in short dan? Uiteindelijk rijd je daar toch in voor je comfort en koop je dat vanwege de frequentie waarmee je gaat karten. Niet omwille van hoe goed je bent... Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 2 september 2015 Geplaatst: 2 september 2015 Die zijn ook niet gratis. Mijn ribben ook niet. Quote
msxx 7.826 Geplaatst: 2 september 2015 Geplaatst: 2 september 2015 Mijn ribben ook niet. Zeg niet dat ze het niet waard zijn Verschoot er gewoon van Quote
Polygoon 15.036 Geplaatst: 2 september 2015 Geplaatst: 2 september 2015 Spelen jullie daar botsauto mee? Ik rij duidelijk niet hard genoeg want ik merk daar echt niks van Quote
dragonfly 14.974 Geplaatst: 2 september 2015 Geplaatst: 2 september 2015 Dat snap ik. Maar eerst leren wandelen voor we gaan lopen he Enigste dat helpt is gewoon veel trainen en leren van anderen Zeg niet dat ze het niet waard zijn Verschoot er gewoon van Yep kost idd veel geld voor wat mousse & harde plastiek maar als je zo eens vol op je stuur vliegt ben je blij dat je er één aan had. Heeft mij toch al 2x serieus gered van erger. Moment #1 was nog op oude Genk dus GoPro's bestonden nog niet. #2 lijkt traag op video maar toch halfuurke groggy geweest Zoals fuel zegt, je ribben zijn het wel waard Quote
dragonfly 14.974 Geplaatst: 2 september 2015 Geplaatst: 2 september 2015 Spelen jullie daar botsauto mee? Ik rij duidelijk niet hard genoeg want ik merk daar echt niks van Denk dat het binnen wel mee valt maar je kan altijd eens ergens tegen knallen aan 40km/h hé Quote
msxx 7.826 Geplaatst: 2 september 2015 Geplaatst: 2 september 2015 Spelen jullie daar botsauto mee? Ik rij duidelijk niet hard genoeg want ik merk daar echt niks van Hangen in de bochten he Quote
Polygoon 15.036 Geplaatst: 2 september 2015 Geplaatst: 2 september 2015 Aha. Voor zo'n klappers. Nu ben ik mee Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.