Ga naar inhoud

BMW F80 M3 / F82 M4

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

als de ET hoog genoeg is moet dat lukken :P

Voor: 9jx18 ET:29 

Achter: 10jx18 ET:40

:ninja:

Geplaatst:

Damn, was niet echt een fan van de M4, die achterkant klopte niet maar zoals hier (wel ander kleur aub!), fock ja :inlove:

bmw-m4-f82-coupe-c148120052014151705_1.j

bmw-m4-f82-coupe-c148120052014151705_3.j

bmw-m4-f82-coupe-c148120052014151705_6.j

Breed :inlove:

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Ofwel ligt het aan de foto's want nu vind ik die wél iets hebben...

Geplaatst:

Perfect!

Wielkassen 2 cm uitkloppen = doenbaar!

Geplaatst:

eerste-m4-f82-van-nederland_01.jpg

Die lijnen in een licht kleur :inlove:

Geplaatst:

Vandaag een M4 gespot op de E40 richting Brussel!

IMG_1437_zps83d08bc9.jpg

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ligt het aan mij of spreekt de M(3) minder tot de verbeelding. Het imago of waar een M3 voor stond is toch compleet veranderd? Zal sowieso een dijk van een wagen zijn maar hij heeft niet meer de x-factor van vroeger. 

Ziet er geweldig uit op de foto's maar het doet me weinig. Zelfde geldt voor de vorige M3, saai tot en met. 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Welja dat vind ik eigenlijk ook, de E46 M3 vond ik nog zalig. Nadien achteruit gegaan alhoewel die witte die hier onlangs stond wel vet was :)

Geplaatst:

Ik vond de M3 vroeger een bengeltje/bad boy was, ondertussen is het meer een luxe cruiser geworden zoals een M5. Komt misschien ook omdat je nu gigantisch veel M-modellen hebt en ze er voor moeten zorgen dat ze niet in elkaars vaarwater komen, dat de M3 daardoor minder hardcore is geworden. 

Geplaatst:

Ik vond de M3 vroeger een bengeltje/bad boy was, ondertussen is het meer een luxe cruiser geworden zoals een M5. Komt misschien ook omdat je nu gigantisch veel M-modellen hebt en ze er voor moeten zorgen dat ze niet in elkaars vaarwater komen, dat de M3 daardoor minder hardcore is geworden. 

In de TopGear review hier boven gepost staat er.

To say that it's M5-junior would be easy, but -mostly- inaccurate.

Geplaatst:

Echt overtuigende punten geeft hij niet of hij gaat er alleszins niet dieper op in. Of moet ik het hele artikel lezen?

"There are similarities .... but the M3 is more agile and entertaining. "

Dit is toch altijd al zo geweest. Uiteindelijk is het misschien een nutteloze discussie en zal het eerder met sentiment te maken hebben bij mij en veel fans. Er is ook te veel veranderd in de auto industrie en de wereld waardoor een echte M3 zoals ik het voor ogen heb toch nooit had kunnen bestaan. 

Geplaatst:

Er is echt een groot verschil tussen de M3 en de M5 qua agiliteit! M3 voelt echt licht en scherp aan :)

Geplaatst:

Er is echt een groot verschil tussen de M3 en de M5 qua agiliteit! M3 voelt echt licht en scherp aan :)

Als een 435d er 10% van mee heeft, dan ben ik al content na de Cayenne!

Geplaatst:

We zullen moeten wachten... nog 2 maand

Geplaatst:

Als een 435d er 10% van mee heeft, dan ben ik al content na de Cayenne!

Dat van die Cayenne wist je al voor je hem kocht hé :ninja::D

Geplaatst:

Dat van die Cayenne wist je al voor je hem kocht hé :ninja::D

Niet alles herhalen, maar die kar is niet voor mij bedoeld he.

Geplaatst:

Niet alles herhalen, maar die kar is niet voor mij bedoeld he.

klopt, 't was een AM-aankoop (kar voor m'n vrouw)

Geplaatst:

Ze hadden beter zoals bij de McLaren P1 gedaan, gasrespons creëren dmv een elektromotor die de turbolag volledig wegneemt, door de eerste moment op het gas een hoop koppel te leveren. Elektromotor heeft ook zijn volledige koppel al vanaf 0t/min ter beschikking.

Geplaatst:

Ze hadden beter zoals bij de McLaren P1 gedaan, gasrespons creëren dmv een elektromotor die de turbolag volledig wegneemt, door de eerste moment op het gas een hoop koppel te leveren. Elektromotor heeft ook zijn volledige koppel al vanaf 0t/min ter beschikking.

Nee, BMW M zet terug in op een zo laag mogelijk gewicht en een zo scherp mogelijk rijgedrag. 

Elektromotor en batterij zou voor teveel extra gewicht zorgen ;)

Geplaatst:

die 'truc' met de turbo's die blijven draaien om lag te voorkomen, is dat nieuw of zijn er al andere wagens die dit doen? Klinkt eigenlijk als een verbazend eenvoudige manier om de respons van turbomotoren kan verbeteren.

is een soort anti lag zeker?
Geplaatst:

Nee, BMW M zet terug in op een zo laag mogelijk gewicht en een zo scherp mogelijk rijgedrag. 

Elektromotor en batterij zou voor teveel extra gewicht zorgen ;)

P1: 1395kg ;)

Wel wat andere (duurdere) materialen natuurlijk.

Geplaatst:

ze beginnen hier al een P1 te vergelijken met een M3/M4 :facepalm::lolz:

De prijs is al x10 zeker? :D

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid