Ga naar inhoud

VW Touran of Opel Zafira Tourer of toch eerder een VW Passat Variant of een VW Tiguan


Stephane

Aanbevolen berichten

 

hmm :unsure:

 

de Touran komt op 31500 ongeveer, de Zafira op 30600...

met VW-korting komt de Touran echter op 28900 ongeveer...

 

De Zafira heeft alles wat en hoe we het willen, De Touran voldoet maar aan 80 à 90 % van onze "eisen"...

 

twee busjes en toch zo moeilijk! :roll:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zafira is mooier en voldoet

 

Touran is een hok voor ... dat oud is en niet volledig aan je eisen voldoet. Wel het merk waarvoor je werkt en goedkoper.

 

Ik zou voor de Zafira gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Astra ST geen optie? Ik heb 2 kinderen en dat gaat perfect voor op vakantie.

 

laat ons het nu maar op deze twee houden, als je het topic snel doorneemt weet je waarom...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zafira is mooier en voldoet

Touran is een hok voor ... dat oud is en niet volledig aan je eisen voldoet. Wel het merk waarvoor je werkt en goedkoper.

Ik zou voor de Zafira gaan.

Inderdaad. Zelfs mijn pa vindt de Touran een verouderd hok, al voldoet het aan al zijn eisen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

laat ons het nu maar op deze twee houden, als je het topic snel doorneemt weet je waarom...

Mijn vrouw heeft eveneens een slechte rug. Of was er nog iets anders waar ik heb over gelezen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn vrouw heeft eveneens een slechte rug. Of was er nog iets anders waar ik heb over gelezen?

 

even in Astra Sports Tourer gezeten toen we naar Zafira Tourer gingen kijken, zitpositie viel haar tegen. "nuff said"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Proficiat met de ZT, nu zijn we met 2. :D

 

als jij niet gauw door je onderhoudsboek/handleiding gaat zoeken naar die info die ik je gevraagd heb zal je nog lang alleen zijn :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vraag me eigenlijk af hoe je die kleine hebt kunnen maken met die kreupele rug :D

 

Pas als jij de theorie in de praktijk hebt gebracht mag je komen meeklappen...  :roll:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid