Ga naar inhoud

Volvo XC90


Parsifal

Aanbevolen berichten

Momenteel enkel nog het interieur... Maar dat ziet er echt wel :inlove: uit

 

PJzn8nW.jpg

 

0dAoJdK.jpg

 

dbC6o3y.jpg

 

5Agt12h.jpg

 

WWjEmwT.jpg

 

iHp2Rtq.jpg

 

adNnr3A.jpg

 

1UmGZd7.jpg$

rGgK6yU.jpg

 

AZJjXl9.jpg

 

bQuzUql.jpg

 

zpiMD8N.jpg

 

jvTF4Lu.jpg

 

 

jms1GN5.jpg

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

jammer dat het hele interieur verpest wordt door zo een groot goedkoop ogend scherm.

Wel fijne details voor de rest

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een minpunt is wel dat het dashboard niet mooi aansluit op de deuren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het ook niet spectaculair, tis mooi qua materialen, maar heeft niks qua vormgeving vind ik.

en het zullen geen foto's van een basismodel zijn. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooie materialen en zalige stoelen. Maar doe mij dan maar de opvolger van de S80 (of XC60 of V60 of V70) want de XC90 lijkt mij een boot te worden. Te groot, te zwaar, te lomp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het hele interieur en volume doet heel Amerikaans aan vind ik. Zowel layout van het dashboard, 7 zetels,... Materialen zien er gelukkig wel goed uit!

 

Cadillac-Escalade-interior-tease-3-2.jpg

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik word wild van bovenstaande :inlove:

 

Dat van de XC90 vind ik niet mis, maar het mist inderdaad wat homogeniteit. Basismodel zal al goed uitgerust zijn, het is geen Duitser immers. Maar voor de mooiste details zal je idd nog steeds mooi mogen bijbetalen.

Het scherm had ik toch net iets mooier ingebouwd. Op zich vind ik het cool, maar het had nog beter gekund.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het hele interieur en volume doet heel Amerikaans aan vind ik. Zowel layout van het dashboard, 7 zetels,... Materialen zien er gelukkig wel goed uit!

 

Cadillac-Escalade-interior-tease-3-2.jpg

Escalaaade... :inlove: Ooit moet ik da toch eens hebben!

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@@TomT, ik had dezelfde gedachte. US is ook de grootste afzetmarkt waarschijnlijk. Qua afwerking lijkt het top, maar qua design vind ik het te weinig Volvo.

 

Benieuwd naar het exterieurdesign.

Link naar reactie
Delen op andere sites

als ze een gelijkaardig interieur in een V60 weten te plooien, zou ik zelfs nog overwegen om bij Volvo te blijven.

Hoewel ik geen fan ben van 'hout' in het interieur, kan ik dit hier wel op één of andere manier smaken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil daar toch ook ooit eens mee gereden hebben :inlove:

 

Ik wil dat wel als bedrijfswagen :D:inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ongelooflijk mooi dit! In het exterieur heb ik ook alle vertrouwen (kijkende naar de concepts die Volvo de laatste twee jaar heeft getoond). Ben ervan overtuigd dat dit een groot succes zal worden, net zoals de vorige XC90.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het hele interieur en volume doet heel Amerikaans aan vind ik. Zowel layout van het dashboard, 7 zetels,... Materialen zien er gelukkig wel goed uit!

 

Cadillac-Escalade-interior-tease-3-2.jpg

 

Die 'vitessepook' steekt wel enorm af  :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

m1myq1obwn1p_600.jpg

 

De voor Nederland meest interessante versie van de Volvo XC90 wordt nota bene de topversie, de T8. Deze komt door z'n plug-in hybride aandrijflijn met bijbehorende CO2-uitstoot van 60 g/km
Denk niet dat het behelpen is met deze aandrijflijn: je hebt 400 pk en 640 Nm tot je beschikking. De aandrijflijn combineert namelijk een 2,0-liter viercilinder met turbo én compressor met een elektromotor van 82 pk. De benzinemotor drijft de voorwielen aan, de achterwielen worden bediend door de elektromotor.
Er zijn ook conventionele aandrijflijnen beschikbaar. De instapmotor vinden we in de D4, een 2,0-liter turbodiesel met een vermogen van 190 pk en 400 Nm koppel. Als enige XC90 krijgt deze versie voorwielaandrijving.
De tweede motorisering is te vinden in de D5, dezelfde tweeliter maar dan met 225 pk en 470 Nm. De enige conventionele benzinemotor is te vinden in de T5. Die is goed voor 254 pk en 350 Nm. Deze XC90's hebben net als de T8 vierwielaandrijving.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid