Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dat valt imo niet op. Heb dat ook op mijn S60 dat die city safety blok achter de spiegel zit. Stoort niet.

Geplaatst:

Inderdaad, idem bij de XC60. Je kijkt nu ook niet echt naar de lucht als je rijdt :)

Wat me ook opvalt: heerlijk hoge middenconsole :inlove:

Geplaatst:

Als je de eerste aan de lichten staat, en die hangen over de baan, kan het wel eens ambetant zijn, vind ik.

Geplaatst:

Bv hier zo... Als je in het middenvak staat51a6ac679dbd9fcb0ea3a279f41aa654.jpg

Geplaatst:

Ligt die armsteun niet té laag? Ik zou die graag wat hoger willen zien...

Geplaatst:

Oké diene witte is vet :inlove:

En dat interieur ziet er ook niet echt SUV uit qua zithouding. Best sportief

Geplaatst:

Vind je?

Stuur staat precies veel te laag.

De zetels zien er wel goed uit.

Geplaatst:

Ik zie ál die foto's en wil continu "Hmm, vet, en knap, o ja en ook dat is mooi, en ..." denken, maar dan val ik weer terug op de basisgedachte "enkel met 4-cilinder'. :cry:

Call me old-fashioned, maar ik zou 'm dus absoluut niet moeten hebben alleen al daarvoor. Zaterdag in de nieuwe kar gereden van een familielid van me: E 250 CDI break. Fantastische auto, maar daar mist 1 ding in: een 6-cilinder. Die viercilinder-koffiemolen in zo'n edele auto, bah.  Heb hetzelfde gevoel bij die XC90 dus.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Ik zie ál die foto's en wil continu "Hmm, vet, en knap, o ja en ook dat is mooi, en ..." denken, maar dan val ik weer terug op de basisgedachte "enkel met 4-cilinder'. :cry:

Call me old-fashioned, maar ik zou 'm dus absoluut niet moeten hebben alleen al daarvoor. Zaterdag in de nieuwe kar gereden van een familielid van me: E 250 CDI break. Fantastische auto, maar daar mist 1 ding in: een 6-cilinder. Die viercilinder-koffiemolen in zo'n edele auto, bah.  Heb hetzelfde gevoel bij die XC90 dus.

Ik hoop dat dit niet de nieuwe standaard wordt voor nieuwe auto's maar het ziet er naar uit dat het zo zal evolueren jammer genoeg.

Geplaatst:

Ik hoop dat dit niet de nieuwe standaard wordt voor nieuwe auto's maar het ziet er naar uit dat het zo zal evolueren jammer genoeg.

Er zullen sowieso merken zijn die blijven grotere motoren maken, daar ben ik zeker van.

Tot het globaal niet meer kan of mag, that is.

Geplaatst:

Lees eens het artikel dat ik het lemans topic postte van Toyota, grote motoren zijn volgens mij nog lang niet met uitsterven bedreigd.

Geplaatst:

zolang ze er geen 1.5d insteken met 115pk of iets dergelijks, trek ik mij daar weinig van aan. een 2.0 rond de 200pk is voor mij voldoende. als ik een mooi geluid wil koop ik wel een sportwagen of een benzine waarbij ik dan de CAI en uitlaat wijzig.

Geplaatst:

Met de First Edition willen ze duidelijk ook de allochtonen aanspreken.

Word een van de 1927 eigenaars van de gloednieuwe Volvo XC90 First Edition

Geplaatst:

De eerste 1.927 individueel genummerde XC90's waren voor het eerst enkel online te bestellen. Woensdagnamiddag om 16u werd de nieuwe Volvo XC90 gelanceerd en amper 47 uur later waren ze de deur uit. Op het piekmoment werden er 7 auto's per minuut verkocht!

Geplaatst:

Binnenkort op een mobile.de in je buurt!

• 2 weken later...
Geplaatst:

faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak

Geplaatst:

Is er al een CC? Prijs- en optielijsten?

Geplaatst:

Fak, geef me dat int pekzwart met beige/bruin interieur aub!

Geplaatst:

Fak, geef me dat int pekzwart met beige/bruin interieur aub!

Geen groen??? :blink:  :blink: :blink:  

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Is er al een CC? Prijs- en optielijsten?

Vanaf begin oktober wellicht, bij de voorstelling in Parijs. Basisprijs voor België zal op zo'n 51.000 EUR liggen, D4 190pk.

• Vind ik leuk 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid