Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Deze week al drie maal op camions zien rijden (nabij Gents haven), en ook al ben ik absoluut geen fan van SUV's: deze ziet er goed uit! Lijkt ook veel minder lomp dan de voorganger, beetje zoals de 2nd gen Cayenne er minder monstrous uit ziet dan de oorspronkelijke versie.

Geplaatst:

ze hebben al een goede wachttijd blijkbaar.

ken iemand die een hybride gekocht heeft in januari en levering is pas januari volgend jaar.

Geplaatst:

Is die al uit?

Ik denk echt dat die auto goed kan scoren in de VS, afhankelijk van de prijs. Ziet er echt groots uit, doet me ook denken aan een lincoln jeep.

Geplaatst:

Ben vooral benieuwd naar de volgende modellen van Volvo, ik heb het niet zo voor suv's, maar als de volgende v en s modellen er evenveel op vooruit gaan hebben we veel om nr uit te kijken.

Geplaatst:

Is die al uit?

Ik denk echt dat die auto goed kan scoren in de VS, afhankelijk van de prijs. Ziet er echt groots uit, doet me ook denken aan een lincoln jeep.

Heb al eentje gezien op de baan, vooral de optisch lage neus en compacte afmetingen vallen op.

Geplaatst:

Daarnet ééntje tegengekomen en ik moet zeggen dat hij echt niet groot en lomp uitstraalt gelijk zijn voorganger. Ik vind het echt een mooie auto en verkopen zal hij zeker! 

Nu een kleine xc60 en we zijn heel verkocht.

Geplaatst:

Al een stuk of 4 zien rijden, springt in het oog - groot spel.

Geplaatst:

Heb reeds een testrit gedaan met ene, samen met m'n grootvader.

Moet zeggen dat ik positief verrast ben qua rijervaring tov het vorige model. Enkel nog 4 cyl dieselmotoren of hybride maar de dieselmotor rijdt erg soepel met voldoende koppel!

Geplaatst:

en hoe viel dat dashboard/bediening/... mee?

doenbaar of echt wennen?

Geplaatst:

Je moet je wel wat concentreren, maar 't wijst zichzelf wel uit, dat was mijn ervaring.

Geplaatst:

Wat betreft bediening niet zo heel veel getest maar mijn indruk was dat het een stuk eenvoudiger & sneller gaat in vgl. met het oud model (mijn grootvader heeft het oud model dus ik weet waarover ik spreek).

De ingebouwde tablet is eenvoudig te bedienen, enige nadeel is wel dat die vol met vingerplekken staat na verloop van tijd.

Ben er enkel maar positief over, interieurafwerking is echt op een hoog niveau, wat bij de vorige een stuk minder is/was, vind ik.

Opvallend is ook dat hij enorm licht stuurt voor een SUV. Mijn grootvader had ook nog graag eens met de XC60 gereden, hebben die direct daarna gereden en de XC60 stuurt toch wel wat zwaarder.

Geplaatst:

Heb reeds een testrit gedaan met ene, samen met m'n grootvader.

Moet zeggen dat ik positief verrast ben qua rijervaring tov het vorige model. Enkel nog 4 cyl dieselmotoren of hybride maar de dieselmotor rijdt erg soepel met voldoende koppel!

Shit zeg... dacht echt dat zo'n XC90 nog wel te krijgen viel met een dikke V8. 

Zo'n hybride heeft best veel pk maar toch.

Geplaatst:

Welkom in 2015! :D

• 2 maanden later...
Geplaatst:

Vond een X5 altijd dikker ogen, tot ik dit plaatje tegenkwam:

volvo-xc90-en-bmw-x5_01.jpg

Geplaatst:

Oogt gewoon stukken eleganter en stijlvoller dan de BMW. Echt een knappe wagen, die nieuwe XC90  :)

Geplaatst:

Al een paar gespot, hij krijgt mijn goedkeuring.

Geplaatst:

Beide auto's komen wel beter tot hun recht in een donkere kleur, maar dan nog, XC90 all the way hier.
Zo'n T8 lijkt alvast een grote kanshebber om de volgende kar thuis te worden.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Heb al eentje gezien op de baan, vooral de optisch lage neus en compacte afmetingen vallen op.

Vond een X5 altijd dikker ogen, tot ik dit plaatje tegenkwam:

volvo-xc90-en-bmw-x5_01.jpg

e64a34854e5f5d606debb77e091e8f37.jpg
  • 4 weken later...
Geplaatst:

Ge begint ze echt regelmatig te zien in 't wild.

Indien in 't zwart (of een donkere kleur) met grote velgen: verdomd lekkere SUV. Mooiste van de hele hoop, voor mij. :inlove:  Erg stijlvol, verfijnd, elegant.

Geplaatst:

Vorige week de kleine gaan halen van't school, stond daar een donkerblauwe met beige interieur... Fapmarchandise!

Geplaatst:

Dat front is toch een massaal blok? Wat is er mooi aan deze wagen?

Geplaatst:

Pakt op foto niet zo goed, maar irl oogt het front veel minder massief.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik vind het een knappe verschijning... 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid