Momenol 367 Geplaatst: 18 juni 2024 Geplaatst: 18 juni 2024 1 uur terug, ir_fuel zei: De tijd dat je best met oordoppen langs het circuit stond ligt al even achter ons idd. Ik was in ieder geval blij met mijn oordopjes toen ik vlak naast de Dunlop stond Vooral de Cadillac's waren zeer luid. Quote
Maxime S 2.848 Geplaatst: 18 juni 2024 Geplaatst: 18 juni 2024 1 uur terug, Momenol zei: Ik was in ieder geval blij met mijn oordopjes toen ik vlak naast de Dunlop stond Vooral de Cadillac's waren zeer luid. Dat was gewoon altijd zo vroeger. Ik herinner me de GT1's in de Spa24. Dat deed gewoon pijn. Of de 458 GTE's in LM... deed ook gewoon pijn aan de oren. Maar dat hoor er bij! Quote
Bjorno 2.272 Geplaatst: 18 juni 2024 Geplaatst: 18 juni 2024 5 uren geleden, ir_fuel zei: Kan je totaal niet vergelijken. Daar wordt 's nachts niet geraced tijdens de 2 grootste races van het jaar. Het enige wat je hebt is de start om 6h 's morgens voor de GT3 race. Ik heb het gewoon over de totale sfeer en dat je zo dicht bij het circuit kan kamperen. Quote
Maxime S 2.848 Geplaatst: 1 maart 2025 Geplaatst: 1 maart 2025 Wat een seizoensbegin voor Ferrari Quote
Stevens 0 Geplaatst: 7 mei 2025 Geplaatst: 7 mei 2025 Zaterdag aanwezig op de 6u WEC Francorchamps: ik heb een parkeerkaart voor 'Parking Green' en er zou (o.a.) via politiediensten toegang verleend worden tot de parking. Exit 11 MALMEDY te nemen maar stond daar paar jaar terug bij kwalificaties F1 bijna twee uur aan te schuiven: iemand ervaring met alternatief of andere toegangsweg of loopt het met een WEC-race zo'n vaart niet qua drukte ? Zou tijdens de race en eind na de start rond circuit willen wandelen: is dat enigszins te doen en nog steeds goed toegankelijk overal ? Alvast bedankt voor de reactie van de ervaringsdeskundigen Quote
ir_fuel 58.276 Geplaatst: 8 mei 2025 Geplaatst: 8 mei 2025 On 5/7/2025 at 12:28 PM, Stevens said: Zaterdag aanwezig op de 6u WEC Francorchamps: ik heb een parkeerkaart voor 'Parking Green' en er zou (o.a.) via politiediensten toegang verleend worden tot de parking. Exit 11 MALMEDY te nemen maar stond daar paar jaar terug bij kwalificaties F1 bijna twee uur aan te schuiven: iemand ervaring met alternatief of andere toegangsweg of loopt het met een WEC-race zo'n vaart niet qua drukte ? Is veel minder druk dan de F1, maar hoe druk juist kan ik ook niet voorspellen. Bij de 24h van Spa is er ook redelijk wat verkeersellende. Zie dat je er in de voormiddag bent, dan heb je tijd genoeg. On 5/7/2025 at 12:28 PM, Stevens said: Zou tijdens de race en eind na de start rond circuit willen wandelen: is dat enigszins te doen en nog steeds goed toegankelijk overal ? Je kan het ganse circuit gewoon rond, want je hebt geen kaarten voor specifieke zones. Quote
Challazer 4.456 Geplaatst: 8 mei 2025 Geplaatst: 8 mei 2025 Op 7/5/2025 om 12:28, Stevens zei: Zaterdag aanwezig op de 6u WEC Francorchamps: ik heb een parkeerkaart voor 'Parking Green' en er zou (o.a.) via politiediensten toegang verleend worden tot de parking. Exit 11 MALMEDY te nemen maar stond daar paar jaar terug bij kwalificaties F1 bijna twee uur aan te schuiven: iemand ervaring met alternatief of andere toegangsweg of loopt het met een WEC-race zo'n vaart niet qua drukte ? Zou tijdens de race en eind na de start rond circuit willen wandelen: is dat enigszins te doen en nog steeds goed toegankelijk overal ? Alvast bedankt voor de reactie van de ervaringsdeskundigen Met de F1 een tijdje geleden ( de versie die in het water viel, letterlijk) hebben wij een stukje verder geparkeerd en dan met de fiets tot aan het circuit gereden. Quote
Bjoxx 68 Geplaatst: 10 mei 2025 Geplaatst: 10 mei 2025 Op naar Spa. Ik heb last minute nog 3 gratis tickets over. Wie mij voor 9h45 contacteert mag ze hebben. Start om 14h Quote
mrbbs 2.789 Geplaatst: 12 mei 2025 Geplaatst: 12 mei 2025 Blijkbaar niet veel te doen aan de heerschappij van Ferrari. Hoe zit dat nu met de BOP voor Le Mans? Hoe wordt dit bepaald? Quote
Bjorno 2.272 Geplaatst: 12 mei 2025 Geplaatst: 12 mei 2025 Ja Ferrari overal het sterkste. Als het zo door gaat kan die snel naast de 333 SP in de geschiedenis boeken. Verschoot ook wel van de snelheid van de Alpine, ik zou de stekker uit de F1 trekken als ik hun was en hiermee verder doen. De vries ging er wel wat over met het gevecht tegen Mik Schumacher en de BMW. Quote
Maxime S 2.848 Geplaatst: 13 mei 2025 Geplaatst: 13 mei 2025 18 uren geleden, Bjorno zei: Ja Ferrari overal het sterkste. Als het zo door gaat kan die snel naast de 333 SP in de geschiedenis boeken. Verschoot ook wel van de snelheid van de Alpine, ik zou de stekker uit de F1 trekken als ik hun was en hiermee verder doen. De vries ging er wel wat over met het gevecht tegen Mik Schumacher en de BMW. Alles wat Ferrari niet kan in F1, kunnen ze duidelijk wel in het WEC (zowel in Hyper als in GT3) 1 Quote
ir_fuel 58.276 Geplaatst: 13 mei 2025 Geplaatst: 13 mei 2025 On 5/12/2025 at 7:56 AM, mrbbs said: Blijkbaar niet veel te doen aan de heerschappij van Ferrari. Hoe zit dat nu met de BOP voor Le Mans? Hoe wordt dit bepaald? 't Zal toch niet aan de BoP liggen, als je ziet hoe de anderen zich konden verweren in de eerste uren van de race. Zeer spijtig voor Peugeot, ze hadden nu eindelijk eens kans op een deftig resultaat. Dat is zo een team waar ik echt van hoop dat ze eens wat podia kunnen rijden. Ze doen het toch maar, zo een project, met een echte hypercar (en niet alla VW groep wat prul bijeen gooien), als fabrikant van 99% saaie auto's. Quote
Maxime S 2.848 Geplaatst: 14 mei 2025 Geplaatst: 14 mei 2025 10 uren geleden, ir_fuel zei: 't Zal toch niet aan de BoP liggen, als je ziet hoe de anderen zich konden verweren in de eerste uren van de race. Zeer spijtig voor Peugeot, ze hadden nu eindelijk eens kans op een deftig resultaat. Dat is zo een team waar ik echt van hoop dat ze eens wat podia kunnen rijden. Ze doen het toch maar, zo een project, met een echte hypercar (en niet alla VW groep wat prul bijeen gooien), als fabrikant van 99% saaie auto's. Ik deel je mening! Heb ook wel sympathie voor die Pugs, alsook Alpine eigenlijk. Quote
ir_fuel 58.276 Geplaatst: 14 mei 2025 Geplaatst: 14 mei 2025 Ik vind het ook qua looks een zeer dikke auto. Quote
ir_fuel 58.276 Geplaatst: 14 mei 2025 Geplaatst: 14 mei 2025 https://sportscar365.com/lemans/wec/peugeot-left-irritated-as-big-spa-points-haul-slips-away/ Quote
Maxime S 2.848 Geplaatst: 14 mei 2025 Geplaatst: 14 mei 2025 Op 12/5/2025 om 23:53, ir_fuel zei: Net naar de korte samenvatting gekeken. Wat een race zeg Dat belooft voor Le Mans! In Vlaamse media (of toch op Sporza) is er geen woord gezegd geweest over dit event. - 95.000 toeschouwers - Eén van de mooiste circuits van de wereld - Een Belgische wereldkampioen aan de start - 16 auto's die strijden voor de algemene overwinning - Generale repetitie voor Le Mans - ... What more do you need !? 1 Quote
Liquid Li0n 978 Geplaatst: 14 mei 2025 Geplaatst: 14 mei 2025 27 minuten geleden, Maxime S zei: Net naar de korte samenvatting gekeken. Wat een race zeg Dat belooft voor Le Mans! In Vlaamse media (of toch op Sporza) is er geen woord gezegd geweest over dit event. - 95.000 toeschouwers - Eén van de mooiste circuits van de wereld - Een Belgische wereldkampioen aan de start - 16 auto's die strijden voor de algemene overwinning - Generale repetitie voor Le Mans - ... What more do you need !? er komt enkel iets van autosport in het nieuws als er een dode valt. Ik keek er dan ook enorm vanop dat ze toen met het WRC plots een paar minuten iets over rally zegde en dat hij dus wereldkampioen werd. is echt zonde. Oftewel steken ze ALLE sporten achter betaalzenders oftewel moeten ze in de mainstream media procentueel alle sporten even veel aan bod laten komen. Quote
Subaru555 3.607 Geplaatst: 15 mei 2025 Geplaatst: 15 mei 2025 22 uren geleden, ir_fuel zei: Ik vind het ook qua looks een zeer dikke auto. Op 13/5/2025 om 22:36, ir_fuel zei: 't Zal toch niet aan de BoP liggen, als je ziet hoe de anderen zich konden verweren in de eerste uren van de race. Zeer spijtig voor Peugeot, ze hadden nu eindelijk eens kans op een deftig resultaat. Dat is zo een team waar ik echt van hoop dat ze eens wat podia kunnen rijden. Ze doen het toch maar, zo een project, met een echte hypercar (en niet alla VW groep wat prul bijeen gooien), als fabrikant van 99% saaie auto's. Ola ola, ge hebt nog nooit met een 508SW GT Line225 Hybride gereden zeker? Maar wat een race wel, om duimen en vingers van af te likken in beide klasses. Die straight line speed van Alpine was ook wel indrukwekkend! Quote
ir_fuel 58.276 Geplaatst: 15 mei 2025 Geplaatst: 15 mei 2025 1 minute ago, Subaru555 said: Ola ola, ge hebt nog nooit met een 508SW GT Line225 Hybride gereden zeker? 99% eh, niet 100% Quote
Subaru555 3.607 Geplaatst: 15 mei 2025 Geplaatst: 15 mei 2025 2 minuten geleden, ir_fuel zei: 99% eh, niet 100% Fair point! Anderzijds, als die LMP even hard zwalpt bij het remmen als die 508SW, dan is het werken achter het stuur vermoed ik. Nog een maandje aftellen! Quote
brjefs 15.468 Geplaatst: 10 juni 2025 Geplaatst: 10 juni 2025 Ik kijk er alleszins enorm naar uit! Wordt een drukke maand, volgende week ook 24h Nurburgring en afsluiten met 24h Spa, daar ga ik nog eens op de camping liggen. 1 Quote
gewoon ik 8.348 Geplaatst: 10 juni 2025 Geplaatst: 10 juni 2025 58 minuten geleden, brjefs zei: Ik kijk er alleszins enorm naar uit! Wordt een drukke maand, volgende week ook 24h Nurburgring en afsluiten met 24h Spa, daar ga ik nog eens op de camping liggen. Ah, je gaat de race niet 24u volgen Quote
brjefs 15.468 Geplaatst: 10 juni 2025 Geplaatst: 10 juni 2025 10 minuten geleden, gewoon ik zei: Ah, je gaat de race niet 24u volgen Ik ga blij zijn wanneer ik 22u haal op de zaterdag Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.