Ga naar inhoud

Porsche 911 (991) Carrera 4 S Cabrio of S Cabrio?


Gast wooter

AWD of RWD?  

14 leden hebben gestemd

  1. 1. AWD of RWD?

    • Tweedehands Porsche 911 (991) Carrera S Cabrio
      7
    • Nieuwe Porsche 911 (991) Carrera 4 S Cabrio
      7


Aanbevolen berichten

Waardoor die kist teveel weegt door de extra opties (+wooter :D ) en dan heb je idd 450pk+ nodig om wat vooruit te gaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

WTF :silly:

 

Ik heb een beetje meer dan de helft betaald en je kan niet zeggen dat hij mager in de opties zit.

 

idd, kan gewoon niet volgens mij

 

 

edit: hoewel, de UK spec heeft veel standaard wat in BE een optie is: adaptieve ophanging 2k, 19" velgen 2k etc

Link naar reactie
Delen op andere sites

WTF :silly:

 

Ik heb een beetje meer dan de helft betaald en je kan niet zeggen dat hij mager in de opties zit.

 

80k is idd maar een beetje meer dan de helft van 120k :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoveel heb ik nooit betaald ze :)

Denk dat mijn duurste set banden me 1800 euro BTWi heeft gekost.

Nuja, als je via Kronos (officiële importeur) een Michelin Pilot Cup zou kopen kostte een achterband al meer dan 600 euro  :blink:

Dan denk ik dat jij dat vergeten bent, ik heb ze nooit gekocht maar wel prijs gevraagd, bij Frits kostten de Pirelli

Trofeo R op een moment 2,1-2,2-2,3k per set geplaatst, vraag het hem maar eens. Ik heb jou dat zelf ook ooit zien schrijven. Corsa en cups waren goedkoper en idd 1700-1800.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan denk ik dat jij dat vergeten bent, ik heb ze nooit gekocht maar wel prijs gevraagd, bij Frits kostten de Pirelli

Trofeo R op een moment 2,1-2,2-2,3k per set geplaatst, vraag het hem maar eens. Ik heb jou dat zelf ook ooit zien schrijven. Corsa en cups waren goedkoper en idd 1700-1800.

Valt te zien waar je ze koopt natuurlijk.

Ik heb nooit 2K betaald voor een set Trofeo. Heb toen wel een set Trofeo R in de UK gekocht bij demontweeks.

Corsa's zaten rond de 1600, Cups iets minder.

Spreek wel van een paar jaar geleden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid