Ga naar inhoud

Porsche 911 (991) Carrera 4 S Cabrio of S Cabrio?


Gast wooter

AWD of RWD?  

14 leden hebben gestemd

  1. 1. AWD of RWD?

    • Tweedehands Porsche 911 (991) Carrera S Cabrio
      7
    • Nieuwe Porsche 911 (991) Carrera 4 S Cabrio
      7


Aanbevolen berichten

Koop je vrouw de 135 van bmwmb, dan heb je een potente vierzits cabrio, voor jezelf koop je dan een boxster of cayman gts.

Strak plan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat spel is in Quattro te krijgen, niet?

 

Maar Audi, dan moet ik weer met Smets en andere amateurs werken...

 

Edith zegt dat een RS5 ook een CO2 van 249g heeft. Een S5 is maar 333pk.

 

Beiden idd quattro, RS5 supervet maar zie je amper rijden :(

En S5 moet je vergelijken met een gechipte diesel. V8 had een leuke sound, met de v6 nooit gereden.

 

Enige klote aan de s5 is dat het model al zo oud is, ik zou op de nieuwe wachten als dat mijn ding was.

 

Nieuw model moet er idd allicht aankomen maarja bij de M4 kan er dan ook een facelift aankomen. Stopt zo nooit :(

Of een 2de hands kopen in DE.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoeveel % van de tijd zit je met 3 in de auto? Ga je dan echt 30k leggen voor zo een crappy achterbank van een carrera cabrio?

 

Koop je vrouw de 135 van bmwmb, dan heb je een potente vierzits cabrio, voor jezelf koop je dan een boxster of cayman gts.

 

Deze man heeft het begrepen! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar per maand scheelt het een paar honderd euro voor het verschil tussen een M3 en 911

 

 

Dit is voor mij de kern van wat ik vreemd en gevaarlijk vind aan je redenering.

 

Waarom rijdt niet iedereen dan met een kar van 150k?

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is voor mij de kern van wat ik vreemd en gevaarlijk vind aan je redenering.

 

Waarom rijdt niet iedereen dan met een kar van 150k?

Omdat al om te beginnen niet iedereen rijdt met een kar van 85k.

Want als je een kar van 85k kan betalen kan je ook een van 150k betalen. Scheelt maar een paar honderd euro!

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat al om te beginnen niet iedereen rijdt met een kar van 85k.

Want als je een kar van 85k kan betalen kan je ook een van 150k betalen. Scheelt maar een paar honderd euro!

 

Ik twijfelde tussen een 435i, een M4 en een 911 turbo S.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat al om te beginnen niet iedereen rijdt met een kar van 85k.

Want als je een kar van 85k kan betalen kan je ook een van 150k betalen. Scheelt maar een paar honderd euro!

 

Heb het nooit durven zeggen maar verstond al niet hoe jij dat destijds kon betalen en hoe dat wooter nu kan dokken  :ninja:

 

Iedereen koopt wat hij wil maar ik vind dat het ergens moet stoppen. Auto's zijn leuk maar je mag het niet voelen op het einde van de maand...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb het nooit durven zeggen maar verstond al niet hoe jij dat destijds kon betalen en hoe dat wooter nu kan dokken  :ninja:

Heeft wooter iets gedokt dan? :D

En die kar betalen was niet echt een issue hoor. Wat echt geld kost is als er ineens 5 sets banden erdoor worden gejaagd op een jaar :D

En ineens van 4K naar 23K VAA, dat was voor mij de druppel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft wooter iets gedokt dan? :D

En die kar betalen was niet echt een issue hoor. Wat echt geld kost is als er ineens 5 sets banden erdoor worden gejaagd op een jaar :D

En ineens van 4K naar 23K VAA, dat was voor mij de druppel.

 

Neen maar hij overweegt het toch :)

 

En kan ik maar al te goed geloven. Een auto kopen is 1 ding maar ermee rijden zonder het te voelen of na te denken is iets anders.

Facturen voor de Audi zijn voor mij al genoeg. Zeker als je dan ziet wat er door die auto bij je verworpen uitgaven vliegt  :angry:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Want als je een kar van 85k kan betalen kan je ook een van 150k betalen. Scheelt maar een paar honderd euro!

Je vergelijkt een kale M4 met een volledig aangeklede GTS...

Een M4 naar mijn specs komt 120K, een mooie C4S met niet alles aangevinkt 145K.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En kan ik maar al te goed geloven. Een auto kopen is 1 ding maar ermee rijden zonder het te voelen of na te denken is iets anders.

Op straat slijt dat niet zo hard :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je vergelijkt een kale M4 met een volledig aangeklede GTS...

Een M4 naar mijn specs komt 120K, een mooie C4S met niet alles aangevinkt 145K.

 

WTF :o

 

Wat vink jij wel allemaal aan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op straat slijt dat niet zo hard :D

 

Das waar maar toch, als ik nu 5x tank per maand of 8x. Dat voel ik niet. Als je dan opeens 15x per maand benzine moet gaan tanken tikt dat aan hé.

Zelfde met banden, ik heb nu 4*20" nieuw nodig en dat is al veel geld. Ga dan eens 4 banden voor een P halen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Das waar maar toch, als ik nu 5x tank per maand of 8x. Dat voel ik niet. Als je dan opeens 15x per maand benzine moet gaan tanken tikt dat aan hé.

Zelfde met banden, ik heb nu 4*20" nieuw nodig en dat is al veel geld. Ga dan eens 4 banden voor een P halen :P

Die P stond op 19 :D Viel ook wel mee hoor. Denk dat supersports 1400 euro voor een set kosten, en die gaan best lang mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die P stond op 19 :D Viel ook wel mee hoor. Denk dat supersports 1400 euro voor een set kosten, en die gaan best lang mee.

 

Crap, dus je Porsche kostte evenveel in onderhoud als mijn Audi? :(

Ik ga nu ook zoiets kwijt zijn voor 20"

Link naar reactie
Delen op andere sites

aanvinken kost niks he :D

Ja jongens, het is nu niet alsof ik voor een M4 maar een budget van 80K heb en voor een 911 een budget van 150K. Zo werkt het niet.

 

Budget is relatief vast, en daar kan je bij BMW natuurlijk meer aanklikken dan bij Porsche.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wooter jij hebt toch een zeer rare logica met zijn momenten zenne...... miljaar...

 

Kies verdorie is een auto die je ligt. Echt je ding en werk daar naar toe.

 

Ge kunt eens zeveren maar tis precies of een auto dient alleen om uit een bepaald bedrag het maximum aan opties te halen.

 

Dat werkt zo niet denk ik. 

 

rijplezier >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>opties.

 

 

Soms krijg ik wat jeuk eerlijk gezegd  :P

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tuurlijk niet, maar op een M4 zitten wel een hele hoop gadgets in de optielijst die bij Porsche simpeler zijn.

 

Afijn, ik wordt niet zo warm van een M4... :) Heb met een C4S gereden op vochtige wegen en dat had fenomenale grip, en als ik dan de verhalen lees van een Citroën er nog niet kunnen uit trekken omdat de +400pk van een M4 niet op het asfalt overgebracht kunnen worden... Dat is misschien fijn voor even, maar dat is niet mijn stijl die ik zoek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid