Ga naar inhoud

BMW F20/F21 1 Reeks LCI


Phil

Aanbevolen berichten

Bij de vorige zou ik 'm niet gekocht hebben owv de looks. De LCI zou ik meteen halen.

Idem... Zoals Fuel ook al zei: Bij de PFL was het overduidelijk de M235i, maar met de LCI zou ik evenzeer hard twijfelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet de 135 dan ook speccen he, anders telt het niet.

 

135 was ook gespecced met dezelfde navi/zetelverwarming/audio toestanden...

 

moet toch daarstraks iets misgelopen zijn, toen ik nu de config aanpaste qua motor en terug de M135i aanvinkte kwam ie op 49K uit...

 

1200 euro verschil dus

Link naar reactie
Delen op andere sites

190pk/400nm 120d hatch, omdat een GT86 niet mocht. 

 

MAAR het is nog niet zeker. Fleet kan er nog over vallen dat ik zoveel vermogen heb genomen, want de BIV is +- 2500 euro.

 

Laat ons hopen... zou er erg blij mee zijn, maar ze zullen vermoedelijk wel klagen daarover.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat ons hopen, overige opties/keuzes?

 

BMW 120d Hatch (1S71) (Prijs exclusief BTW in euro) 23.925,62
 
Technische gegevens
Cilinderinhoud (cc) 1995
CO2-uitstoot (g/km) 114
 
Kleur & Binnenbekleding
A76 Tiefseeblau
CCL1 Stof Corner Anthrazit/Akzent Grau
 
Standaard uitrusting (niet exhaustief)
1CB Interne code
2VB Weergave bandendruk
423 Fluwelen tapijten
4AE Centrale armsteun vooraan, verschuifbaar
521 Regen- en lichtsensor
6AC Intelligent Emergency Call - eCall
6AE BMW Teleservices
886 Handleiding Nederlands
 
Opties (Prijs exclusief BTW in euro)
    7LC Model Advantage 1.033,06
    249 Multifunctioneel stuur
    493 Opbergpakket
    507 Park Distance Control achteraan (PDC)
    520 Mistlampen vooraan
    544 Cruise Control met remfunctie
ZB2 Comfort Pack Plus 1.673,55
    216 Servotronic
    431 Automatisch dimmende binnenspiegel
    534 Elektronisch gestuurde airconditioning
    5A2 LED headlights
    5AC High Beam Assist
    5DC Neerklapbare hoofdsteunen achteraan
ZB4 Business Pack Plus 1.917,36
    2LP Alu velgen styling 380 17" 462,81
    606 Navigatiesysteem Business
    6NH Handsfree systeem met USB-aansluiting
258 Runflat banden
320 Zonder monogram
481 Sportzetels vooraan 487,60
4GD Decoratieve lijsten Schwarz hochgl{nzend met
sierlijst Oxidsilber matt 128,10
704 M sportophanging 285,12
710 M sportstuur 169,42
775 Hemelbekleding Anthrazit 181,82
868 Spraakversie Nederlands
ZKS Veiligheidskit
ZOR Niet-gereduceerd vermogen
 
ALS ze niet vallen over dat laatste, dan wordt het dus een 190pk/400nm 120d. Indien ze daar wel over vallen, dan is de snelste mogelijke versie de 120d met 163pk/380nm, maar dan vind ik het verschil met de 118d met 150pk te klein voor de prijs. Dan wordt het een 118d met 150pk, en extra opties zoals schuifdak enz.
 
 
Laat ons bidden, ik zou echt superblij zijn met de wagen die ik nu op papier heb.
 
Het is opzettelijk geen Sportline, omdat fleet valt over het woordje sport en omdat ik die rode streep in het interieur niet vind passen bij het blauwe exterieur. Een blauwe streep mag niet van BMW :'( da's enkel voor M-pack. Maar hij heeft dus wel de meeste belangrijke dingen van het sportline gedoe, zoals de zetels, onderstel en stuur.
  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ver gaat goed lijken op die van mij, met dezelfde velgen. Ikzelf heb wel bewust geen comfort pack genomen om servotronic te vermijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ver gaat goed lijken op die van mij, met dezelfde velgen. Ikzelf heb wel bewust geen comfort pack genomen om servotronic te vermijden.

 

Servotronic is dacht ik mechanisch? Wat was je motivatie om het te vermijden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voelt IMO standaard al lichter aan, en ik kan nog minder goed tegen die snelheidsafhankelijkheid ervan. Dus ben bewust voor klassieke servo gegaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had ik al gezegd dat ik deze facelift, afgaande op de foto's, een verbetering vind. Ik ben een liefhebber van het M-sportpakket, en ben verbaasd dat ze dat pakket nog eens gefacelift hebben, en het is meer dan geslaagd. Meestal wordt daar niets aan veranderd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@@PJH

Ziet er een mooie config uit, je kon precies best nog wel wat opties nemen voor het budget op een 120d! :)

 

Als je twijfelt tussen de gereduceerd vermogen 120d of de 118d, zou ik toch niet zo zwart-wit kijken.

Ik vraag me immers nog altijd af in hoeverre die 'gereduceerde vermogens' effectief ook een gereduceerd vermogen hebben... Op papier wel ja, maar in realiteit hoor je toch al gauw dat die meer pk's halen dan op het papiertje staat aangegeven ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@@PJH

Ziet er een mooie config uit, je kon precies best nog wel wat opties nemen voor het budget op een 120d! :)

 

Als je twijfelt tussen de gereduceerd vermogen 120d of de 118d, zou ik toch niet zo zwart-wit kijken.

Ik vraag me immers nog altijd af in hoeverre die 'gereduceerde vermogens' effectief ook een gereduceerd vermogen hebben... Op papier wel ja, maar in realiteit hoor je toch al gauw dat die meer pk's halen dan op het papiertje staat aangegeven ;)

 

Mijn gedacht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@@PJH

Ziet er een mooie config uit, je kon precies best nog wel wat opties nemen voor het budget op een 120d! :)

Als je twijfelt tussen de gereduceerd vermogen 120d of de 118d, zou ik toch niet zo zwart-wit kijken.

Ik vraag me immers nog altijd af in hoeverre die 'gereduceerde vermogens' effectief ook een gereduceerd vermogen hebben... Op papier wel ja, maar in realiteit hoor je toch al gauw dat die meer pk's halen dan op het papiertje staat aangegeven ;)

Denk dat een PM naar een bepaald forumlid hier wel uitsluitsel kan bieden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

 en omdat ik die rode streep in het interieur niet vind passen bij het blauwe exterieur. Een blauwe streep mag niet van BMW :'( da's enkel voor M-pack. Maar hij heeft dus wel de meeste belangrijke dingen van het sportline gedoe, zoals de zetels, onderstel en stuur.

 

 

Kan ook met zwarte of grijze streep he?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zin in een LCI M135i 3-deurs. :inlove: Manueel uiteraard, sper erop, 2 of 3 sets wielen waarvan eentje met semi's, goeie ophanging eronder (KW of Bilstein oid, zou eens moeten kijken wat er bestaat vandaag), chippeke tot ergens 380 paardjes; ophangingsgeo wat tweaken, en dan nog de soundcomposer in 't interieur op S62B50 afstemmen. Yum. :-)

Je bent het alcantara sportstuur vergeten.

Geen dank.

En Bilstein PSS10, helaas niet leverbaar voor april (vraag me niet hoe ik het weet :D).

Weerom geen dank.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sportline is rode streep en rode sleutel, incl lelijke rode handrem. Mijn config is zwarte afwerking met een grijze streep die mooi doorloopt in het M-stuur, rond de klima en navi en in de deuren. Is veel stijlvoller zo, en beter voor herverkoop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid